• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по заміні віконних блоків в Золочівському ЗЗСО І-ІІІ ст. №1, Золочівському ЗЗСО І-ІІІ ст. №2 , Золочівському ЗЗСО І-ІІ ст. "Школа радості"

Завершена

272 843.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 728.43 UAH
Період оскарження: 14.06.2021 16:41 - 18.06.2021 16:45
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження відхилення тендерної пропозиції

Номер: a528bd0aebe8479cb3fc79a303ca74ad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-14-002554-a.a2
Назва: Оскарження відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Доброго дня,шановний Замовник!Згідно Вашого Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу з питань освіти,молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області №119 від 01.07.2021р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Мелех О.П.,повідомляю,що згідно: п.1) про відсутність листів відгуків до аналогічних договорів було подано Аналогічні договора,які були затверджені Відділом освіти Золочівської районної державної адміністрації (тобто Вами) та виконані згідно підписаних Вами Договорів якісно, в обумовлені терміни та без претензій.Оскільки Ви виступали Замовником,ми порахували за безпідставність брати у вас же листи-відгуки. Якщо Ви ,Замовник" Відділ освіти молоді і спорту Золочівської міської ради "на сьогоднішній день не є правонаступником "Відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації",просимо взяти до уваги ,що даний пункт автоматично відпадає,оскільки відсутній даний Замовник. п.2) Про відсутність сертифікату відповідності на дверні блоки:До тендерної пропозиції було прикріплено сертифікат відповідності Mega line 600,де чітко вказано "Блоки віконні та балконні дверні,дверні зовнішні з 6-ти камерного ПВХ профілю Mega line 600 з однокамерними,двокамерними енергозберігаючими та мультифункціональними склопакетами". Проаналізувавши документи нашого конкурента ТзОВ "Вікнарьофф Львів",там теж можна знайти невідповідності: 1) протермінований сертифікат на систему управління якістю,дійсний до 2018р. 2)Паспорт на партію виробу підроблений,оскільки даний паспорт надається безпосередньо заводом-виробником коли замовлення вже сформоване на заводі та оплачене.Поданий паспорт ТзОВ "Вікнарьофф Львів" навіть не відповідає паспорту,який видає завод-виробник.Тому ФОП Мелех О.П. не подав даного паспорта,оскільки завод відмовився його надавати безпідставно на партію ще не оплаченої та не виготовленої продукції. Просимо Замовника врахувати наші вимоги,та змінити свої рішення у тендерній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учаснику! У відповідь на подане Вами оскарження рішення УО відділу з питань освіти, молоді та спорту Золочівської міської ради повідомляємо наступне. Ненадання Вами, як Учасником, відгуків до аналогічних договорів є прямим порушенням вимог до Учасників, викладених у п.7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме Ви, як Учасник мали надати: 7. Інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання/надання аналогічних видів робіт/ послуг. До довідки, яка містить відомості про досвід виконання/надання аналогічних видів робіт/послуг додається копія(-ї) повністю виконаного(-их) договору(-ів) з усіма додатками/специфікаціями/додатковими угодами/тощо до нього(-них) та акти виконаних робіт/наданих послуг по даному(-им) договору(-ам) за формою КБ-2в, КБ-3, а також лист-відгук до аналогічного(-их) договору(-ів). *Якщо учасник на підтвердження досвіду в довідці зазначає декілька аналогічних договорів, то він повинен надати підтверджуючі документи та відгук до кожного аналогічного договору, зазначеного в довідці. У інформаційній довідці Ви навели 2 аналогічні договори, проте, не надали жодного листа-відгука. Ваші зауваження щодо того, що відділ з питань освіти, молоді та спорту Золочівської міської ради був замовником будь-яких робіт у минулі роки є некоректними, оскільки відділ з питань освіти, молоді та спорту Золочівської міської ради був створений, як юридична особа, 24 грудня 2020 року і не міг проводити жодних робіт та укладати будь-які правочини у минулі роки. В Оголошенні не було вимоги надати відомості про досвід виконання/надання аналогічних видів робіт/послуг саме з відділом освіти Золочівської райдержадміністрації, тому Ви, як Учасник, могли надати відомості про такий досвід із будь-яким іншим замовником, у якого Ви проводили такі роботи, і який міг би Вам надати позитивний відгук про виконані Вами роботи. Крім того, у Вас, як Учасника, була можливість скористатися у період уточнень можливістю запитати в Замовника, яким саме чином Вам можна підтвердити вимогу щодо наявного досвіду, проте Ви не скористалися такою можливістю. З приводу Ваших зауважень щодо надання Сертифікату відповідності на дверні блоки, повідомляємо Вам, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі та усі документи, які передбачені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі складаються українською мовою. Справді, у Вашій пропозиціі є файл під назвою MegaLine_600.pdf, який містить Сертифікат відповідності на дверні блоки, дія якого завершується 21 липня 2021 року. Щодо проведеного Вами аналізу пропозиції Вашого конкурента, то повідомляємо, що пропозиція ТзОВ «Вікнарьофф Львів» буде розглянута уповноваженою особою Замовника на предмет її відповідності умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у строки відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Виходячи з вище наведеного, ми, як Замовник не бачимо підстав для зміни нашого рішення щодо Вашої дискваліфікаціі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.07.2021 16:02
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги.

Номер: 7ba3b2b91637447e9a5aad367ecbf1b9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-14-002554-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено вимогу: «Формула склопакету – 4-15Arg-4-15Arg-4і (42мм)». При цьому, дана позиція не є у широкому доступі на ринку, оскільки виробляється одним виробником при ширині профілю ПВХ 70мм. Таким чином, сформувавши предмет закупівлі із даною вимогою, Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар згідно технічних вимог ТД. Також слід зазначити, що на збільшення показника енергозбереження впливає застосування енергозберігаючого скла, кількість камер та наповнення камер склопакету інертним газом, а не ширина склопакету. Замовник з необґрунтованих причин виключає можливість надання пропозиції товару із кращими технічними характеристиками, а саме: склопакету із товщиною більш ніж 42 мм та кращою енергоефективністю, тим самим порушує основні принципи здійснення закупівель: максимальна економія та ефективність і недискримінація учасників. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Оскільки дані вимоги тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно ст. 13 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» виділяють наступні процедури закупівлі: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Відповідно до статті 1 п.28 Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищу 50 тис.грн. та є меншою за 200 тис.грн. для придбання товарів та меншою 1,5 млн.грн - для виконання робіт. Вважаємо Ваше посилання на «Порядок здійснення допорогових закупівель» некоректним у зв’язку з тим, що ця закупівля відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» є спрощеною. Відповідно до пункту 33 ст.1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об'єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потреби замовника. Технічні вимоги до предмета закупівлі розроблені профільними фахівцями відділу освіти (інженерами-буівельниками) на підставі ДСТУ Б В.2.6-15:2011 Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні-Загальні технічні умови,ДСТУ Б В.2.6-23:2009 Блоки віконні та дверні - Загальні технічні умови,ДСТУ Б В.2.7-107:2008 Будівельні матеріали. Склопакети клеєні будівельного призначення. Технічні умови ,ДСТУ Б В.2.7-130:2007 Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови, ДСТУ Б В.2.7-150:2008 Будівельні матеріали. Пінополіуретани монтажні(монтажні піни). Загальні технічні умови, Державних Будівельних Норм:ДБН В.2.6-31:2016 Теплова ізоляція будівель.та інших нормативних документів. Вимога вважається дискримінаційною, якщо такій вимозі відповідає лише один товаровиробник. На сьогодні Замовнику відомо, що як мінімум два товаровиробники відповідають характеристикам, що визначені у Технічному завданні. Встановлення вимог щодо технічних характеристик та якості не є проявом дискримінації учасників. Відповідно до абз.2 частини 4 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Дана норма надає право, а не обов'язок Замовнику вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Від так, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено