-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013: Реконструкція системи подачі повітря із заміною повітродувки в повітродувній станції на каналізаційних очисних спорудах за адресою: вул. Маршала Харченка, 2а, м. Кам’янець-Подільський Хмельницької області (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – “Реконструкція”)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013: Реконструкція системи подачі повітря із заміною повітродувки в повітродувній станції на каналізаційних очисних спорудах за адресою: вул. Маршала Харченка, 2а, м. Кам’янець-Подільський Хмельницької області (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – “Реконструкція”)
Торги не відбулися
6 650 947.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 254.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 254.74 UAH
Період оскарження:
21.06.2017 17:09 - 03.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Просимо переглянути рішення
Номер:
8070efabbf1b44a1a898e328897e0092
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-21-000732-c.b2
Назва:
Просимо переглянути рішення
Вимога:
1. Згідно вимог тендерної документації , а саме : «Проект договору підряду наведено у Додатку № 3 до цієї документації.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завізований проект договору про закупівлю (за формою наведеною у Додатку №3 до цієї документації). Учасник таким чином ознайомився з усіма пунктами договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в тендерній документації.» . Тобто будь що змінювати у проекті договора учасник не має права , а в разі визнання переможцем , договір заповнюється замовником, а не учасником. Тому ми не згодні з причиною відмови , яку вказано у протоколі . Тим паче у проекті договору прописано у лапках «або еквівалент».
2. Що до відмові нам з причини не відповідності досвіду роботи , повідомляємо , що ви як замовник не можете встановлювати дискримінаційні умови , а створювати добросовісну конкуренцію та відкритість серед усіх бажаючих. Наша компанія має досвід виконання робіт . Згідно вимог тендерної документації, а саме: «Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Довідка надається за формою, що викладена у Додатку № 1 до цієї документації; У розумінні даної тендерної документації під аналогічним договором мається на увазі договір аналогічний по характеру і складності виконання робіт з капітального ремонту (або реконструкції) системи подачі повітря на каналізаційних очисних спорудах та/або договір підтверджуючий досвід керування технологічними процесами у сферах водопостачання чи водовідведення.» Згідно державного класифікатора ДК 021:2015: 45454000-4 – “Реконструкція” )-капітальний, поточний ремонт. , що є предметом закупівлі , аналогічними договорами можно вважати роботи згідно данного класифікатора які були вказані у довідці, ось деякі з них : « Комплекс робіт з реконструкції системи опалення будинку культури з влаштуванням автономного джерела теплопостачання Центру надання адміністративних послуг в с.Кіпті Козелецького району Чернігівської області, Виконання інженерно-геологічні вишукувань (буріння 2 свердловин глибиною 15м. та 4 свердловини глибиною 12м.) за адресою с.Лісники, Київська обл. , Кінно-спортивний клуб, Виконання робіт з влаштуванням внутрішніх та зовнішніх електромереж, селище Лісники.»
3. Хочемо зазначити , що ТОВ «Далгакиран компресор Україна» , у якого буде закуповуватися обладнання, в обов’язковому порядку направляє спеціалістів служби сервісу для проведення шеф-монтажу та пусконалагоджувальних робіт повітродувок виробництва компанії «Gardner Denver Srl - Divisione ROBUSCHI», по завершенню яких складається Акт вводу обладнання в експлуатацію, заповнюється гарантійний талон і починається відлік гарантії. Шеф-монтаж та пусконалагоджувальні роботи виконуються спеціалістами ТОВ «Далгакиран компресор Україна» безкоштовно(вартість робіт включена у вартість обладнання). Пусконалагоджувальні роботи спеціалістами ТОВ «Далгакиран компресор Україна» проводяться не залежно від того, де було придбано обладнання (повітродувки ROBUSCHI були придбані в ТОВ «Далгакиран компресор Україна», чи повітродувки були поставлені будівельною/підрядної організацією під час виконання робіт з будівництва, реконструкції тощо).
Виходячи з вищевказаного просимо переглянути Ваше рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
24.07.2017 19:19
Вирішення:
Шановний Учаснику.
Вашу вимогу відхилено.
Повний текст рішення тендерного комітету по Вашій вимозі у прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Просимо надати відповідь
Номер:
8668b3c77a0c4ebaa5d31aeaf4e88779
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-21-000732-c.a3
Назва:
Просимо надати відповідь
Вимога:
Шановний Замовнику , згідно Законодавства Кандидат може оцінити рішення щодо його відхилення як неаргументоване. В цьому випадку Кандидат має право звернутись до Замовника з вимогою надання додаткової інформації відносно причин невідповідності своєї пропозиції умовам закупівлі. Тоді Замовник зобов’язаний відповісти на вимогу Кандидата протягом 3-х робочих днів з моменту надходження звернення. Нами було подане звернення 24.07.2017 19:19 , станом на 28.07.2017 р. відповіді на звернення не було. Просимо Вас відповісти на наше звернення у найближчий час .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2017 12:03
Вирішення:
Шановний Учаснику.
Закупівлі проводяться у відповідності до Закону України № 922-VIII від 25.12.2015р. “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).
Згідно пункту 3 статті 30 Закону:
“У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.”
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін в тендерну документацію
Номер:
03387a388f614d9d94061684a37a64d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-21-000732-c.b1
Назва:
Щодо внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
1.Відсутнє значення робочого тиску повітродувок. 2.Не співпадають характеристики повітродувок в тендерній документації та в каталозі заводу виробника повітродувок KUBІСЕK. 3.Не коректно зазначена марка електродвигуна, відсутні важливі характеристики електродвигуна. 4.Не зазначено характеристики робочої точки повітродувок. 5.Відсутні функції шафи керування, кількість шаф керування не співпадає з кількістю повітродувок. 6.Наявне посилання на конкретну конструкцію предмета закупівлі. 7.Відсутня інформація про систему підключення шафи керування. 8.Вказані чіткі значення характеристик конкретної повітродувки. (Більш детально в прикріпленому файлі "Вимоги").
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги.docx 27.06.2017 15:37
- Скан-копія сторінки з каталогу KUBІСЕK.jpg 27.06.2017 15:37
- Каталог електродвигунів.pdf 27.06.2017 15:37
Дата подачі:
27.06.2017 15:37
Вирішення:
Питання 1. Враховано, внесено зміни в тендерну документацію.
Питання 2.
При підборі повітродувок використовується програмне забезпечення, яке включає наступні параметри:
- висота над рівнем моря (місце установки повітродувки);
- температура на всмоктуванні в літній період 30 градусів Цельсія;
- вологість повітря;
- діапазон частоти.
Дані, на які є посилання на каталог компанії KUBICEK приведені з розрахунку наступних характеристик:
- висота над рівнем моря 0 м;
- температура на всмоктуванні 20 градусів Цельсія;
- розхід в каталогах вказаний на всмоктуванні.
Тому заявлені характеристики та характеристики, що вказані на сайті повністю не співпадають.
Питання 3. Враховано, внесено зміни в тендерну документацію.
Питання 4. Враховано, внесено зміни в тендерну документацію.
Питання 5. Враховано, внесено зміни в тендерну документацію.
Питання 6. Враховано, внесено зміни в тендерну документацію.
Питання 7. Враховано, внесено зміни в тендерну документацію.
Питання 8. Враховано, внесено зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено