-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний для друку
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2021 09:59 - 22.06.2021 17:00
Вимога
Відхилено
Технічні показники предмету закупівлі
Номер:
5c6e75346b9b43ffa0a0f101430ef9e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-002077-b.b1
Назва:
Технічні показники предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-06-15-002077-b на закупівлю ДК 021:2015, код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку), де Замовником виступає Рівненська обласна рада, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного формату А4 були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до Паперу А-4: Яскравість ISO 2470 ≥101%, Шорсткість ≤180 мл/хв. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас видалити такі дискримінаційні технічні характеристики як Жорсткість (супротив згинам), у поперечному напрямку (CD) ISO 2493 ≥50mN, Жорсткість (супротив згинам), у поздовжньому напрямку (МD) ISO 2493 ≥115mN та змінити показники до Паперу А-4: Яскравість ISO 2470 ≥99%, Шорсткість ≤220 мл/хв для отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.06.2021 16:05
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу щодо видалення таких технічних характеристик, як – Жорсткість (супротив згинам), у поперечному напрямку (CD) ISO 2493 ≥50mN, Жорсткість (супротив згинам), у поздовжньому напрямку (МD) ISO 2493 ≥115mN, а також стосовно зміни показників до Паперу А-4: Яскравість ISO 2470 ≥99%, Шорсткість ≤220 мл/хв, інформуємо наступне.
Закупівля Рівненської обласної ради, під час проведення якої ви подали свою вимогу, проводиться шляхом проведення спрощеної закупівлі на підставі статей 3, 4, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Звертаємо вашу увагу, що згадана закупівля – є спрощеною закупівлею, а
не тендерною закупівлею шляхом проведення процедури відкритих торгів, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Спрощена закупівля, згідно з частиною 1 статті 14 Закону, проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону.
Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, зокрема, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Так, у додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні вимоги щодо предмета закупівлі Предмет закупівлі: ДК 021:2015, код 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку)» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником зазначені необхідні технічні характеристики паперу, який необхідний в роботі замовнику.
Зазначені показники встановлювались замовником із врахуванням рекомендованих для роботи характеристик для даного предмета закупівлі, які вказані на вебсайті: specifications.prozorro.org, виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб Рівненської обласної ради та структурних підрозділів виконавчого апарату обласної ради для одно- та двостороннього чорно-білого та кольорового друку і копіювання документів, придатного до застосування на основних видах сучасних високошвидкісних копіювально-розмножувальних апаратів, багатофункціональних та периферійних пристроїв. Слід зазначити, що кожна із зазначених характеристика має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовленого великого обсягу різних документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. У згаданому додатку відсутні посилання на будь - якого конкретного виробника паперу або торговельну марку, замовником зазначені лише технічні характеристики паперу необхідного йому для роботи. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торговельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками.
Крім того, зазначені технічні характеристики згаданого предмета закупівлі використовують інші замовники при проведенні відповідних спрощених закупівель та відкритих торгів через електронну систему публічних закупівель.
Таким чином, доводи щодо неможливості надати аналоги згідно встановлених замовником параметрів слід вважати безпідставними, а вимогу щодо зміни характеристик, зазначених у згаданому додатку, недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та на виконання Рівненською обласною радою та структурними підрозділами виконавчого апарату обласної ради своїх функцій та завдань.
Разом з тим звертаємо вашу увагу, що стаття 14 Закону надає можливість замовнику при проведенні спрощених закупівель у документації вказувати посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для проведення даної закупівлі, відповідають вимогам Закону.
Статус вимоги:
Відхилено