-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт зовнішнього освітлення, с. Новософієвка, Лазурненської селищної ради Скадовського району, Херсонської області (вул. Молодіжна, вул. Ворошилова, вул. Суворова, вул. Погранична, вул. Лермонтова, вул. Сонячна, вул. Центральна, вул.Степова, вул. Леніна, вул. Фрунзе) (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт зовнішнього освітлення, с. Новософієвка, Лазурненської селищної ради Скадовського району, Херсонської області (вул. Молодіжна, вул. Ворошилова, вул. Суворова, вул. Погранична, вул. Лермонтова, вул. Сонячна, вул. Центральна, вул.Степова, вул. Леніна, вул. Фрунзе) (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Торги не відбулися
2 142 775.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 713.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 713.88 UAH
Період оскарження:
15.06.2021 17:08 - 28.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення уповноваженої особи
Номер:
72874aea9436478a8aa6b26b55779997
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-013986-b.a2
Назва:
Скарга на рішення уповноваженої особи
Скарга:
Скарга у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ Новософієвка.PDF 19.07.2021 16:32
- рішення від 21.07.2021 № 16635.pdf 22.07.2021 10:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2021 № 17548.pdf 02.08.2021 18:08
- рішення від 30.07.2021 № 17548.pdf 04.08.2021 16:23
- Відповідь на скаргу (1) - Новософієвка.docx 26.07.2021 09:02
- новософієвка відповідь.PDF 26.07.2021 09:14
- Протокол відхилення переможця новософіевка.pdf 11.08.2021 13:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.07.2021 16:42
Дата розгляду скарги:
30.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2021 10:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.08.2021 16:23
Дата виконання рішення Замовником:
11.08.2021 13:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.07.2021 № № 17548-р/пк-пз, уповноважена особа виконавчого комітету Лазурненської селищної ради прийняла рішення:
- скасувати рішення про визначення приватного підприємства «ЕВРОБУД АЛЬЯНС» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітального ремонту і реставрації (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт зовнішнього освітлення, с. Новософієвка, Лазурненської селищної ради Скадовського району, Херсонської області (вул. Молодіжна, вул. Ворошилова, вул. Суворова, вул. Погранична, вул. Лермонтова, вул. Сонячна, вул. Центральна, вул.Степова, вул. Леніна, вул. Фрунзе) (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)).
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення уповноваженої особи
Номер:
e53314d02aee47688e5f6481b1a85d3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-013986-b.a1
Назва:
Скарга на рішення уповноваженої особи
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій, на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Тендерній документації, пропозицію учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» була відхилено Уповноваженою особою Замовника.
Вважаємо за необхідне звернути увагу, що уповноважена особа Замовника, діючи всупереч принципам визначеними Законом України «Про публічні закупівлі» незаконно акцептувала пропозицію ПП «ЕВРОБУД АЛЬЯНС» при відсутності у складі пропозиції переможця обов’язкових документів, що передбачені Тендерною документацією.
Відповідно до вимог ч.1.1. п.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, надається договірна ціна: до договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими, а також:
- Локальний кошторис Форма № 1 (додаток А ДСТУ);
- Відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма № 1а (додаток Д ДСТУ);
- Загальновиробничі та адміністративні витрати відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітній період (рік);
- Розрахунок кошторисної заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 (зі змінами).
Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації, учасник торгів повинен надати реєстр документів, наданих у складі тендерної пропозиції на бланку учасника ( у випадку, якщо учасник такий бланк має) за формою, наведеною у Додатку 9 до тендерної документації.
На виконання вищезазначених вимог, переможець торгів у складі своєї пропозиції надав реєстр документів за вих. № 29 від 30.06.2021.
Переможець торгів ПП «ЕВРОБУД АЛЬЯНС» зазначає, що ним в складі пропозиції надано загальновиробничі та адміністративні витрати (порядковий номер у реєстрі 45), даний розрахунок знаходиться на 194 сторінці пропозиції.
У складі пропозиції ПП «ЕВРОБУД АЛЬЯНС» наявний електронний файл під назвою «45.загальновиробничі та адміністративні витратити.pdf», в якому переможець надає загальновиробничі витрати на будову «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення, с. Новософієвка, Лазурненської селищної ради Скадовського району, Херсонської області (вул. Молодіжна, вул. Ворошилова, вул. Суворова, вул. Погранична, вул. Лермонтова, вул. Сонячна, вул. Центральна, вул. Степова, вул. Леніна, вул. Фрунзе», що не відповідає вимогам Замовника.
ПП «ЕВРОБУД АЛЬЯНС» не надав загальновиробничі та адміністративні витрати відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві ПП «ЕВРОБУД АЛЬЯНС» за попередній звітній період (рік), дана інформація не міститься у наданим переможцем «Загальновиробничі витрати на будову».
Таким чином, пропозиція ПП «ЕВРОБУД АЛЬЯНС» не відповідає вимогам тендерної документації і повинна бути відхилена Замовником.
Також, в складі пропозиції ПП «ЕВРОБУД АЛЬЯНС» взагалі не надано розрахунок кошторисної заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 (зі змінами).
Виходячи з усього викладеного вище, уповноважена особа Замовника, усвідомлюючи, що пропозиція ПП «ЕВРОБУД АЛЬЯНС» не відповідає вимогам визначених Замовником у Тендерній документації все ж таки акцептує пропозицію такого учасника.
Визнання переможцем учасника ПП «ЕВРОБУД АЛЬЯНС» порушує право ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» на добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне те неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Дії уповноваженої особи, щодо визнання переможця ПП «ЕВРОБУД АЛЬЯНС», пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації містять ознаки кримінального та адміністративного правопорушення, за що передбачена відповідальність.
Наголошує на тому, що у закупівлі UA-2021-06-16-006917-b, де замовником є Виконавчий комітет Лазурненської селищної ради за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт зовнішнього освітлення, с. Петрівка, Лазурненської селищної ради Скадовського району, Херсонської області (вул. Шевченко, вул. Миру, вул. Степова, вул. Молодіжна)(ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), уповноважена особа Замовника відхиляє пропозицію учасника ТОВ «КАМЕЛІЯ-1», і однією з причин зазначено те, що учасник не надав в складі своєї пропозиції саме тих розрахунків, які є складовими договірної ціни та вимагаються Тендерною документацією, які в свою чергу не надав переможець у закупівлі UA-2021-06-15-013986-b - ПП «ЕВРОБУД АЛЬЯНС»:
- Загальновиробничі та адміністративні витрати відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітній період (рік);
- Розрахунок кошторисної заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 (зі змінами).
Таким чином, уповноважена особа надає незаконні привілеї ПП «ЕВРОБУД АЛЬЯНС» серед інших учасників закупівлі, і акцептує його пропозицію навіть при усвідомленні того, що в пропозиції останнього відсутні документи, які є обов’язковими для надання учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції.
ВИМАГАЄМО:
1 Скасувати рішення про визнання переможця закупівлі UA-2021-06-15-013986-b ПП «ЕВРОБУД АЛЬЯНС», за предметом «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення, с. Новософієвка, Лазурненської селищної ради Скадовського району, Херсонської області (вул. Молодіжна, вул. Ворошилова, вул. Суворова, вул. Погранична, вул. Лермонтова, вул. Сонячна, вул. Центральна, вул. Степова, вул. Леніна, вул. Фрунзе» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Лазурненської селищної ради від 09.07.2021 № 0907/2.
У разі ігнорування даної вимоги, будемо змушені звернутися з відкритим листом-зверненням до Державної аудиторської служби України, з метою проведення перевірки дій уповноваженої особи у процедурі закупівлі UA-2021-06-15-013986-b та проведення моніторингу процедури закупівлі, яка надасть аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Новософієвка.docx 14.07.2021 10:06
- протокол відповіді на НОВОСОФІЄВКА.pdf 18.07.2021 13:21
Дата подачі:
14.07.2021 10:06
Вирішення:
Детально розглянувши вимогу UA-2021-06-15-013986-b.a1 , інформую про наступне.
На підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013(зі змінами), а саме:
4.3.3 У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об’єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об’єктами будівництва за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма NoКБ-2в, додаток Т ДСТУ Б Д.1.1-1)
4.3.8 Уточнення показників ЗВВ в процесі будівництва здійснюється в порядку, встановленому договором підряду
5.3.5 Розраховані підрядною організацією показники адміністративних витрат, погоджені із замовником у договірній ціні, використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Усереднені показники адміністративних витрат (додаток Д) слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення адміністративних витрат, обчислених в інвесторській кошторисній документації, з адміністративних витратами, розрахованими підрядною організацією при складанні договірної ціни.
5.3.6 Уточнення показників адміністративних витрат в процесі будівництва здійснюється в порядку, встановленому договором підряду.
6.3 Визначення прибутку при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни, при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт
6.3.1 У ціні своєї пропозиції підрядник враховує економічно обґрунтований прибуток, який він планує отримати від виконання робіт, що пропонуються.
6.3.2 Розмір прибутку, якщо він планується, приймається з урахуванням усереднених показників, наведених у додатку Е, та обмежень, встановлених законодавством
Загальновиробничі, адміністративні витрати та прибуток дійсно розраховані відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва»
Стосовно розрахунок кошторисної заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 (зі змінами).
Державною службою статистики України оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 12 місяців 2020 року, яка складає 9832,00 грн.
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 №671 прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік складає 108,1%. Таким чином, відповідно до пункту 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 №281 та зареєстрованого у Мін’юсті 11.11.2016 за №1469/29599, замовник самостійно повинен визначати рівень кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва, але у розмірі не нижчому ніж 10628,39 грн. для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8.
У зв’язку з вищенаведеним заробітна плата для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 врахована відповідно наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 (зі змінами).
Враховуючи вищевикладене – уповноважена особа Виконавчого комітету Лазурненської селищної ради прийняла рішення залишити вимогу ПП «ПОЛТАВА – ПАРИТЕТ» (Код ЄДРПОУ:30732375) без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні