ДК 021:2015: код 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (Томатна паста - ДК 021:2015: код 15331428-3 «Томатний соус», Повидло - ДК 021:2015: код 15332100-5 «Оброблені фрукти», Огірки консервовані - ДК 021:2015: код 15331460-9 «Овочеві консерви», Помідори консервовані - ДК 021:2015: код 15331460-9 «Овочеві консерви», Горошок консервований - ДК 021:2015: код 15331462-3 «Консервований горох», Горох колотий - ДК 021:2015: код 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі»)
1. Найменування замовника: Снятинський психоневрологічний інтернат.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03188719.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рожко Микола Дмитрович, заступник директора, голова тендерного комітету Снятинського психоневрологічного інтернату, e-mail: snyatin_pni@ukr.net, тел. +3803476 21668.
6. Вид предмета закупівлі: товар.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Томатна паста - ДК 021:2015: код 15331428-3 «Томатний соус», Повидло - ДК 021:2015: код 15332000-4 «Оброблені фрукти та горіхи», Огірки консервовані - ДК 021:2015: код 15331000-7 «Оброблені овочі», Помідори консервовані - ДК 021:2015: код 15331000-7 «Оброблені овочі», Горошок консервований - ДК 021:2015: код 15331132-1 «Оброблений горох», Горох колотий консервований - ДК 021:2015: код 15331132-1 «Оброблений горох».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Томатна паста - ДК 021:2015: код 15331428-3 «Томатний соус», Повидло - ДК 021:2015: код 15332000-4 «Оброблені фрукти та горіхи», Огірки консервовані - ДК 021:2015: код 15331000-7 «Оброблені овочі», Помідори консервовані - ДК 021:2015: код 15331000-7 «Оброблені овочі», Горошок консервований - ДК 021:2015: код 15331132-1 «Оброблений горох», Горох колотий консервований - ДК 021:2015: код 15331132-1 «Оброблений горох».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Томатна паста – 2000 кг., Повидло – 3000 кг., Огірки консервовані – 3500 кг., Помідори консервовані – 3500 кг., Горошок консервований – 2000 кг, Горох колотий – 1200 кг.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 570 000,00 грн. (п’ятсот сімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 700,00 грн. (п’ять тисяч сімсот грн. 00 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» липня 2021 року.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Завершена
570 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 700.00 UAH
Період оскарження:15.06.2021 15:38 - 27.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення та бездіяльність замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель
Номер:3363a652a6964e94a25578de1babb865
Пов'язана кваліфікація:ФОП "ВАСИЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ", UA-EDR 3079318432
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-15-011636-b.c2
Назва:СКАРГА на рішення та бездіяльність замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовник Снятинський психоневрологічний інтернат, розглянувши документи пропозиції ФОП Василів Т.М., встановив нібито невідповідність найбільш економічно вигідної пропозиції вимогам тендерної документації та відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Василів Т.М. на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки на думку замовника пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником оприлюднено протокол №319 від 05.07.2021р. засідання тендерного комітету Снятинського психоневрологічного інтернату щодо розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та протокол розгляду тендерних пропозицій б/н від 05.07.2021р..
Вважаю, що відхиливши мою тендерну пропозицію, яка виявилася за результатами аукціону найбільш економічно вигідною, Замовником порушені мої права, надані Законом України «Про публічні закупівлі» як учаснику торгів, норми статті 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи, закріплені у статті 5 зазначеного Закону, а саме принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Деталі у файлі з текстом скарги.
Дата прийняття скарги до розгляду:13.07.2021 10:58
Дата розгляду скарги:26.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:15.07.2021 20:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:29.07.2021 11:20
Автор:ФОП "ВАСИЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ", Тарас Василів +380503748122 vasylivvtm@gmail.com
declined
Вимога
Є відповідь
Щодо відміни рішення замовника
Номер:c0cde78910b9424290a8f3607e2a5c65
Пов'язана кваліфікація:ФОП "ВАСИЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ", UA-EDR 3079318432
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-15-011636-b.c1
Назва:Щодо відміни рішення замовника
Вимога:
Замовником Снятинським психоневрологічним інтернатом 05 липня 2021р. відхилено пропозицію ФОП Василіва Тараса Михайловича та оприлюднено Протокол №319 від 05.07.2021р. та Протокол розгляду тендерних пропозицій, якими встановлено невідповідність найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Василіва Т.М.
Фізична особа-підприємець Василів Тарас Михайлови, уважно вивчивши доводи Замовника, не може з ним погодитись, зважаючи на викладене нижче.
1. У протоколі Замовник зазначає, форма «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 до тендерної документації – «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню». Далі, Замовник зазначає, що Учасником визначено строк менший, ніж передбачено умовами закупівлі, а саме 90 днів. Такі твердження Замовника є абсолютно безпідставними та необгрунтованими.
Так, Учасником надано тендерну пропозицію (вих.№94 від 24.06.2021р.) згідно форми, що викладена у додатку 5 до тендерної документації. У п.3 пропозиції зазначено наступне: «3. Надаючи свою тендерну пропозицію, повідомляємо про ознайомлення та згоду з усіма умовами (вимогами) тендерної документації. Ми згодні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій».
Кінцевий строк подання визначається Замовником торгів в оголошенні – у даному випадку до 01.07.2021р. 00 год.00 хв.
Отже, учасником ФОП Василів Т.М. чітко дотримано вимогу щодо дійсності тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
2. Також на сторінці третій протоколу Замовних зазначає наступну інформацію (абз.16 стор.3 протоколу №319 від 05.07.2021р.): «На вимогу надати у складі пропозиції «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батьків та переліку повноважень передбачених установчими документами та/або довіреністю». Учасником не було надано інформації щодо переліку повноважень, передбачених установчими документами та/або довіреністю».
Як слідує з викладеного вище, перелік повноважень потрібно було надати у випадку, якщо такі повноваження передбачено установчими документами та/або довіреністю. Звертаю увагу Замовника, що учасником ФОП Василів Т.М. у складі пропозиції торгів було надано наступні документи:
- Довідка (вих. №119 від 24.06.2021р.), у якій учасником було зазначено наступне: «Даною довідкою я, ФОП Василів Тарас Михайлович, повідомляю, що я особисто є особою, яка буде підписувати договір про закупівлю у разі перемоги в тендері. Маю всі повноваження для підписання договору. Повноваження іншим особам на підписання договору не надавались. Довіреності не видавались»;
- Лист-роз’яснення (вих.№111 від 24.06.2021р.), в якому учасником зазначається наступна інформація: «Відповідно до вимог Тендерної документації, учасник торгів повинен надати в складі тендерної пропозиції копію виписки з протоколу засновників, або копію наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. Я здійснюю господарську діяльність як фізична особа-підприємець. Діючим законодавством України оформлення наказів, протоколів зборів учасників передбачено у діяльності юридичних осіб. З цих підстав надати зазначені документи немає можливості. Разом з тим, даним листом я, ФОП Василів Тарас Михайлович, підтверджую, що керівництво здійснюю самостійно, тендерну документацію підписано мною особисто. Печатку не використовую».
- Лист-роз’яснення ( вих. №111 від 24.06.2021рю), в якому учасником ФОП Василів Т.М. надано наступну інформацію: Додатком №1 до тендерної документації передбачено надання у складі пропозиції копії Статуту. Відповідно до статті 81 ЦК України установці документи, у тому числі статут, передбачені для створення та діяльності юридичної особи. Для фізичних осіб-підприємців діючим законодавством не передбачено наявність Статуту. З цих підстав копію Статуту або іншого установчого документу у складі пропозиції мною не надається».
Зважаючи на викладене вище, учасником ФОП Василів Т.М. у складі тендерної пропозиції надано в повному обсязі документи та інформацію щодо особи, яка буде підписувати договір про закупівлю. Замовник вимагав надання переліку повноважень у довідці лише у разі, якщо такі повноваження передбачені статутними документами або довіреністю. Учасником у складі тендерної пропозиції надано два листа-роз’яснення, в яких вказано, що статут не перебачено у діяльності фізичної особи-підприємця, а довіреностей на підписання договору не видавались третім особам. З огляду на викладене Замовником неправомірно відхилено пропозицію учасника ФОП Василів Т.М.
3. Замовник зазначає, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Василів Т.М. подані документи на підтвердження відповідної тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на товар, що не завірені печаткою виробника, чим нібито порушено вимоги тендерної документації.
Звертаю увагу, що у Додатку 3 до тендерної документації зазначено наступне: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: копії декларації виробника (посвідчення про якість) на запропонований товар та/або протоколи випробувань завірені печаткою виробника, або інший документ, що підтверджує якість запропонованого товару відповідно до вимог чинного законодавства України». З тексту цієї вимоги зрозуміло, що лише протоколи випробувань мають бути завірені печаткою виробника, а ніяк не копія декларації та будь-який інший інший документ, що підтверджує якість запропонованого товару.
Крім цього, вважаю, що Замовник, не конкретизуючи свої вимоги у тендерній документації, вільно їх трактує та не має сталої практики щодо розгляду пропозицій учасників торгів. Так, звертаю увагу, що Замовником проведено повторні торги по закупівлі за кодом ДК 021:2015: код 15330000-0 "Оброблені фрукти та овочі» та повторно безпідставно відхиляє пропозицію учасника ФОП Василів Т.М. Прошу звернути увагу, що при розгляді документів пропозиції у попередній закупівлі (оголошення UA-2021-03-25-005416-b), у Замовника не виникло зауважень до порядку засвідчення копій документів (декларацій виробника). Замовник лише зауважив, що на декларації виробника на горох колотий відсутня печатка виробника .
З підстав, що викладені вище, прошу надати пояснення, у чому саме полягають невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Василів Т.М. вимогам тендерної документації Замовника.
Крім цього, вимагаю скасувати рішення, викладені у протоколі №319 від 05.07.2021р. щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Василів Т.М. та ухвалити нове рішення, яким визнати ФОП «Василів Т.М. переможцем торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:06.07.2021 08:44
Вирішення:Пунктом 4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Снятинського психоневрологічного інтернату на закупівлю: ДК 021:2015: код 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (Томатна паста - ДК 021:2015: код 15331428-3 «Томатний соус», Повидло - ДК 021:2015: код 15332100-5 «Оброблені фрукти», Огірки консервовані - ДК 021:2015: код 15331460-9 «Овочеві консерви», Помідори консервовані - ДК 021:2015: код 15331460-9 «Овочеві консерви», Горошок консервований - ДК 021:2015: код 15331462-3 «Консервований горох», Горох колотий - ДК 021:2015: код 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі») чітко передбачено: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню.»
Вами у складі своєї пропозиції було надано Форму «Тендерна пропозиція» №94 від 24.06.2021 року де Учасником визначено строк менший ніж передбачено умовами закупівлі, а саме 90 днів.
90 днів це є 90 календарних днів чинність Вашої пропозиції, умовами закупівлі передбачалось, що діяти пропозиція має 90 робочих днів.
У трудовому законодавстві не визначено поняття робочого часу, тому на практиці користуються визначеннями, наведеними в науковій літературі.
Робочий день – тривалість роботи працівника протягом доби відповідно до графіка чи розпорядку роботи.
Для працівників, яким установлено п'ятиденний робочий тиждень із двома вихідними днями в суботу та неділю, в нашому випадку це Замовник закупівлі, визначає робочі дні з понеділка по п’ятницю.
Не надаючи у складі пропозиції вірної інформації щодо строку дії Вашої пропозиції Ви порушуєте до закінчення цього строку право Замовника вимагати від Вас продовження строку дії тендерної пропозиції (передбачено частиною сьомою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до вищезазначеного Ваша вимога не задоволена Замовником.