• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з просочування деревини

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження: 15.06.2021 11:14 - 05.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо незаконного визначення Переможця

Номер: 5c482a1de5fd4c8c9bdd07b5ff5a606d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-15-000953-c.b1
Назва: Щодо незаконного визначення Переможця
Вимога:
На рішення Замовника - Відділу освіти та культури Нововасилівської селищної ради по результатам розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуг за ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини, ідентифікатор UA-2021-06-15-000953-c (далі – Закупівля), щодо визначення ПП "ЛИТВИНЮК" переможцем процедури відкритих торгів, Приватне підприємство «ХАРКІВ-ЮНІКОМТЕСТ» повідомляє наступне: Згідно з Додатком 3 до тендерної документації – «Технічні вимоги (завдання) інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі», Замовником вимагалось надання учасниками у складі пропозиції Сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України на вогнезахисну речовину. ПП "ЛИТВИНЮК" було надано у складі пропозиції Сертифікат відповідності, виданий ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» та довідку про те, що підприємство має право отримати сертифікат відповідності в будь якому сертифікаційному центрі. З огляду на те, що Замовником було чітко визначено який саме документи має бути надано учасником на підтвердження якості складу суміші, ПП "ЛИТВИНЮК" не виконав вимог Замовника, а отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Наголошуємо, що в таких випадках Верховний Суд, (згідно з постановою № 826/15639/17) дотримується позиції, що учасник був заздалегідь ознайомлений з умовами документації та у випадку неможливості виконання відповідних умов документації міг скористатися своїм правом на оскарження цих умов до органу оскарження чи до замовника, чим ПП "ЛИТВИНЮК" не скористались. Також, звертаємо увагу Замовника на те, що пропозиції ПП «ЛИТВИНЮК» було неодноразово відхилено Замовниками саме з причин ненадання Сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України на вогнезахисну речовину (закупівлі UA-2021-04-29-000503-b; UA-2021-03-18-006444-c), тому нам, як учаснику, незрозуміло, чому в даному випадку Замовник вирішив на свій розсуд ігнорувати вимоги тендерної документації та Закон України «Про публічні закупівлі», тим самим лобіюючи інтереси ПП "ЛИТВИНЮК". Додатково хочемо зазначити, що в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення значиться інформація про Генерального директора ПП «ЛИТВИНЮК» - Литвинюк Андрія Орестовича, а саме вчинення корупційного правопорушення. З огляду на вищевикладене, та з надією на відсутність корупційної складової у даній закупівлі, наголошуємо, що прийняття пропозиції, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є порушенням п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 1 п. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Згідно статті 164-14 «Порушення законодавства про закупівлі» Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. З огляду на вищевикладене, наголошуємо, що пропозиція ПП «ЛИТВИНЮК» є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно п. 1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Керуючись статтями 5, 16, 31, 44 Закону України «Про публічні закупівлі», Приватне підприємство «ХАРКІВ-ЮНІКОМТЕСТ» ВИМАГАЄ: - скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП «ЛИТВИНЮК»; - відхилити тендерну пропозицію ПП «ЛИТВИНЮК» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилення пропозиції учасника
Статус вимоги: Задоволено