-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Текстильні вироби різні» (код 39560000-5 за ДК 021:2015) «Набивка сальникова»
Завершена
320 538.12
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 205.38 UAH
мін. крок: 1% або 3 205.38 UAH
Період оскарження:
15.06.2021 09:55 - 22.06.2021 12:00
Вимога
Відхилено
Оскарження дискваліфікації поданої тендерної пропозиції
Номер:
f1ce8906e3dd4edd929acca6e9af9528
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-001957-b.a1
Назва:
Оскарження дискваліфікації поданої тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до протоколу №6382/4 від 15.07.2021 р. нашу пропозицію було відхилено через те, що ми, як учасник, не надали скан-копію документу, що підтверджує повне виконання аналогічного договору.
Зі своєї сторони повідомляємо, що ми надали всі необхідні документи, що вимагається тендерною документацією, а саме:
1) Довідку про досвід виконання аналогічного (их) договору (ів) за формою, наведеною у Додатку №3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) Скан-копію виконаного Договору поставки №57СЗ від 09.06.2020 р. на поставку набивку сальникової для ПрАТ "Черкаське хімволокно", ВП "Черкаська ТЕЦ";
2) Видаткову накладну №854 від 14.07.2020 р. з усіма необхідними підписами і печатками.
Але у Протоколі №6382/4 від 15.07.2021 р. про відхилення нашої пропозиції зазначено, що "До наданої Учасником копії договору від 09.06.2020 №57СЗ та Додаток №1 до договору на суму 57 960,00 грн з ПДВ надано видаткову накладну №854 від 14.07.2021 на суму 48 090,00 грн з ПДВ", що свідчить про неповне виконання Договору.
Подання інших обов'язкових документів не вимагалося.
Слід зазаначити, що відповідно до умов Договору поставки №57СЗ від 09.06.2020 р. на поставку набивку сальникової для ПрАТ "Черкаське хімволокно", ВП "Черкаська ТЕЦ", ми маємо робити поставку сальникової набивки відповідно до заявак. Поставка на суму 48 090,00 грн з ПДВ була виконана нашим підприємством відповідно до заявки замовника. Інших замовлень ми не отримували і ніяких поставок по цьому договору ми не робили.
Слід зазначити, що відповідно до Додатку № 4.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником проводиться перевірка наступних параметрів стоп-інформації:
пункт. 4: Наявність порушень учасником договірних зобов’язань (у тому числі спроба та/або постачання учасником неякісної та/або контрафактної продукції, надання послуг не в повному обсязі, зрив строків виконання договірних зобов’язань) за діючими/раніше укладеними договорами із Замовником.
Задля цього у складі тендерної документації і вимагається надання Довідки про досвід виконання аналогічного (их) договору (ів) з контактними даними і номером телефону особи, відповідальної за виконання договору. Така інформація була нами надана.
Але у цьому випадку Замовником не було проведено перевірку вказаної інформації, і, відповідно, нашу пропозицію було відхилено. Таким чином, бездіяльність Замовника призвела до нашої необгрунтованої дискваліфікації.
Вимагаємо відмінити нашу необгрунтовану дискваліфікацію і визнати нас переможцем по цій закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2021 14:11
Вирішення:
Шановний Учасник, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
П.7 ст. 14 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) передбачено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі - оголошення), щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов'язаний надати роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
В період уточнення, який тривав з 15.06.2021 до 22.06.2021 жодного звернення стосовно кваліфікаційних критеріїв оприлюднено в електронній системі закупівель не було, відповідно ви не скористались даним правом.
Звертаємо вашу увагу, що додатком № 3 оголошення передбачені кваліфікаційні критерії з переліком документів, які учасник ОБОВ’ЯЗКОВО повинен подати через Авторизований електронний майданчик шляхом завантаження в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції. Обов’язковою вимогою щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів п.1.2 Додатку 3 до оголошення передбачено надання скан-копії не менше, ніж одного ПОВНІСТЮ ВИКОНАНОГО ДОГОВОРУ (з додатками до нього), вказаного у довідці про досвід виконання аналогічного договору.
На підтвердження виконання Договору від 09.06.2020 №57СЗ на суму 57 960,00 грн з ПДВ, щодо постачання набивки сальникової у кількості 182,5 кг, вами було надано видаткову накладну №854 від 14.07.2021 на суму 48 090,00 грн з ПДВ про постачання набивки сальникової у кількості 150 кг, що підтверджує факт постачання товарів на суму та об’єм менші, ніж зазначено в договорі. Цей факт підтверджує часткове виконання договору, а не повне, як вимагалось оголошенням.
Враховуючи вищенаведене, АТ «Укртранснафта» не задовольняє вимогу ТОВ «СЗУ».
Статус вимоги:
Відхилено