-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція покрівлі гаража – бокса будівлі комунальної власності територіальної громади по вул.Колгоспна,3 в м.Хуст. Коригування
Торги не відбулися
1 276 562.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 382.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 382.81 UAH
Період оскарження:
14.06.2021 15:53 - 18.06.2021 19:00
Вимога
Залишено без розгляду
Не правомірна дискваліфікація ПП "Майстер КА"
Номер:
d50db6a9978d426ea9075c291c9fb6c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-14-002227-a.c1
Назва:
Не правомірна дискваліфікація ПП "Майстер КА"
Вимога:
Приватне підприємство «МАЙСТЕР КА» є учасником спрощеної закупівлі UA-2021-06-14-002227-a на закупівлю робіт по «Реконструкція покрівлі гаража – бокса будівлі комунальної власності територіальної громади по вул.Колгоспна,3 в м.Хуст. Коригування» за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція, замовником яких виступає
Виконавчий комітет Хустської міської ради.
Пропозиція ПП «МАЙСТЕР КА» за результатами проведеного аукціону становить
1`131`000.00 та є економічно вигідною для Замовника.
Однак, згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 від 29.06.2021 року, пропозицію ПП «МАЙСТЕР КА» було відхилено, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Проаналізувавши вищевказаний протокол, підставами для відхилення стали:
1. ПП «МАЙСТЕР КА» надано лист-гарантію № 13 від 22.06.2021, яка не відповідає Додатку 2, а саме, п. 8 та п. 11 не вказано інформацію про антикорупційну програму чи уповноваженого та відсутня інформація про заборгованість із сплати податків і зборів.
ПП «МАЙСТЕР КА» повністю спростовує дане твердження, позаяк вищевказана інформація надана в повному обсязі (в тому форматі, що вимагався Замовником), а саме, в гарантійному листі № 13 від 22.06.2021 року міститься текст наступного змісту:
«8) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має/ має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі не має/ має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.»
2. ПП «МАЙСТЕР КА» надано графік виконання робіт №2 від 22.06.2021, який не відповідає Додатку №4 (4.3. Терміни виконання окремих видів робіт і їх етапів визначаються графіками виконання робіт.(Наказ міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009).
ПП «МАЙСТЕР КА» повністю спростовує дане твердження, позаяк в оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутня вимога щодо надання графіка саме у відповідності до наказу міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009. Згідно п. 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Строк виконання робі учасник визначає самостійно про що подає графік виконання робіт.» Звідси, вимога щодо оформлення графіку, змісту графіку або форми графіку відсутня. Замовник немає права відхиляти пропозицію учасника за невідповідність вимогам, які не визначені умовами оголошення. Щодо проєкту договору, що викладений у Додатку 4 варто зазначити наступне, вимоги, зазначені в даному документі стосуються виключно Підрядника, а таким Учасник стає в момент підписання Договору про закупівлю згідно ЦКУ та ГКУ, отже, документи, що надаються/мають бути надані Підрядником не стосуються Учасника закупівлі. Проте, якщо ж взяти до уваги Додаток №4, то в останньому також відсутня вимога щодо надання Учасником в складі своєї пропозиції графіку у відповідності до наказу міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009. Учасник, в складі пропозиції, надає суто ті документи, що визначені умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Отже, вважаємо, що відхилення пропозиції ПП «МАЙСТЕР КА», є таким, що порушує права учасника спрощеної закупівлі.
Відповідно до частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням тощо. Також наголошуємо, відповідно до частини 1 статті 44 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Просимо Замовника скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 від 29.06.2021 року та усунути порушення вимог, установлених ЗУ «Про публічні закупівлі» та чітко дотримуватись норм чинного законодавства.
У разі не проведення відповідних дій, змушені будемо направити скарги у відповідні органи державної влади.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2021 19:29