-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерна техніка. Планшет
Строк поставки товару: 30 днів з дати підписання договору
Завершена
403 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 1.6% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
14.06.2021 15:24 - 26.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Умови Договору
Номер:
069e80e015144e4199d2c0fb0f631914
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-14-010225-b.a1
Назва:
Умови Договору
Вимога:
Просимо розглянути можливість зміни деяких пунктів Договору для забезпечення умов авторизованого сервісного обслуговування Виробником
3.6. У випадку виявлення браку (неналежної якості) Товару в цілому чи його складової частини Постачальник зобов’язується усунути недоліки або здійснити заміну неякісного Товару за власний рахунок протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання від Покупця відповідного повідомлення про виявлення недоліків.
Змінити на:
3.6. У випадку виявлення браку (неналежної якості) Товару в цілому чи його складової частини Постачальник зобов’язується усунути недоліки або здійснити заміну неякісного Товару за власний рахунок протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання від Покупця відповідного повідомлення про виявлення недоліків, що повинно бути підтверджено актом від авторизованого Виробником Сервісного центру.
4.1.5. усувати недоліки або здійснювати заміну неякісного Товару за власний рахунок, у випадку виявлення браку (неналежної якості) Товару протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання від Покупця повідомлення про виявлення браку;
Змінити на:
4.1.5. усувати недоліки або здійснювати заміну неякісного Товару за власний рахунок, у випадку виявлення браку (неналежної якості) Товару протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання від Покупця повідомлення про виявлення браку, що повинно бути підтверджено актом від авторизованого Виробником Сервісного центру.
4.1.6. здійснювати всі необхідні заходи по ремонту Товару, що є предметом даного Договору, в межах терміну гарантійного обслуговування Товару;
Змінити на:
4.1.6. здійснювати всі необхідні заходи по ремонту Товару, що є предметом даного Договору, в межах терміну гарантійного обслуговування Товару , засобами авторизованого Виробником Сервісного центру;
Пов'язані документи:
Замовник
- photo5357073431281119823.jpg 17.06.2021 13:11
Дата подачі:
14.06.2021 22:06
Вирішення:
У відповідь на вимогу № UA-2021-06-14-010225-b.a1 щодо закупівлі Комп’ютерна техніка. Планшет, ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання, за результатами розгляду повідомляємо:
Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Ми з розумінням ставимось до вашої стурбованості. Разом з тим наголошуємо, що згідно чинного законодавства, зокрема статей 678 та 679 Цивільного кодексу України, вимоги щодо недоліків товару пред’являються саме до продавця (постачальника) товару, який, відповідно, зобов’язаний усунути їх. Усунення недоліків передбачає комплекс всіх дій, які є необхідними для приведення товару в належний стан, зокрема, але не виключно, звернення до виробника (сервісного центру) з товаром, забезпечення здійснення його експертизи, отримання від виробника (сервісного центру) висновку/акту тощо. Тобто взаємодію з виробником товару, сервісним центром законодавець не покладає на покупця, а відносить це до обов’язків продавця (постачальника). Таким чином, зазначені Вами пункти проєкту договору в чинній (опублікованій) редакції в повній мірі відповідають вимогам чинного законодавства
Статус вимоги:
Відхилено