• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вікна металопластикові, відповідний код 44221100-6; козирок, нащільник, відлив, підвіконник, заглушка, відповідний код 44221000-5.

Вікна металопластикові, козирок, нащільник, відлив, підвіконник, заглушка, окремими партіями, протягом 2021 року, відповідно до потреб і заявок замовника.

Торги не відбулися

125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 14.06.2021 14:53 - 18.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Безпідставна дискваліфікація

Номер: bea372ee723c4f5fb7f009523c82caf8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-14-009249-b.c1
Назва: Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було проведено закупівлю ID UA-2021-06-14-009249-b Вікна металопластикові, відповідний код 44221100-6; козирок, нащільник, відлив, підвіконник, заглушка, відповідний код 44221000-5. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників: 1. ФОП ПЕТРУНІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ 2. ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 3. ТОВ "КВА" 4. ФОП "АБДУРАХМАНОВ РУСЛАН МУХАММАТОВИЧ" 5. ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 6. ПП "КОЛОРИТ-ПОЛТАВА" Ціна учасника ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" не була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував усіх учасників закупівлі. ФОП Оолонкова І.М. було дискваліфіковано з наступним поясненням: учасник не надав у складі пропозиції копію ліцензїї або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності. Проте в тендерній документації зазанчено наступне: 13) Копія ліцензії або документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Оскільки ліцензія на встановлення металопластикових вікон не вимагається законом, цей документ не було додано до складу пропозиції. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП "Оболонков І.М." та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня. Щодо Вашої вимоги відповідаємо наступне. Нашим підприємством, в особі уповноваженої особи з організації та проведення допорогових закупівель, в тому числі спрощених закупівель, Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області Левуцької С.Ф., було проведено спрощену закупівлю за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «Столярні вироби» (код 44220000-8 за ДК 021:2015) (вікна металопластикові, відповідний код 44221100-6; козирок, нащільник, відлив, підвіконник, заглушка, відповідний код 44221000-5), (UA-2021-06-14-009249-b). Визначення спрощеної закупівлі зазначено в п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону. Проведення спрощеної закупівлі регулюється ст. 14 Закону, саме тому спрощена закупівля не може проводитись відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 року №35. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Так, в Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що учасник обов'язково повинен подати в складі своєї пропозиції наступні документи: зокрема п. 13) Копія ліцензії або документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Також в Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що У разі якщо учасник не повинен складати та надавати відповідно до норм чинного законодавства якийсь із вказаних в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів. Учасник спрощеної закупівлі ФОП Оболонков І.М. не надав в складі пропозиції копію ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, що передбачено п. 13) Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та не надав лист-роз’яснення щодо відсутності вище згаданого документу в складі поданої пропозиції. Дотримуючись норм Закону, зокрема відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, замовник відхилив пропозицію цього учасника. Одже, виходячи в вище наведеного, вважаємо рішення замовника вірним, прийнятим відповідно до Закону і таким, що не підлягає скасуванню
Статус вимоги: Відхилено