Послуги з монтажу системи блискавкозахисту та послуги з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень
Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 17 000.00 (сімнадцять тисяч гривень) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 5 до тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 5 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628
Завершена
1 708 600.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 543.00 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:25.06.2021 15:37
Причина:Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:01.07.2021 11:39
Автор:ПП "ЛИТВИНЮК", Андрій Литвинюк +380503747022 pplao@ukr.net
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційна вимога
Номер:8932b69403514da782430df46049af34
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-14-001073-a.b1
Назва:дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня. Просимо забрати з тендерної документації дискрімінаційну вимогу, саме: п.п.5.2.7 азац 3, розділу V Оцінка тендерної пропозиції: "Окрім того, Учасниками у складі пропозиції надається лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України." Згідно ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Органи ДСНС України виключені зі складу основної комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, а залучається третя сторона.
Вимога надати лист погодження від територіального органу ДСНС України є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників. У разі ігнорування нашої вимоги та не внесення змін до тенденої документації будемо вимушені звернутися в АМКУ для відстоювання наших прав згідно Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:15.06.2021 11:01
Вирішення:Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля послуг здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації обов’язково зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім того, ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником з урахуванням вимог Закону та принципів публічних закупівель в п. 2 розділу 5 Тендерної документації «Інша інформація» передбачено, що Учасники у складі пропозиції мають надати копію ліцензії учасника на виконання робіт протипожежного призначення, в разі отримання Учасником електронної ліцензії, учасник повинен надати копію наказу ДСНС України про надання ліцензії. Лист, від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 10 денної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій).
У разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що долучатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).
Окрім того, Учасниками у складі пропозиції надається лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України.
Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог Тендерної документації.
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів нами, як Замовником торгів, прийнято рішення про включення до складу комісії представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) щодо навчального закладу та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень.
Також, звертаємо Вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонуванню системи оповіщення людей про пожежу і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень.
Наголошуємо, що Замовник зацікавлений у отриманні якісних послуг, які будуть відповідати нормативно-правовим актам щодо даного предмету закупівлі. Тобто, щоб надані послуги не мали недоліків, які у майбутньому можуть призвести до негативних наслідків.
Будь який Учасник закупівлі не позбавлений права звернутися до ДСНС або територіального органу ДСНС за відповідним листом.
Отже, Замовником будь-які права потенційних Учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до Тендерної документації в цій частині відсутні.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:08.07.2021 18:01