• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони навчального закладу

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2017 17:38 - 24.07.2017 18:10
Вимога
Вирішена

стосовно дискримінаційних вимог п.3 та п.5 додатку 1 до оголошення

Номер: 9e65b8f7caaf47b1addd86750e6916f0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-19-001562-b.a1
Назва: стосовно дискримінаційних вимог п.3 та п.5 додатку 1 до оголошення
Вимога:
Відповідно до листа – роз'яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вимога замовника, щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро з можливістю відвідування представників Замовника (п. 5 додатку 1 до оголошення) та надання в складі пропозиції фото транспорту групи швидкого реагування у м. Дніпро (п. 3 додатку 1 до оголошення) суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення. Враховуючи викладене вважаю, що вимоги Замовника викладена в п. 3 та п. 5 додатку 1 до оголошення, щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро з можливістю відвідування представників Замовника та надання в складі пропозиції фото транспорту групи швидкого реагування у м. Дніпро, порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до оголошення, а саме видалити дані вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога, щодо наявності у учасника філії або предствництва у м. Дніпро та надання фото транспорту групи швидкого реагування у м. Дніпро є обов'язковою. Однією із вимог є цілодобове супроводження заходів безпеки за допомогою мобільних груп швидкого реагування з терміном прибуття до об'єкта до 7 хвилин. Виконання зазначенної вимоги передбачає передусім наявність філії або представництва у м.Дніпро відповідної групи швидкого реагуванння, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік співробітників виконавця повинні мати постійне місце дислокації (м. Дніпро). Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного представництва або філії виконавця в м. Дніпро, навіть не зважаючи на юридичну реєстрацію підприємства в іншому місті. Тому дану вимогу не вважаємо дискримінаційною, а - необхідною для надання послуг з охорони у м. Дніпро.
Статус вимоги: Задоволено