• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт окремих приміщень з заміною внутрішніх вікон ліцею №3 імені В’ячеслава Чорновола Дрогобицької міської ради Львівської області за адресою вул. Завалля, 12, м.Дрогобич, Львівська область

Категорія замовника: згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

1 189 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 892.60 UAH
Період оскарження: 15.06.2021 18:31 - 03.07.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Незаконна дискваліфікація

Номер: 9ad6b1cc7b9349dbbed891d99f2cb36a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-15-003027-c.b1
Назва: Незаконна дискваліфікація
Вимога:
За результатами оголошеної Ліцеєм №3 імені В'ячеслава Чорновола Дрогобицької міської ради Львівської області (далі – Замовник) закупівлі «Поточний ремонт окремих приміщень з заміною внутрішніх вікон ліцею №3 імені В’ячеслава Чорновола Дрогобицької міської ради Львівської області за адресою вул. Завалля, 12, м.Дрогобич, Львівська область», номер у Prozorro UA-2021-06-15-003027-c, ID у Prozorro ffb342c13a8d47148dfb35f3e5da5340 (далі – закупівля) рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 12.07.2021 р.) наша пропозиція, як найбільш економічно вигідна, була відхилена (дискваліфікована) з абсолютно надуманих підстав, які не лише не відповідають дійсності, а й не мають необхідного обґрунтування з посиланням на відповідні норми чинного законодавства. Зокрема, відповідно до прийнятого Замовником рішення від 12.07.2021 р., яке опубліковане на майданчику 14.07.2021 року, що порушує строки ч.9 статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОПЛАСТ БУД» була відхилена з наступних «підстав»: 1. Підстава 1: Замовник вважає, що побудований нами календарний графік не дає зрозуміти обсяг робіт котрі заплановані в даний часовий період та не дає можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт. Вважаємо таку підставу незаконною, оскільки наданий нами у тендерній пропозиції календарний графік, складений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2», у якому наявна інформація про перелік видів робіт, виконавців робіт, місяці на коли заплановані дані роботи та обсяг робіт у який входить - одиниця виміру та кількість та кошторисна вартість робіт. Усі зазначені критерії, дають можливість Замовнику контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт. Таким чином, Замовник незаконно відхилив нашу пропозицію з вказаної підстави. 2. Підстава 2: Замовник вважає, що у складі тендерної пропозиції нами не надано документ ( у якості додатка) до договору підряду №11-07 (Аналогічний договір 4 школа), який зазначений у пункті 2.3. договору . Вважаємо таку підставу незаконною та абсурдною, адже у пункті 2.3. договору підряду №11-07 від 01.12.2020 року, який звучить: «2.3 Передача майданчика для виконання робіт оформляється окремим актом підписаним Сторонами та/або уповноваженими представниками Сторін» не вказано, що цей документ являється додатком та невід’ємною частиною договору, а отже не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. Таким чином, Замовник незаконно відхилив нашу пропозицію з вказаної підстави. Підстава 3. Замовник вважає, що наданий у складі нашої тендерної пропозиції розрахунок заробітної плати працівників виконаний всупереч вимог чинного законодавства. Вважаємо таку підставу незаконною, оскільки у тендерній документації Замовник не встановив чіткого розміру середньомісячної заробітної плати працівника, яка мала застосовуватись у кошторисній документації учасників, тому посилання на рішення сесії Дрогобицької міської ради №373 від 27.05.2021року є недоречним. Також, звертаємо вашу увагу, що у складі поданої нами кошторисної документації середньомісячна заробітня плата одного робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.год та розгляді робіт 3,8) становить 10 628,39 грн., що повністю та належним чином відповідає вимогам чинного законодавства України, адже відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 671 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2021 рік становить 108,1 відсотків. Згідно наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599): «4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.». За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 10628,39 гривень для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8. Таким чином, Замовник незаконно відхилив нашу пропозицію з вказаної підстави. На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення про відхилення (дискваліфікацію) тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОПЛАСТ БУД» та цілком законно і справедливо визнати переможцем закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОПЛАСТ БУД». У разі невиконання нашої обґрунтованої вимоги ми змушені будемо оскаржувати такі дії Замовника у встановленому порядку!
Пов'язані документи: Учасник