-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи протипожежного захисту, а саме: системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управлінням евакуюванням людей, приміщення КЗ «Середня загальноосвітня школа №4», по вул.Уральська, 2 в м.Покров Дніпропетровської області
Завершена
2 642 420.94
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 212.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 212.10 UAH
Період оскарження:
14.06.2021 15:59 - 27.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на невідповідність Переможця
Номер:
e454dffbb69d4af58059cc01ad555f4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-14-011371-b.b5
Назва:
Скарга на невідповідність Переможця
Скарга:
Не відповідність переможця, вимогам закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 21.07.2021 12:36
- Додаток до скарги.pdf 30.07.2021 09:53
- рішення від 23.07.2021 №16914.pdf 26.07.2021 20:00
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 03.08.2021 №13635.pdf 04.08.2021 15:27
- Інформація про резолютивну частину рішння від 16.08.2021 №18716.pdf 17.08.2021 14:48
- рішення від 16.08.2021 №18716.pdf 19.08.2021 19:14
- Документи по суті скароги.pdf 29.07.2021 13:35
- Пояснення по суті скарги (2).doc 29.07.2021 13:35
- Пояснення по суті скарги.pdf 29.07.2021 13:35
- Протокол 247 повернення пожарка 4 школа.docx 26.08.2021 10:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.07.2021 15:40
Дата розгляду скарги:
03.08.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.07.2021 20:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.08.2021 19:14
Дата виконання рішення Замовником:
26.08.2021 10:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Учасника повернуто на кваліфікацію
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
ba89f4bb9ee548928caad8b65ca539f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-14-011371-b.c4
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо ознайомлення з проектом, а також проведення обстеження об’єкту монтажу зі складанням спільного акту обстеження, є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872)
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення в ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у торгах, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Також Замовник повинен надати повну інформацію в технічному завданні. Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги. Та надати специфікацію обладнання та матеріалів згідно розробленого робочого проекту! В іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.06.2021 23:00
Вирішення:
Добрий день! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо ознайомлення з проектом, а також проведення обстеження об’єкту монтажу разом з представником Замовника зі складанням спільного акту обстеження, з наступних міркувань:
1) одним із основних напрямків Державної політики – збереження життя і здоров’я громадян України. Оскільки закупівля уявляє собою не тільки влаштування (монтаж) на об’єкті систем протипожежного захисту (пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу), а проведення будівельно-монтажних робіт з монтажем протипожежних перешкод (перегородок з дверима, які мають нормований клас вогнестійкості), демонтаж та монтаж оздоблювальних матеріалів на шляхах евакуації, демонтаж та монтаж вітражів, вікон, дверей, замовник в першу чергу керується вимогами ефективності безпеки. Тому ми вважаємо, що виконати якісно вищезгадані роботи неможливо без попереднього ознайомлення з повною проектною документацією, огляду та ознайомлення з об’єктом (обстеження, обміри, процес узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних).
Також нагадуємо, що на підставі ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити;
2) при огляді об’єкту учасник отримає всю необхідну для нього проектну документацію, а також іншу документацію яка буде потрібна. Також роз’яснюємо, що проектна документація (розділи АР, СПЗ, ОВНС, ПОБ, СО, СПС) заходиться у Замовника, завантажити його на майданчик не має можливості, тому що виготовлений він в форматі А1, А2, А3;
3) також, щодо (можливої) наявної інформації у Замовника після підписання акту огляду про потенційних учасників процедури закупівлі повідомляємо, що виходячи з мети встановлення даної умови, потенційні Учасники після відвідування та огляду потенційних об’ємів робіт можуть не прийняти участь у закупівлі виходячи із оголошеної суми процедури згідно своїх розрахунків. Щодо того, що замовник може не підписати акт огляду повідомляємо, що виходячи із встановлення даної умови в Оголошенні, Замовник жодним чином не налаштований уникати або шукати причини для не здійснення даного огляду. Також потенційні Учасники не зобов’язані брати участь у публічних закупівлях, потенційні Учасники мають на то право. У разі не можливості в потенційного Учасника взяти участь у закупівлі з різних причин, останній не матиме жодних санкцій щодо такої позиції адже це є виключне право потенційного Учасника;
4) також, Вас ніхто не обмежує в вашому праві огляду об’єкта. Замовник буде підписувати Акти огляду кожному учаснику, який з’явиться на об’єкті для огляду. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
5) період уточнення становив 7-м (сім) днів, з яких 5-ть (п’ять) робочих днів, що цілком достатньо для прибуття потенційного учасника з любого куточку України. Як що Вам не вистачило часу для відвідування нашого об’єкту, ми не заперечуємо щодо Вашого прибуття до закінчення періоду подання пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з проектною документацією та обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Дана вимога не порушує права учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у даній процедурі закупівлі, тим більше, що будь-який учасник може провести обстеження об’єкту, що регламентується виключно статті 20 та 22 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога ТД
Номер:
9bca619d3a8844b1af87e678eaf00e79
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-14-011371-b.c3
Назва:
дискримінаційна вимога ТД
Вимога:
В Додатку 4 д ТД зазначено: "Обов’язкова наявність у штаті виконавця робіт та головного інженера". Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу щодо обов'язкової наявності у штаті головного інженера.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2021 13:54
Вирішення:
Не приймаємо зауваження. Скаржник не вказав у чому конкретно полягає дискримінаційна вимога. Ми вважаємо що у виконавця робіт пов’язаних з проведенням будівельно-монтажних робіт (демонтаж та монтаж вітражів, вікон, дверей та інші БМР) повинний бути головний інженер, який буде виконувати функцію керівника робіт. Також хочемо зазначити для керівника робіт з монтажу систем протипожежного захисту, що у відповідності до вимог Постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 р «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», повинна бути освіта «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека») і має стаж роботи в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років, або з освітою «Архітектура та будівництво», «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія» зі стажем роботи не менше трьох років за напрямком монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
251ccbf6bea54bcdaf7f1811976a882f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-14-011371-b.b2
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимога:
Вимогами Вашої тд передбачено надати на ДИРЕКТОРА : документи, що підтверджують проходження навчань з охорони праці, з електробезпеки, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил пожежної безпеки, з охорони праці і промислової безпеки. Навіщо Вам такі документи на директора ? На Ваш погляд директор також повинен вміти виконувати функції електромонтера /налагоджувальника тощо? Він не є безпосереднім виконавцем. Просимо внести зміни дро тендерної документації, або ми звернемося за захистом своїх прав до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2021 18:02
Вирішення:
Не приймаємо зауваження. У відповідності до вимог до Кодексу цивільного захисту України, Закону України про охорону праці та інших нормативно-правових актів з питань охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту та техногенної безпеки – керівники суб’єктів господарювання (підприємств, установ та інш.) повинні проходити навчання та перевірку знань з цих питань з отриманням відповідних посвідчень. А якщо вони ще будуть виконувати функції керівників робіт, то повинні мати відповідні навчання та посвідчення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
дискримінаційні умови
Номер:
94831145835445079d62f4ba8a627d7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-14-011371-b.b1
Назва:
дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику, Ви просите надати довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) необхідної для виконання робіт, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси. договору оренди дійсного на час виконання робіт .ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА. Ознайомтесь з практикою АМКУ з подібних вимог. Прив*язка МТБ до конкретного регіону - ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ. Ми маємо все необхідне обладнання, транспорт тощо для надання Вам якісних послуг та ВЧАСНО. Внесіть зміни до тд, в іншому випадку ми звернемося до АМКУ. Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2021 17:59
Вирішення:
Приймаємо зауваження. Буде внесено коригування з цього питання.
Статус вимоги:
Задоволено