-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з постачання готової їжі /продукції для харчування пацієнтів
Торги відмінено
299 996.00
UAH з ПДВ
Скарга
Виконана замовником
Комунальним підприємством «Рівненський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) згідно оголошення UA- 2021-06-14-013512-b, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), було оголошено про проведення переговорної процедури закупівлі Послуг з постачання готової їжі /продукції для харчування пацієнтів, за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 – «Кейтерингові послуги» (далі – Процедура закупівлі, Закупівля). Виходячи з цього, Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю під час застосування переговорної процедури з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ». Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону про закупівлі, як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. В той же час, вважаємо вищезазначені дії та рішення Замовника про застосування переговорної процедури закупівлі, про визнання переможцем та про намір укласти договір з ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» за результатами такої Закупівлі, - необґрунтованими й протиправними з огляду на наступне.
Номер:
3a1be89e09274e19b1179eb249c989f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-14-013512-b.c1
Назва:
Комунальним підприємством «Рівненський обласний фтизіопульмонологічний
медичний центр» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) згідно оголошення UA-
2021-06-14-013512-b, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу
(prozorro.gov.ua), було оголошено про проведення переговорної процедури закупівлі
Послуг з постачання готової їжі /продукції для харчування пацієнтів, за кодом ДК
021:2015: 55520000-1 – «Кейтерингові послуги» (далі – Процедура закупівлі, Закупівля).
Виходячи з цього, Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було
оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю під час
застосування переговорної процедури з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ».
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі),
закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція
серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та
прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до
них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону про закупівлі, як виняток та відповідно до умов,
визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати
переговорну процедуру закупівлі.
В той же час, вважаємо вищезазначені дії та рішення Замовника про
застосування переговорної процедури закупівлі, про визнання переможцем та про
намір укласти договір з ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» за результатами такої Закупівлі,
- необґрунтованими й протиправними з огляду на наступне.
Скарга:
В той же самий час, зазначені Замовником в обґрунтуванні обставини та події,
не підтверджують виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, які
унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера, а саме -
пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Серед іншого, ані Закон про закупівлі, ані інші нормативні акти не пов’язують
зазначену Замовником обставину передання приміщення харчоблоку Замовника в оренду
Товариству з обмеженою відповідальністю «ФУДІ–КЕЙТЕРИНГ» з обставинами,
пов’язаними з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
А наведена обставина про оголошення Замовником згідно оголошення UA-2021-06-
04-009453-b процедури відкритих торгів з закупівлі тих самих послуг, яка [процедура]
наразі перебуває на стадії подання тендерних пропозиції з кінцевим строком подання
26.06.2021р. об 00:00, жодним чином не підтверджує неможливість дотримання
Замовником строків для проведення тендера, оскільки, знов-таки, відсутні особливі
економічні чи соціальні обставини, пов’язані з негайною ліквідацією наслідків
надзвичайних ситуацій, які власне і можуть бути єдиною причиною, що унеможливлює
дотримання Замовником строків для проведення тендера згідно оголошення UA-2021-06-
04-009453-b.
4
Окрім того, згідно ст. 4 Закону про закупівлі планування закупівель здійснюється
на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі
включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Закупівля здійснюється
відповідно до річного плану. Враховуючи зазначене, приймаючи до уваги що Замовником
згідно оголошення UA-2021-06-04-009453-b оголошено тендер на закупівлю тих самих
послуг (Послуги з постачання готової їжі /продукції для харчування пацієнтів, код ДК
021:2015: 55520000-1 – «Кейтерингові послуги»), що є предметом даної Закупівлі, можна
зробити впевнений висновок, що необхідність у таких послугах була і є передбачуваною,
та такою, що підлягає плануванню, що в принципі нівелює характер особливих соціальних
обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, в межах
даної Закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМК_Рівне_переговорна_процедура.pdf 24.06.2021 17:58
- Рішення від 29.06.2021 № 14483 + лист Замовнику.pdf 30.06.2021 13:45
- інформація про перенесення розгляду скарги від 08.07.2021 № 13189.pdf 09.07.2021 16:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2021 № 16463.pdf 20.07.2021 16:21
- Рішення від 19.07.2021№ 16463.pdf 22.07.2021 20:43
- Пояснення.PDF 05.07.2021 14:19
- Повідомлення (1).pdf 10.08.2021 12:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.06.2021 19:42
Дата розгляду скарги:
08.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2021 13:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.07.2021 20:44
Дата виконання рішення Замовником:
10.08.2021 12:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовуємо процедуру закупівлі – ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги "Послуги з постачання готової їжі /продукції для харчування пацієнтів". оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-14-013512-b.