-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт харчоблоку Лісівщинського ліцею ім. О.Дубінчука за адресою: вул. Чкалова, 4, с. Лісівщина, Коростенський район, Житомирська область» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Категорія замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (п.1 ч.4 ст.2 Закону). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Завершена
2 738 883.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 388.83 UAH
мін. крок: 1% або 27 388.83 UAH
Період оскарження:
15.06.2021 10:17 - 27.06.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Неправомірне обрання переможця
Номер:
261a2afb2d264f62902d8b83b4fbe411
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-002569-b.b1
Назва:
Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДХАУСЕЛІТ» висловлює Вам свою повагу, однак повідомляє про суттєве порушення, допущене на етапі кваліфікації по процедурі закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт харчоблоку Лісівщинського ліцею ім. О. Дубінчука за адресою: вул. Чкалова, 4, с. Лісівщина, Коростенський район, Житомирська область» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» Ушомирської сільської ради.
Згідно із Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Всупереч цьому, Замовник протоколом від 08.07.2021 р. обирає переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД", пропозиція якого має суттєві порушення та підлягає відхиленню з таких підстав:
1. Відповідно до ч. 2 Розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. ». Згідно ч. 4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню.».
Підсумовуючи вищевикладене, ми доходимо висновку, що строк тендерного забезпечення повинен перевищувати або дорівнювати строку забезпечення тендерної пропозицій = < 120 РОБОЧИХ днів.
Оскільки кінцевим строком подання тендерних пропозицій було визначено 01.07.2021 банківська гарантія повинна мати строк дії мінімум до 17.12.2021р. що становить 120 робочих днів. Строк дії банківської гарантії учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД» закінчується 16.12.2021р.
Таким чином тендерна пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД» не відповідає вимогам тендерної документації, та підлягає відхиленню відповідно до абз. 5 п.1 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції).
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД» у складі пропозиції також надає календарний графік виконання робіт за липень та серпень. Однак роботи по об’єкту можуть починатися лише після укладення договору тобто мінімум 19.07.2021р. Згідно з проектом виконання робіт який надав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД" (лист 14, п. 7), Тривалість капітального ремонту поверху харчоблоку, зазначено тривалість виконання робіт по даному об'єкту 3 місяці.
Відповідно - календарний графік наданий учасником не відповідає дійсності.
Одним із принципів та завдань проведення публічних закупівель у Україні є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД» крім того що не відповідає вимогам ТД, є найменш економічно вигідною. Замовник, обравши переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД» грубо порушив пункт 1 статті тринадцятої Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Також повідомляю, що відповідні листи, у разі нескасування рішення, будуть направлені до Державної аудиторської служби та Національної поліції України.
Враховуючи вищевикладене Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозиції ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД» на підставі абз. 5 п.1 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції), абз. 3 п.1 ч.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Ми вимагаємо скасування рішення Тендерного комітету про обрання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД» переможцем процедури закупівлі, та перехід до розгдяду наступної пропозиції.
У випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 18.07.pdf 18.07.2021 11:35
Дата подачі:
18.07.2021 11:35