-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір А4, стрічка пакувальна, маркери, степлери,скоби для степлера, біндери, коректори, скрепки,ручки кулькові,стрижні кулькові до ручок,олівці чорнографитні,олівці механічні,грифелі для механічних олівців,ластикі,точилки з контейнером,лінійки пластикові, коригуючі ручки з металевим наконечником ,ножиці з пластиковими ручками, антистеплери,дироколи, конверти,фарба штемпельна
Завершена
70 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 352.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 352.50 UAH
Період оскарження:
14.06.2021 17:04 - 18.06.2021 09:00
Вимога
Відхилено
Порунення статті 5 Закону України
Номер:
02292a2d6efc48b0885f4eb960729825
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-14-013098-b.c2
Назва:
Порунення статті 5 Закону України
Вимога:
Замовник виагає: Примітка: Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть.
Порушення пункту 5 статті 14 Закону, який вимагає "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників." Не виконуючи цю вимогу Ви надаете перевагу конкретному виробнику, а також порушуєте вимоги сттті 5 Закону, яка встановлює принципи закупівлі, а саме
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
За власні кошти Ви можете купувати, що Вам потрібно, а тут виконуйте Закон.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2021 13:47
Вирішення:
Дякуємо за ваше звернення, та наголошуємо, що закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Спрощеній закупівлі. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в спрощених закупівлях є правом замовника, а не обов'язком.
Тобто замовник спрощеної закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 27" Харківської міської ради не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару, його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці.Закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Порушення законодавства
Номер:
b4f640c32e70437d9faba25fa31090c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-14-013098-b.c1
Назва:
Порушення законодавства
Вимога:
Замовник вимагає: "11. Гарантійний лист Учасника, який підтверджує надання Учасником замовнику всіх вищезазначених документів, оформлених належним чином на паперових носіях, у разі його визначення переможцем протягом 3-х робочих днів з дати визначення його переможцем електронної закупівлі". Законом України про публічні закупівлі" чітко визначено, які документи та в який спосіб, та термін подаються Учасником переможецем замовнику Замовнику. Не порушуйте Закон внесить зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2021 13:36
Вирішення:
Зміни у дод.1 п.п.11 внесени.
Статус вимоги:
Задоволено