-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2021 17:09 - 27.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення замовника
Номер:
4001cac80a2742c6adace9681feeadf1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-013993-b.c3
Назва:
Оскарження рішення замовника
Вимога:
Рішення про обрання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" переможцем закупівлі UA-2021-06-15-013993-b є безпідставним, та таким зо порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі" з огляду на наступне.
1. Відповідно до Розділу 3, п. 1 - Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції, у вимозі на ст. 6 Тендерної документації, Замовник прописує: відсутність підстав щодо відмови йому в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначених у статті 17 Закону. Учасник тендерної закупівлі – Товариство з обмежено відповідальністю «Національна енергетична група», у своєму листі-гарантії № 3 від 29.06.2021 р., у п. № 5 прописує наступну інформацію: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Національна енергетична група» Не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (згідно п.8 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»). Зазначені дані викликають сумнів щодо фінансової спроможності Товариства, та його добросовісної конкурентності.
2. Відповідно до Додатку № 4, Розділу 3, п. 5 - Кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до статті 16 та вимоги, установлені статтею 17 Закону, учасник Тендерної закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю «Національна енергетична група», було надано довідку про виконання аналогічного (их) договору (ів) від 29.06.2021 р. № 5. У даному документі Учасника інформацію висвітлено не в повному обсязі, оскільки у таблиці відсутні дані щодо Контактного телефону, прізвища, ім'я, по батькові особи, яка відповідала за укладення Договору. Даний недолік піддає сумніву подану інформацію, а саме правомірність та юридичну дію аналогічних Договорів котрі були зазначеними у документі.
3. У Комерційній пропозиції Учасника Тендерної закупівлі - ТОВ «Національна енергетична група», а саме у п. 4, котрий має назву «Термін надання Акту за спожиту електричну енергію та строк його оплати», Товариство чітко не прописало інформацію про те, що термін надання Акту за спожиту електричну енергію та строк його оплати проводиться не пізніше 25 числа поточного місяця. Дану вимогу чітко зазначено у Договорі Замовника, а саме у п. 5.8., абзац 2, Розділу 5.
4. Документація Комунального некомерційного підприємства «Хотинська багатопрофільна лікарня» Хотинської міської ради затверджено Рішенням Тендерного комітету (Протокол № 340 від 17.06.2021 р.). Товариством з обмеженою відповідальністю «Національна енергетична група» при виконанні та поданні Тендерної документації, було подано документи на уповноважену особу, в той час коли потрібно зазначити що документи подаються на ім’я Тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Хотинська багатопрофільна лікарня» Хотинської міської ради.
5. Згідно з п.5, Розділу 3, Тендерної документації передбачено, що до Учасників Тендерної закупівлі застосовуються кваліфікаційні вимоги, котрі передбачені ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року. Пунктом 2, ст. 16 зазначеного Закону передбачено, що Учасник Тендерної закупівлі при подані документації зобов’язаний надати наступні документи для перевірки його кваліфікації:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Національна енергетична група» під час участі у Тендерній закупівлі, було подано лише довідку про виконання аналогічних договорів від 29.06.2021р. № 5, що підтверджує відповідність Товариства кваліфікаційним критеріям не у повному обсязі. Не було додано до Документації ні довідки по працівникам з відповідним досвідом роботи, ані довідки про наявність матеріально-технічної бази та відповідного обладнання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2021 15:54
Вирішення:
Шановний учаснику
1) Відповідно до п. 9 Додатку 4 до Тендерної документації Замовником вимагалося надання учасником довідки в довільній формі – Про відсутність підстав щодо відмови йому в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначених у статті 17 Закону. Замовник не може вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Також, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Так, ТОВ «Національна енергетична група» надало документ «3. Лист-гарантія по ст.17», в якому зазначило, що підстави відхилення за п. 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також по іншим пунктам вищезазначеної статті, відсутні. Дана інформація була також додатково перевірена замовником у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Оскільки дана інформація надається в довільній формі та несе довідковий характер, причини для відхилення пропозиції відсутні.
2) Відповідно до п. 10 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник вимагав від учасників надання лише копій аналогічних договорів. Вимога про надання довідки про досвід виконання аналогічних договорів, а, тим більше, якась встановлена до неї форма, взагалі відсутня у тендерній документації.
Більше того, з приводу зазначеної вами інформації, контактні номера телефонів уповноважених осіб замовників присутні в довідці, наданій ТОВ «Національна енергетична група», а також дані договори містяться в системі Prozorro, що підтверджує їх факт виконання додатково до самих договір, актів та відгуків. З огляду на вище наведене, замовник не може відхиляти пропозиції учасників закупівлі через подання ним документів які замовник не вимагав .
3). Оскільки замовником чітко визначено термін та спосіб оплати за спожиту електроенергію у пункті 5.8. проекту договору, вказані учасником ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" строки оплати за спожиту електроенергію у комерційній пропозиції є допущенням формальної помилки, зробленої учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. З огляду на вище наведене, учасником ТОВ «Національна енергетична група» допущена формальна помилка, допущення якої не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.
4) Учасник ТОВ «Національна енергетична група» при поданні тендерної пропозиції, в окремих документах вказав, що документи подаються для уповноваженої особу, однак в КНП «Хотинська багатопрофільна лікарня» Хотинської міської ради, функціонує тендерний комітет. З огляду на те, що учасник ТОВ «Національна енергетична група» допустив формальну помилку під час оформлення тексту документа, передбачену описом формальних несуттєвих помилок, який наведений в пункті у Розділу V тендерної документації, а саме помилку яка не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. З огляду на вище наведене, учасником ТОВ «Національна енергетична група» допущена формальна помилка, допущення якої не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.
5) Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким критерієм у тендерній документації був критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підтвердження якого учасник надав. Підтвердження інших критеріїв замовником не вимагалося.
З огляду на вище викладене учасником ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" повністю виконано вимоги замовника
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Безпідставне відхилення з порушенням норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
c1d9bd956b4944b78296b6cc764b6c22
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-013993-b.c2
Назва:
Безпідставне відхилення з порушенням норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Тетяно Іванівно!
Протокольним рішення КНП «Хотинської багатопрофільна лікарня» Хотинської міської ради № 349 від 07.07.2021 р. дискваліфіковано пропозицію ТОВ «ЧОЕК» у закупівлі UA-2021-06-15-013993-b за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, яка за результатом аукціону визнана найбільш економічно вигідною.
Учасник ТОВ "ЧОЕК" категорично не погоджується з рішенням Замовника з огляду на наступне.
Витяг ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ, та є абсолютно рівнозначним документом.
Ідентичної позиції притримується Антимонопольний комітет України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель в наступних закупівлях:
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-20-002024-a;
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-29-004805-b.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що перебувають на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що перебувають за її межами.
Таким чином ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ. Постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується порядком інформаційної взаємодії. Водночас відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, у разі суперечності між відомостями ЄДР та інформацією ЄДРПОУ перевага має надаватися саме відомостям ЄДР. Актуальну та достовірну інформацію можна перевірити у режимі реального часу, адже ЄДР є відкритим реєстром.
Крім того, згідно ч.5 ст. 17 З.У. «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Також, у відповідності до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а в ч. 4 ст. 22 Закону закріплено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З огляду на викладене, та факт наявності необхідного документа у складі документації учасника, підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ЧОЕК» - відсутні.
Діями Замовника порушено такі принципи, закріплені у ст. 5 Закону, як: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення замовника суперечить практиці, яка склалась за результатом розгляду Антимонопольним комітетом України скарг за аналогічними обставинами.
НАГОЛОШУЄМО! Згідно ч.3 ст. 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, передбаченого частинами третьою - шостою статті 164-14 цього Кодексу, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення. Згідно ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто від 25 500 до 51 000 грн.
Просимо повторно переглянути документацію учасника та прийняти законне, обгрунтоване та виважене рішення!
У разі ігнорування законних вимог учасника, ми будемо вимушені звертатись до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога КНП ХБЛ.pdf 08.07.2021 12:45
Дата подачі:
08.07.2021 12:45
Вирішення:
Шановний учаснику, нам дуже прикро через ситуацію яка склалась, оскільки Ваша пропозиція справді є найбільш економічно вигідною, однак вона не відповідає вимозі встановленій у пункті 5 додатку № 4 (Перелік інших документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам закупівлі) тендерної документації та згідно пункту 1 частини першої статті 31 підлягає відхиленню, як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Важливо звернути увагу, що у п. 5 додатку № 4 тендерної документації замовник вимагав надати:
“Копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) щодо учасника, виданих не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (вимога встановлюється до Учасників - юридичних осіб)”.
У відповідь на дану вимогу, учасник ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не відповідає вимозі замовника.
Оскільки Єдиний державний реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (ЄДР), створений і ведеться Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва, який є його розпорядником та адміністратором. Створений (ЄДР) відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців“, забезпечує накопичення інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Тоді як робота Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) є автоматизованою системою збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Формує та веде його Державний комітет статистики України. Роботу Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) регулює Положення “Про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України” затверджене наказом Держкомстату від 28.11.2005 року № 386.
Зважаючи на те, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) та Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР) є різними реєстрами, пропозиція учасника ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" підлягає відхиленню згідно пункту 1 частини першої статті 31 Закону .
Варто також зазначити, що вимога вказана замовником у пункті 5 додатку № 4 тендерної документації не стосується ст. 17 Закону, а є іншою вимогою яку встановив замовник до учасників закупівлі згідно частини 3 статті 22 Закону, тому наведені учасником ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" приклади рішень органу оскарження до закупівель (UA-2020-05-29-004805-b, UA-2020-05-20-002024-a) не є релевантними та не можуть бути використані замовником при прийнятті рішень як аналогічні ситуації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "ЧОЕК"
Номер:
5ca24bbc43e04afa9746a52a7ed08d78
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-013993-b.a1
Назва:
Скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "ЧОЕК"
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо відмінити ваше рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "ЧОЕК" та відхилити його тендерну пропозицію.
Повний текст вимоги з обгрунтуванням у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2021-06-15-013993-b.docx 06.07.2021 17:14
- Вимога UA-2021-06-15-013993-b.pdf 06.07.2021 17:14
- Протокол 349 ТК скасування рішення.docx 08.07.2021 11:18
Дата подачі:
06.07.2021 17:14
Вирішення:
Вимогу задоволено. Рішення скасовано.
Статус вимоги:
Задоволено