• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Ліквідація аварійного стану та консервація ескарпів і бастіонів ( в т.ч. капітальний ремонт та реставрація перехідного мосту та ескарпових стін Замку м. Збараж (ох.№661) Тернопільської області» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

Торги відмінено

2 664 170.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 320.85 UAH
Період оскарження: 15.06.2021 12:15 - 28.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.»

Номер: 62a242a3a6774631b60406a771d72c89
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-15-006081-b.a1
Назва: ВИМОГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.»
Вимога:
15.06.2021 Національним заповідником «Замки Тернополя», було оприлюднено на сайті “рrozorro.gov.ua” тендерну документацію по процедурі “відкриті торги” на закупівлю робіт -«Ліквідація аварійного стану та консервація ескарпів і бастіонів ( в т.ч. капітальний ремонт та реставрація перехідного мосту та ескарпових стін Замку м. Збараж (ох.№661) Тернопільської області» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»). За результатами аукціону, що відбувся 05.07.2021, найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.». Проте, протоколом № 46 засідання тендерного комітету Національного заповідника «Замки Тернополя» від 16.07.2021 за результатами розгляду, пропозицію Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» - було відхилено, як таку, що не відповідає абз.1 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме через, те що учасник не надав довіреність на члена тендерного комітету – Ричнюк Ганну Василівну. Вважаємо, що таке рішення Замовника прийняте всупереч Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та не відповідає вимогам Тендерної документації. Так, згідно пп.5.1.6. Розділу V тендерної документації: «Відповідно до ч. 15 ст.29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом. З вказаного положення Тендерної документації Замовника, чітко йдеться про «довіреність на посадову особу замовника». Дуже важливою граматичною категорією іменника є число, яке буває в однині та множині. Згідно діючих правил української мови, однина й множина іменників звичайно різняться між собою закінченнями: будинок — будинки, вікно — вікна, дорога — дороги. За загальним правилом, закінчення при зміні числа в іменників змінюються у словах чоловічого та жіночого роду. «Довіреність» та «особа» - слова жіночого роду, а отже, в множині – «довіреності» та «особи» . Таку ж форму множини слова «довіреність» і «особа» визнає і Тлумачний словник української мови. Оскільки, Замовник вжив пп.5.1.6. Розділу V тендерної документації слова «довіреність» та «особа» в однині, а як нам відомо однина означає, що названий предмет мислиться як один з якогось класу однорідних предметів, як наслідок, Учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» і надав довіреність на посадову особу замовника. До того ж, Замовник не зазначав надати довіреність на усіх посадових осіб замовника уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. А отже, Учасник дотримався вимог пп.5.1.6. Розділу V тендерної документації. П. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі», передбачає, що оцінка тендерної пропозиції здійснюється об’єктивно та неупереджено. Згідно ч. 6 ст.11 Закону – Тендерний комітет під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинен забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Підсумовуючи, зазначаємо, що процедура закупівлі має проводиться відкрито та прозоро на всіх стадіях, у повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням принципів визначених ст. 5 Закону, а тендерну пропозицію Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» було неправомірно відхилено. ПРОСИМО: Скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.», рішення про визнання переможцем ТОВ "УКРПОЛРЕСТАВРАЦІЯ" та визнати переможцем торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» як таку, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та усім вимогам тендерної документації, в іншому випадку нами буде подана скарга до постійно-діючої колегії Антимонопольного комітету України про порушення закону. Директор Шмігельська Н.Я.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Тендерний комітет НЗ «Замки Тернопілля» розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне: відповідно до п.п.5.1.6. п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-15-006081-b, розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу та авторизованих майданчиках, контактною особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками є Фецович Роман Юрійович (пункт 5 Оголошення про проведення відкритих торгів). Згідно з вимогами тендерної документації посадовою особою Замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, також визначено: Петльова Ірина Богданівна - голова тендерного комітету, Мних Тетяна Ярославівна – заступник голови тендерного комітету, Ричнюк Ганна Василівна – член тендерного комітету, (пункт 2.3 «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» частини 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І «Загальні положення» тендерної документації). За таких обставин у складі тендерної пропозиції Учасника мали міститись довіреності на посадових осіб Замовника, а саме - на Ірину Богданівну Петльову, Тетяну Ярославівну Мних, Ганну Василівна Ричнюк, Романа Юрійовича Фецовича. У складі Вашої пропозиції надано довіреності вих.№031 від 01.07.2021р., вих.№032 від 01.07.2021р. (файл «Листи та довідки.pdf» стор.31,32) згідно яких Ви надаєте право Петльовій Ірині Богданівні, Мних Тетяні Ярославівні на звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій. Разом з тим, Ваша тендерна пропозиція не містить довіреності на ім’я Фецовича Романа Юрійовича, який у відповідності до п.п.5.1.6. п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації є уповноваженою особою замовника відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-15-006081-b та не містить довіреності на ім’я Ричнюк Ганни Василівні, яка у відповідності до п.п.5.1.6. п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації є уповноваженою особою замовника відповідно до пункту 2.3. «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» частини 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І «Загальні положення» тендерної документації. Тобто у складі Вашої тендерної пропозиції відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (Фецовича Романа Юрійовича) та відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в тендерній документації (Ричнюк Ганну Василівну) на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Тендерний комітет підкреслює, що вказана позиція Замовника повністю співпадає із позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року, №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року та №5327-р/пк-пз від 17.03.2021 року. Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями: - № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-23-001187-c - №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-18-002605-b - №5327-р/пк-пз від 17.03.2021 року - https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-02-04-013444-a Враховуючи все вищевикладене Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та була правомірно відхилена Замовником відповідно до вимог чинного законодавства, а саме на підставі пункту абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено