-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-02-22 Тульчин - Тростянець - Бершадь на ділянці км 51+262 – км 66+099, Вінницька область (з розробкою проектної документації)
Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Завершена
335 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 675 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 675 000.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2021 14:56 - 18.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
f234072f862c45fbb9c05b2770f3a8b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-010128-b.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Про проведення відкритих торгів UA-2021-06-15-010128-b.pdf 12.07.2021 18:45
- Договір 25 ч.2.pdf 12.07.2021 19:39
- Договір 39Д ч.1.pdf 12.07.2021 19:39
- 7.Скрін-шот з електронної пошти Скаржника.pdf 12.07.2021 19:39
- Скарга умови ТД.docx.p7s 12.07.2021 19:39
- договір 82 ч.1.pdf 12.07.2021 19:39
- Договір 25 ч.3.pdf 12.07.2021 19:39
- 9.Лист-підтвердження вих. № 090721 вiд 09.07.2021р., виданий ТОВ «ТПК ПРОМIНВЕСТ.pdf 12.07.2021 19:39
- 8.Договір оренди машин та обладнання №13052021-05 від 13.05.2021р.;.pdf 12.07.2021 19:39
- Договір 44-19 та Кб2-в_Ч2.pdf 12.07.2021 19:39
- договір 81 ч.1.pdf 12.07.2021 19:39
- 4.Лист згода.pdf 12.07.2021 19:39
- Договір 12.pdf 12.07.2021 19:39
- 5.Лист-звернення ВДК.pdf 12.07.2021 19:39
- 1. Статут ВДК_compressed.pdf 12.07.2021 19:39
- 6.Докази направлення Листа-звернення №23-278.pdf 12.07.2021 19:39
- Скарга умови ТД.docx 12.07.2021 19:39
- Договір 25 ч.1.pdf 12.07.2021 19:39
- 2.2 БИТУМОВОЗ.pdf 12.07.2021 19:39
- Договір 44-19 та Кб2-в_Ч1.pdf 12.07.2021 19:39
- 2.1..АІ 4952НЕ.АВТОГУДРОНАТОР.pdf 12.07.2021 19:39
- договір 81 ч.2.pdf 12.07.2021 19:39
- 3.Протокол 1_3 від 23.12.2020 р.pdf 12.07.2021 19:40
- Договір 39Д ч.2.pdf 12.07.2021 19:40
- договір 82 ч.2.pdf 12.07.2021 19:40
- Скарга умови ТД.pdf.p7s 12.07.2021 19:44
- Скарга умови ТД.pdf 12.07.2021 19:44
- рішення від 14.07.2021 №16047.pdf 15.07.2021 09:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.07.2021 №17020.pdf 27.07.2021 18:20
- рішення від 26.07.2021 №17020.pdf 29.07.2021 16:58
- Заперечення UA-2021-06-15-010128-b - текст.docx 20.07.2021 13:44
- Заперечення UA-2021-06-15-010128-b.pdf 20.07.2021 13:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2021 18:51
Дата розгляду скарги:
26.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2021 10:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.07.2021 16:58
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
6a666848b3ec499ba84b05d4357a0124
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-010128-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Усунення порушення під час проведення закупівлі UA-2021-06-15-010128-b
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_UA-2021-06-15-010128-b.docx 06.07.2021 18:49
Дата подачі:
06.07.2021 18:49
Вирішення:
Відповідно Статті 22 Тендерна документація Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Відповідно Статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Отже, законом передбачено що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зазначені в тендерній документації кваліфікаційні критерії є логічними, не є дискримінаційними та жодним чином не обмежують права учасників, не порушують Закон України «Про публічні закупівлі», тому що надання листів підтвердження адресованих Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин або механізмів, асфальтобетонного (их) заводу (ів), випробувальної(их) дорожньої(іх) лабораторії(ій), під час виконання робіт за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі, разом з іншими документи підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та дають змогу оцінити наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази.
Із вашої вимоги не зрозуміло у чому ж саме виникає складність у виконані правомірної вимоги Замовника, які жодним чином не суперечать законодавству України, не є дискримінаційними та чому надання листів підтвердження адресованих Замовнику торгів від учасника об’єднання є втручанням у діяльність такого об’єднання!
Аналогічна позиція висвітлена у рішенні Органу оскарження №14157-р/пк-пз від 23.06.2021 по закупівлі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-12-001828-a
Статус вимоги:
Відхилено