-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Громадські вбиральні модульного типу (ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини)
Торги не відбулися
1 135 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 675.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2021 15:39 - 27.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
щодо дискримінаційних вимог Замовника у ТД
Номер:
cde8bb5c89e64cbb984e799b0e736135
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-002568-a.a2
Назва:
щодо дискримінаційних вимог Замовника у ТД
Скарга:
КП «Новоград-Волинськжитлосервіс» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі код ДК 021:2015 – 44210000-5 - Конструкції та їх частини – Громадські вбиральні модульного типу за процедурою відкритих торгів.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації (далі – Документація) Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону.
Згідно п. 4 Додатку № 2 до Документації передбачено, що строк поставки товару - до 20 липня 2021 р., що також закріплено і в п. 4.1 Проекту Договору, а саме: «Умови поставки Товару: Товар повинен бути доставлений Продавцем за його кошт. Термін поставки Товару: до 20 липня 2020 року.»
Скаржник вважає, що вищевказана вимога Документації є дискримінаційною, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 2 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Також, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У Технічній специфікації, яка є Додатком 2 до Документації зазначені технічні вимоги до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 44210000-5 - Конструкції та їх частини – (Громадські вбиральні модульного типу), а саме:
№ з/п Найменування
продукції Одиниця виміру Технічні характеристики
Вимоги замовника
Висота Довжина Ширина
1 Блок-модуль з одним відділенням для осіб з обмеженими можливостями, розміри зовнішні, не менше мм 3000 6740
3000
2 Каркас Профільна металева труба 80х40х2мм, 40х40х2мм,60х30х2 мм, 80х80х2мм
40х20х2мм (погрунтовані)
Платформа Швелер 10, труба 80х40, паробар’єр металопрофіль, ПС-10 оцинкований
3 Утеплювач мінеральна вата мм Підлога 100мм.
Стіни 100мм.
Стеля 100мм.
Перегородки 100мм.
4 Електрика Обладнання захисного відключення (ОЗВ);
Розподільчий щиток з автоматичними вимикачами;
Лічильник електроенергії 1од.
1од.
1од.
5 Спосіб підключення до електромережі Через роз’єм, 220V
6 Електропроводка Прихований в гофротрубі, трьох жильний мідний провід в подвійній ізоляції
7 Вимикачі од. Одноклавішні, зовнішні 2 од.
Одноклавішні, внутрішні 4 од.
8 Розетки внутрішні од. Розетки з заземленням, двомісні 7 од.
9 Освітлення, внутрішнє од. LED 2*10 W 3 од.
LED 1*10 W 2 од.
10 Освітлення, зовнішнє од. Світильник LED 5 W, вологостійкий 2 од.
11 Опалення од. Теплогенератор (конвектор) електричний потужністю по 500 W 4 од.
12 Конструкція покрівлі Односкатна (Вид збоку плоска)
13 Покриття покрівлі мм Покрівля металопрофіль , утеплення мінеральна вата 100 мм, гідробар’єр
14 Вікна мм металопластикові вікна, чотирьохкамерні,відкидні, склопакет з матовим склом 600х600 мм. Обрешітки металеві S=2 мм, (порошкове фарбування) 3 од.
15 Зовнішня обшивка
мм Лицювання оцинкованим листом товщиною 0,8 мм з порошковим фарбуванням
(утеплення мінеральна вата 100мм, паробар’єр)
16 Внутрішня обшивка стін Гидробар’єр, утеплення мінеральна вата 100мм, паробар’єр, вологостійка фанера товщиною від 10 мм, керамічна плитка (колір білий)
17 Внутрішня обшивка стелі Гідробар’єр, дошка 25х120 мм, утеплення мінеральна вата 100мм, паробар’єр, пластикова вагонка
18 Внутрішня обшивка підлоги Оцинкований металопрофіль ПС-10, гідробар’єр, утеплення мінеральна вата 100мм, паробар’єр, вологостійка USB, керамічна плитка, плінтуса, фурнітура, колір плитки під дерево (світлий)
19 Перегородки
Інсталяція прихована Вологостійкий ЛДСП
Всі елементи інсталяції в нерж. сталі AISI304
20 Двері зовнішні мм Зовнішні металеві (вхідні)
2100*1000 (порошкова фарба) 2 од.
Внутрішні металопластикові (кабінки) 3 од.
Внутрішні металопластикові, (з вікном для касира) 1 од.
21 Сан. техніка од. Унітаз в комплекті для осіб з обмеженими можливостями 1 од.
Унітаз консольний з прихованою інсталяцією 3 од.
Умивальник кутовий з п’єдесталом в комплекті з безконтактними кранами (фотоелемент) 2 од.
Прямий умивальник для осіб з обмеженими фізичними можливостями в комплекті з безконтактними кранами (фотоелемент) 1 од.
Пісуар (фотоелемент) 1 од.
22 Водопровідно - каналізаційні труби Лічильник обліку води 1 од
Підвід води до сантехнічних приладів та відведення від них стоків. Вода підводиться до санітарних приладів за допомогою армованих пластикових труб, в т.ч. ГВП. 1 комплект
23 Вентиляція од. Витяжка: Вентилятор ВЕНТС 100МА з зворотними клапанами
Приточна вентиляція – гратки у вигляді вишиванки 4 од
24 Пандус од. 1 од.
25 Електрика од. Щит керування (в кімнаті касира) 1 од.
26 Бойлер ГВП V=30 л од. Підведення до кожного умивальнику 1 од.
27 Урни металеві, об’ємом V=0,06 м3 од. порошкове фарбування 2 од.
28 Сушарка для рук од. Встановлення біля умивальників 2 од.
29 Тримач для туалетного паперу од. Встановлення біля унітазів 4 шт.
Отже, враховуючи зазначені вище технічні вимоги до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 44210000-5 - Конструкції та їх частини – (Громадські вбиральні модульного типу) стає цілком очевидно, що даний товар, який є предметом закупівлі, не виготовляється серійно, не є товаром широкого вжитку та може бути виготовлений згідно таких технічних вимог лише під замовлення.
В той же час, згідно інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу (prozzoro.gov.ua) початок аукціону в даній процедурі закупівлі 02.07.2021 р. о 13:38. Тобто найвигідніша тендерна пропозиція буде відома Замовнику як мінімум 02.07.2021 р. після 14:00.
Після проведення аукціону Замовник в порядку ч. 9 ст. 29 Закону буде розглядати на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк такого розгляду згідно ч. 10 ст. 29 Закону не повинен перевищувати 5 робочих днів, а в деяких випадках може бути аргументовано продовжено до 20 робочих днів.
Відповідно до ч. 1 ст. 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Крім того, згідно ч. 5 ст. 33 Закону з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, навіть якщо припустити, що Замовник розгляне найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації в день проведення аукціону, тобто 02.07.2021 р. і в цей же день опублікує повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, то згідно чинного законодавства, сам договір про закупівлю може бути укладений лише через 10 днів, тобто як мінімум 12.07.2021 р..
Підсумовуючи все вищезазначене, Учаснику, який визнаний переможцем у даній процедурі закупівлі та з яким укладено договір про закупівлю, залишається лише 8 днів (з 12.07.2021 р. до 20.07.2021 р.) на виготовлення та поставку товару, який закуповується, що є не співмірним строком для цього та в свою чергу є дискримінаційною умовою, адже у процедурі закупівлі може прийняти участь лише Учасник, який вже має в наявності готовий предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 44210000-5 - Конструкції та їх частини – (Громадські вбиральні модульного типу) до предмету закупівлі, що в свою чергу обмежує право на участь у процедурі закупівлі інших Учасників (які не мають готових предметів закупівлі в наявності, але можуть їх виготовити), а по-друге може свідчити, про наявність конкретного Учасника, який вже виготовив предмет закупівлі і лише чекає формального проведення процедури закупівлі в якій Замовником його вже визнано переможцем достроково, тобто задовго до проведення процедури закупівлі, а отже вимога Документації, яка передбачена п. 4 Додатку № 2 до Документації, а також п. 4.1 Проекту Договору порушує принципи здійснення публічних закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, що призводить до порушення прав Скаржника.
Згідно з ч. 1 ст. 1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», АМКУ є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», АМКУ, як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії приймаються від імені АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до закупівлі UA-2021-06-15-002568–а.doc 23.06.2021 11:15
- СКАРГА до закупівлі UA-2021-06-15-002568–а.pdf 23.06.2021 11:15
- рішення від 25.06.2021 №14367+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 29.06.2021 16:56
- Інфомрація про резолютивну частину рішення від 07.07.2021 №15350.pdf 08.07.2021 18:40
- рішення від 07.07.2021 №15350.pdf 12.07.2021 19:31
- Пояснення 01.07.2021 11:43
- пояснення.docx 01.07.2021 11:43
- протокол22.pdf 01.07.2021 11:43
- Рішення від 20.08.2020 _15854.pdf 01.07.2021 11:43
- протокол22.pdf 01.07.2021 11:43
- Рішення від 29.04.2021 _ 9542.pdf 01.07.2021 11:43
- протокол19.pdf 01.07.2021 11:43
- ПРОТОКОЛ19.docx 01.07.2021 11:43
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf 01.07.2021 11:43
- ПРОТОКОЛ20 внесення змін.docx 01.07.2021 11:43
- протокол20.pdf 01.07.2021 11:43
- Перелік змін від 18.06.21.docx 01.07.2021 11:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.06.2021 13:48
Дата розгляду скарги:
07.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.06.2021 17:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.07.2021 19:31
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційних вимог
Номер:
4649acc9f30e472580273641de2f7094
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-002568-a.c1
Назва:
щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Згідно п. 4 Додатку № 2 до Тендерної документації передбачено, що строк поставки товару - до 20 липня 2021 р., що також закріплено і в п. 4.1 Проекту Договору, а саме: «Умови поставки Товару: Товар повинен бути доставлений Продавцем за його кошт. Термін поставки Товару: до 20 липня 2020 року.»
Вважаємо, що вищевказана вимога Тендерної документації та Проекту договору є дискримінаційною, виходячи с наступного.
Згідно інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу (prozzoro.gov.ua) початок аукціону в даній процедурі закупівлі 02.07.2021 р. о 13:38. Тобто найвигідніша тендерна пропозиція буде відома Замовнику як мінімум 02.07.2021 р. після 14:00. Після цього Замовник в порядку ч. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) буде розглядати на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк такого розгляду згідно ч. 10 ст. 29 Закону не повинен перевищувати 5 робочих днів, а в деяких випадках може бути аргументовано продовжено до 20 робочих днів. Відповідно до ч. 1 ст. 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Крім того, згідно ч. 5 ст. 33 Закону з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, навіть якщо припустити, що Замовник розгляне найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації в день проведення аукціону, тобто 02.07.2021 р. і в цей же день опублікує повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (хоча, виходячи з практики участі у публічних закупівлях, настільки сприятливий розвиток подій викликає ну дуже великі сумніви), то згідно чинного законодавства, сам договір про закупівлю може бути укладений лише через 10 днів, тобто як мінімум 12.07.2021 р.
Підсумовуючи вищезазначене, Учаснику з яким укладено договір про закупівлю, залишається лише 8 днів (до 20.07.2021 р.) на виготовлення та поставку товару, який закуповується, що є не співмірним строком для цього та в свою чергу дискримінаційною умовою. Така умова закупівлі є лише свідченням того, що Замовник вже до проведення процедури закупівлі має «свого» Постачальника, з яким вже все погоджено та який скоріше за все має вже готовий товар згідно технічних вимог Замовника, що є грубим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», а дії Замовника щодо зазначення такої вимоги в Тендерній документації носять ознаки корупційного правопорушення.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу та продовжити строк на поставку товару, в протилежному випадку нами буде підготовлена скарга до АМКУ, а також можливо і в інші правоохоронні органи, що займаються порушеннями у сфері корупції.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 22.pdf 22.06.2021 10:57
Дата подачі:
18.06.2021 11:13
Вирішення:
Замовник, оголошуючи тендер, відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює строк поставки товару. Строк поставки товару встановлюється Замовником самостійно залежно від власної потреби. Вважаємо, що встановлена вимога щодо терміну поставки товару до 20 липня 2021 року жодним чином не є дискримінаційною, оскільки не обмежує конкуренцію серед учасників, а лише встановлює строк до якого Замовник має намір отримати товар, закупівля якого здійснює. Отже, строк поставки товару не підлягає зміні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.07.2021 19:34