-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Технічне обслуговування та ремонт автомобілів філій, 16 лотів
Завершена
1 790 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 900.00 UAH
Період оскарження:
26.06.2017 15:31 - 08.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Переглянути своє незаконне рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ „Богдан-Авто Одеса” умовам Закону та тендерної документації
Номер:
44c1559c3fbf4a8fb1ed4cec02c10718
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-26-000446-c.c1
Назва:
Переглянути своє незаконне рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ „Богдан-Авто Одеса” умовам Закону та тендерної документації
Вимога:
Тендерний комітет Державного підприємства «Національні інформаційні системи»
Голові тендерного комітету
Потапчук Ю.В.
СКАРГА
Державним підприємством «Національні інформаційні системи» (далі – Замовник) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) була оголошена закупівля UA-2017-06-26-000446-c за предметом закупівлі „Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, код ДК 021:2015 – 50110000-9) – технічне обслуговування та ремонт автомобілів філій, 16 лотів” з лотом № 8 „Технічне обслуговування та ремонт автомобіля Одеської філії” за процедурою відкритті торги, шляхом використання електронної системи закупівель з очікуваною вартістю пропозиції за лотом № 8 – 110 000,00 грн. з ПДВ
13 липня 2017 о 14 год. 07 хв. завершився аукціон, за результатами якого, за лотом № 8 „Технічне обслуговування та ремонт автомобіля Одеської філії” переміг учасник ТОВ „Богдан-Авто Одеса”.
19.07.2017 року о 09 год. 33 хв. Замовник розмістив у електронній системі файл „Повідомлення про намір укласти договір лот 08 ТО Авто філії-2” (далі – Повідомлення), п. 9 якого переможцем за лотом № 8 торгів визнано ТОВ «Богдан-Авто Одеса». Таким чином Замовником визначено, що: тендерна пропозиція Учасника ТОВ „Богдан-Авто Одеса”, яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації.
Вважаємо, що Замовник своїм рішенням порушив права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, а також порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі» і не дотримався вимог тендерної документації.
Стаття 25 Закону визначає порядок подання тендерних пропозицій. Розділ III (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації визначає дії учасника з підготовки тендерної пропозиції. Відповідно до цих документів учасник повинен розмістити всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Перелік документів, які передбачені тендерною документацією та повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, наведений у пункті 1 Розділ III (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, серед яких визначений документ: „Довідка в довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим у додатку 4 до тендерної документації”
Пункт 6 розділу III тендерної документації також зазначає: „Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у додатку 4 до тендерної документації”.
Додатком 4 до тендерної ддокументації затверджено документ „Технічні вимоги». Пунктом 7 «Технічних вимог» передбачено, що «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати розрахунок вартості тендерної пропозиції, запропонованої учасником до проведення аукціону, за формою, наведеною у таблиці 1 додатку 4.1 до тендерної документації».
На момент закінчення кінцевого строку ( 9 год.00 хв. 26.06.2017р.) подання тендерних пропозицій учасник ТОВ „Богдан-Авто Одеса” завантажив файли з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно додатку 4 ТД), у тому числі: файл „Технічні вимоги” (Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.07.2017 09:30 Розкрито: 13.07.2017 14:07) та заповнив відповідне поле Початкова пропозиція: 105 000,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до завантаженого учасником ТОВ „Богдан-Авто Одеса” файлу „Технічні вимоги”, розрахунок вартості тендерної пропозиції учасника за лотом № 8 визначено у сумі 148 649,00 грн. з ПДВ (Ціна (з урахуванням запчастин та матеріалів), грн). Тобто, враховуючи очікувану вартість пропозиції за лотом, тендерна пропозиції учасника ТОВ „Богдан-Авто Одеса” є більшею, невідповідає умовам тендерної документації, та не могла була бути прийнята електронною системою у якості початкової пропозиції учасника.
Таким чином, свідомо зазначена учасником ТОВ „Богдан-Авто Одеса” у електроній формі, при подачі своєї пропозиції, сума не відповідає пропозиції учасника, яка подана ним у письмовій (бумажній) формі. Сума пропозиції (початкової) учасника зазначена ним при заповнені електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (початкову ціну пропозиції) повинна відповідати сумі, зазначеній учасником у фомрі додтку 4.1. тендерної документації „Розрахунок вартості тендерної пропозиції”.
Відповідно до п.1 ст.30 Закону і п.2 розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник повинен був, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Росавтодетальсервіс» на відповідність критеріям, встановленим статтею 16 та 17 Закону, та умовам тендерної документації, відхилити її, в зв’язку з невідповідністю їх тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене на підставі ст. 3, 5 , 16, 18, 20 – 30, 38 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог встановлених в тендерній документації на закупівлю « Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, код ДК 021:2015 – 50110000-9) – технічне обслуговування та ремонт автомобілів філій, 16 лотів », просимо:
1. Переглянути своє незаконне рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ „Богдан-Авто Одеса” умовам Закону та тендерної документації, відхилити її, в зв’язку з невідповідністю їх тендерної пропозиціїумовам тендерної документації.
2. Розглянути наступні тендерні пропозиції учасників закупівлі на їх відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації, та пропозицію учасника, яка за результатами оцінки буде визнана найбільш економічно вигідною – визначити переможцем.
Також повідомляємо Вас, що в разі Вашої відмови відхилити тендерну пропозицію ТОВ „Богдан-Авто Одеса”, ми будемо змушені звернутися до органу оскарження. Всі вимушені витрати, які будуть понесені нашим підприємством в зв’язку з оскарженням прийнятого Вами незаконного рішення, будуть пред’явлені до Вашого підприємства для відшкодування.».
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 25.07.2017 11:41
Дата подачі:
20.07.2017 11:52
Вирішення:
Згідно пункту 7 додатку 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати розрахунок вартості тендерної пропозиції, запропонованої учасником до проведення аукціону, за формою, наведеною у таблиці 1 додатку 4.1 до тендерної документації.
При цьому, частиною першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
У абзаці першому пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – пункт 1 розділу ІІІ) тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну.
ТОВ «Богдан-Авто Одеса» на виконання абзацу першого пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначив в електронній формі початкову ціну пропозиції та надав скановану копію документи що містить таблицю «Розрахунок вартості тендерної пропозиції», як того вимагалося в пункті 7 додатку 4 до тендерної документації.
Розрахунок вартості тендерної пропозиції, наданий ТОВ «Богдан-Авто Одеса», відповідає вимогам тендерної документації в частині форми та змісту, визначеному у додатку 4.1 до тендерної документації, тобто учасник підтвердив перелік послуг що буде надаватися в рамках укладено договору з переможцем торгів.
При цьому Законом не встановлено порядку виправлення будь яких арифметичних помилок, що мають місце в наданих учасником розрахунках.
Частина перша статті 30 Закону містить вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій серед яких відсутні випадки відхилення у зв’язку з допущенням арифметичних помилок.
Водночас згідно частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Тобто під час укладення договору буде здійснено перерахунок вартості тендерної пропозиції з метою приведення її у відповідність цінової пропозиції переможця з урахуванням результатів аукціону.
Разом із цим, зазначаємо, що згідно частини першої статті 18 Закону за подання скарги до органу оскарження справляється плата. Розмір плати визначається Кабінетом Міністрів України. Так, розмір плати визначено постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 № 291 «Про встановлення розміру плати за подання скарги». Разом із цим, порядок відшкодування витрат Скаржника, понесених останнім у зв’язку із оскарженням відповідної процедури закупівлі станом на сьогодні законодавчо не врегульовано, а отже, відсутні підстави стверджувати, що відповідні витрати, понесені Скаржником, можуть бути такими, що підлягають відшкодуванню Замовником.
Статус вимоги:
Не задоволено