• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний комплекс)

Завершена

188 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 880.00 UAH
Період оскарження: 15.06.2021 09:08 - 22.06.2021 09:05
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: fdd86d0b3f174866a5aa91f8027b4487
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-15-000858-b.b7
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику, навіщо Ви вказуєте у вимогах "Термін дії пробної версії – не менше 60 днів." Чому саме - не менше 60 днів? Яку мету Ви переслідуєте? Головне, щоб пробна версія була, а що Ви будете з нею робити 60 днів - це вже сумнівне питання. Саме такі характеристики програмного забезпечення вказує в своїх пропозиціях один постачальник, а саме Promethean. Тобто технічне завдання, яке Ви використали для даної закупівлі, дозволяє отримати перевагу лише одному постачальнику і одній торгівельній марці на території України. На підтвердження цього надаємо ідентифікатори закупівель, в яких були використані такі ж самі вимоги: UA-2021-04-08-001699-c UA-2021-04-08-001699-c UA-2021-04-14-006320-b UA-2021-04-22-001943-c Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги і не порушувати законодавство про публічні закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вимагає не менше 60 днів пробної версії програмного забезпечення, оскільки у літній період, через проведення ремонтних робіт у навчальних закладах, монтаж обладнання та інсталювання програмного забезпечення може відкластися. Замовник жодним чином не дискримінує Учасників, а лише має законну мету використовувати програмне забезпечення до моменту інсталювання інтерактивного комплексу. Виходячи з написаного вище, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Невідповідність наказу МОН 574

Номер: 20d0d00713324b12ac488df96092ef97
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-15-000858-b.b6
Назва: Невідповідність наказу МОН 574
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо вашу увагу, що в наказі МОН 574 вказано, що ресурс лампи проектора повинен бути не менше 5000 годин у стандартному режимі. Крім того, акустична система проектора повинна бути потужністю не менше 10 Вт. Чому в вашій закупівлі ви вимагаєте обладнання, яке не має акустичної системи і ресурс лампи проектора 4000 годин? Вимагаю привести вашу тендерну документацію до вимог законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Вашу вимогу прийнято до уваги. Слідкуйте за змінами в тендерній документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність Наказу МОН 574

Номер: 735e599b8a464ac2bc0daf1bc58b9ab2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-15-000858-b.b5
Назва: Невідповідність Наказу МОН 574
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574. Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на Мультимедійний проектор складає не менше 36 місяців. У Тендерній документації Замовником зазначено гарантійний термін, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574, а саме 24 місяці. Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. До документації були внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ЦІЛОДОБОВА технічна підтримка?

Номер: a5c5f2a27fc4498c96ebe253d7154315
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-15-000858-b.b4
Назва: ЦІЛОДОБОВА технічна підтримка?
Вимога:
Шановний замовнику, надайте ОБҐРУНТОВАННЯ вимоги «цілодобовий зворотній зв'язок з консультантами та фахівцями компанії виробника? ». Поясніть навіщо і КОМУ САМЕ ІЗ ПРАЦІВНИКІВ вашого закладу потрібна ЦІЛОДОБОВА технічна підтримка?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. До документації будуть внесені зміни. Слідкуйте за закупівлею.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення статті 14 ЗУ Про публічні закупівлі

Номер: af7f6b673a754ba5b425331f40bfda62
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-15-000858-b.b3
Назва: Порушення статті 14 ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику, Щодо надання документів у складі пропозиції Замовник вимагає: « - Гарантійний лист про проведення майстер класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов“язковим наданням сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. А також надати сертифікат спікера, виданого розробником програмного забезпечення.» Зазначимо, що жодними розпорядженням Міністерства освіти і науки України не регламентується сертифікація консультантів з інтерактивного обладнання. Зазначена вимога встановлена для обмеження кола потенційних учасників та надає непропорційну перевагу лише одному виробнику, а саме ТОВ «КРЕО-СІНЕРДЖІ» , що є представником Торгівельної марки INTBOARD, який надає у складі своїх пропозицій сертифікат, виданий ТОВ «Академія інноваційного розвитку освіти» під бланком Міністерства освіти і науки України». Наголошуємо, що ТОВ «Академія інноваційного розвитку освіти» не являється структурним підрозділом Міністерства освіти і науки України, а є приватною організацією, про що можна пересвідчитися в розділі Перелік засновників із даних єдиного державного реєстру юридичних осіб. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Отже до зазначених характеристик предмету закупівлі неможливо підібрати еквівалент. Отже Замовник порушив вимоги частини 5 статті 14 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. До документації будуть внесені зміни. Слідкуйте за закупівлею.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідності ЗУ Про публічні закупівлі

Номер: f9ff6fe028f6463f8ad84fa059014be5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-15-000858-b.b2
Назва: Невідповідності ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику, Щодо характеристик Програмного забезпечення Мультимедійної інтерактивної дошки Замовник вимагає: «- Можливість доступу в мережевий ресурс з можливістю завантаження та обміну готових уроків, користування більше ніж 74 ліцензійних додатків для створення уроків, обміну даними та можливістю тримати цілодобовий зворотній зв'язок з консультантами та фахівцями компанії виробника. Надати посилання на сайт.» Зазначеним вимогам у сукупності відповідає Програмне забезпечення лише одного виробника, а саме Торгівельної марки INTBOARD. Також зазначимо, що відсутність вільної можливості завантажити пробну версію Програмного забезпечення з вказаного сайту, унеможливлює його перевірку на відповідність зазначеним вимогам. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Отже до зазначених характеристик предмету закупівлі неможливо підібрати еквівалент. Отже Замовник порушив вимоги частини 5 статті 14 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. До документації будуть внесені зміни. Слідкуйте за закупівлею.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: ee32f11a610a43e793f24130ffef9ef5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-15-000858-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику, Детально проаналізувавши Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, було встановлено наявність дискримінаційних вимог, які суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), та обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Мультимедійна інтерактивна дошка неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає товар лише одного виробника, а саме Торгівельної марки INTBOARD. Щодо характеристик Мультимедійної інтерактивної дошки и Замовник вимагає: Зовнішні розміри: не менше 1755 мм х 1255 мм х 30 мм; Ефективна площа торкання: не менше 1695 мм х 1200 мм Замовником встановлено штучні обмеження (ефективна площа торкань не більше конкретних розмірів), а також деталізовано характеристики, яким у сукупності відповідають лише інтерактивні дошки моделей INTBOARD. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Отже до зазначених характеристик предмету закупівлі неможливо підібрати еквівалент. Отже Замовник порушив вимоги частини 5 статті 14 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. До документації будуть внесені зміни. Слідкуйте за закупівлею.
Статус вимоги: Задоволено