-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко код ДК 021:2015: 15511000-3; сметана код ДК 021:2015: 15512100-1; згущене молоко код ДК 021:2015: 15511600-9)
1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури та спорту Ювілейної сільської ради виконавчого комітету Херсонського району Херсонської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42255066. 4. Місцезнаходження замовника: 75126, Україна, Херсонська обл., Олешківський р-н., с. Ювілейне, вул. Соборна, буд.17. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа відділу освіти, культури та спорту виконавчого комітету Ювілейної сільської ради Херсонського району Херсонської області, Шеремєєв Анатолій Миколайович, 75126, Україна, Херсонська обл., Олешківський р-н., с. Ювілейне, вул. Соборна, буд.17, телефон + 380500390005, E-mail uvil_voks@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Молоко код ДК 021:2015: 15511000-3; сметана код ДК 021:2015: 15512100-1; згущене молоко код ДК 021:2015: 15511600-9. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічній специфікації оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Молоко код ДК 021:2015: 15511000-3 – 3600л; Сметана код ДК 021:2015: 15512100-1 – 400 кг; Згущене молоко код ДК 021:2015: 15511600-9 – 50 кг 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75126, Україна, Херсонська обл., Олешківський р-н., с. Ювілейне, вул. Соборна, буд.17 та підпорядковані заклади Замовника: Ювілейнівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів,с-ще. Ювілейне, вул. Дружби народів 33; Подо-Калинівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів,с. Подо-Калинівка, вул. Шкільна 2; Щасливський ЗЗСО І-ІІІ ступенів,с. Щасливе, вул. Центральна 20; Старо-Маячківський ЗЗСО І ступеня,с. Стара Маячка, вул. Центральна 14а; Ювілейнівський ЗДО,с-ще. Ювілейне, вул. Миру 27; Подо-Калинівський ЗДО,с. Подо-Калинівка,вул. Шкільна 4а; Щасливський ЗДО,с. Щасливе, вул. Центральна 21; Старо-Маячківський ЗДО, с. Стара Маячка,вул. Центральна 14; Дошкільний навчальний заклад Ясла-садок № 1 смт. Нова Маячка, вулиця 1-Травня, 135; Дошкільний навчальний заклад Ясла-садок № 2, смт. Нова Маячка, вулиця Соборна, 88; Дошкільний навчальний заклад Ясла-садок № 3, смт. Нова Маячка, вулиця Одеська, 25; Новомаячківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, смт. Нова Маячка, вул. Соборна, 112; Новомаячківська ЗОШ І-ІІ ступенів, смт. Нова Маячка, вул. Садова, 119. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 124 000,00 грн. (Сто двадцять чотири тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «18» червня 2021 року 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «24» червня 2021 року 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
мін. крок: 1% або 1 240.00 UAH
неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"
Документів не завантажено.