• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

: Папір офісний

Завершена

36 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180.00 UAH
Період оскарження: 15.06.2021 12:23 - 22.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: e1d7e3b7d69b4bd599dbce9572f9f67f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-15-006278-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-06-15-006278-b на закупівлю «Папір офісний» де Замовником виступає Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Дніпровської міської ради. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-06-15-006278-b нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимоги до предмету закупівлі – папір офісний - прописано з урахуванням потреб Замовника. Характеристики папіру повинні забезпечити можливість працювати з офісною технікою. Тендерна документація відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», принцип добросовісної конкуренції серед учасників не порушується , тому що папір з характеристиками, що викладені у вимогах до предмету закупівлі, виготовляється декільками виробниками.
Статус вимоги: Відхилено