• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт актового залу КЗО «КСШ«Сузір’я» ДОР за адресою: вул. Едуарда Фукса, 9, м. Кривий Ріг

Завершена

279 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 395.00 UAH
Період оскарження: 14.06.2021 10:45 - 15.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 013b9ede653e41b2ab9c2aa77303a15c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-14-002922-b.c2
Назва: СКАРГА
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будстар-КР» 50065, Україна, Дніпропетровська обл. м.Кривий Ріг,вул. Костенко, буд. 25, прим. 4 IBANUA69 305299 00000 26003030401958, МФО 305299 в АТ КБ «Приватбанк» Код ЄДРПОУ 37272598, Свід.ПДВ №200102057; тел. +380679041340, budstar@i.ua _____________________________________________________________________________________________ Вих. 26/07 Від 26.07.2021 р. Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія 03035, м. Київ—35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» 50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4 КОД ЄДРПОУ: 37272598 e-mail: budstar@i.ua тел. (067)904-13-40 Замовник: Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Сузір'я" Дніпропетровської обласної ради" 50031 Україна Дніпропетровська область м. Кривий Ріг вул. Е. Фукса, 9 КОД ЄДРПОУ - 20201870; тел. 0661807234 Інформація про закупівлю: План закупівлі: UA-P-2021-06-14-002376-b Тендер ІD: UA-2021-06-14-002922-b Процедура відкритих торгів: «Поточний ремонт актового залу КЗО «КСШ «Сузір’я» ДОР за адресою: вул. Едуарда Фукса, 9, м. Кривий Ріг» ІD: 2374b4c6ee114ee2beb4b9c2d7fb3905 Очікувана вартість закупівлі: 279000,00 грн. Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії та рішення Замовника – 22.06.2021 р. СКАРГА щодо порушень під час розгляду тендерної пропозиції, відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця Комунальним закладом освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» Дніпропетровської обласної ради» (надалі - Замовник) 14.06.2021 р. було розпочато процедуру відкритих торгів – Поточний ремонт актового залу КЗО «КСШ «Сузір’я» ДОР за адресою: вул. Едуарда Фукса, 9, м. Кривий Ріг. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-14-002922-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» (надалі Підприємство або Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію. 22 липня 2021 року тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» було відхилено згідно протоколу № 62 від 22.07.2021 р. з наступних підстав: 1. Не надано копії довідки про включення учасника до ЄДРПОУ (п.4 Додаток 3 до Тендерної документації; 2. Не надано гарантійний лист щодо виконання технічних вимог, вказаних в технічному завданні (абз.3 Додатку 2 до Тендерної документації); 3. У складі пропозиції Учасника надано наступні документи, які в порушення вимог тендерної документації подано не у скановану вигляді, тобто не скановано з оригіналів, а вони містять накладення чи редагування тексту: лист–згода на обробку персональних даних, довідка про афілійованих осіб, довідка про незалучення субпідрядних організацій. ТОВ «БУДСТАР-КР» не погоджується з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, без аналізу та повної перевірки тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР», чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації. Рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам Тендерної документації на закупівлю та положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник ТОВ «Будстар-КР», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовником такими, що порушують його права та інтереси, також дії Замовника і прийняте його рішення порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: 1. Відповідно до Тендерної документації на закупівлю, п.4 Додатку 3 Інші документи, які подаються учасником у складі пропозиції конкурсних торгів Замовником вимагалося надання копії довідки про включення Учасника до ЄДРПОУ. Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» в складі тендерної пропозиції надав копію довідки про включення Учасника до ЄДРПОУ, яка завантажена за № 3655004 від 03.07.2021 р. Таким чином, відповідно до пункту 4 Додатку 3 Тендерної документації, ТОВ «БУДСТАР-КР» не порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання копія довідки про включення Учасника до ЄДРПОУ. 2. Відповідно до Тендерної документації на закупівлю абз.3 Додатку 2 Учасник повинен надати Замовнику гарантійний лист щодо виконання технічних вимог, вказаних в технічному завданні та дозвільні документи (ліцензії, дозволи, висновки, декларації тощо) на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у разі необхідності отримання таких документів згідно із нормами чинного законодавства). Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» в складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист щодо технічних вимог, вказаних в технічному завданні (абз.3 Додатку 2 до Тендерної документації), яка завантажена за № 3654990 від 03.07.2021 р. Таким чином, відповідно до абзацу 3 Додатку 2 Тендерної документації, ТОВ «БУДСТАР-КР» не порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання гарантійного листа щодо технічних вимог, вказаних в технічному завданні 3. Відповідно до Тендерної документації на закупівлю п.1.3 Розділу ІІІ «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника». Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» в складі тендерної пропозиції надав лист–згоду на обробку персональних даних, довідку про афілійованих осіб та довідку про незалучення субпідрядних організацій, сканованих з оригіналів, які складені особисто директором підприємства, завірені підписом та печаткою, а також з накладенням електронного підпису на тендерну пропозицію. Ніде в Тендерній документації не вказано, яким чином повинен складати свої довідки Учасник, і як це впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, якою користуватися програмою при складанні довідок (Word, Exel і т.п.), друкарською «машинкою», кульковою або чорнильною ручкою, олівцем, який використовувати шрифт, нахил, таблиці і т.д. Таким чином, відповідно до п1.3 Розділу ІІІ Тендерної документації, ТОВ «БУДСТАР-КР» не порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання сканованих довідок тендерної прпозиції. Замовником згідно протоколу № 63 від 22.07.2021 р. тендерну пропозицію ТОВ «РУТА-АВГ» було розглянуто та оцінено, вирішено визначити переможцем процедури закупівлі, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. В результаті розгляду документів ТОВ «РУТА-АВГ», Замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «РУТА-АВГ» відповідає усім кваліфікаційним вимогам. ТОВ «БУДСТАР-КР» не згоден з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «РУТА-АВГ» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, без аналізу та повної перевірки тендерної пропозиції, чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої Тендерної документації закупівлі. Так, Учасником ТОВ «РУТА-АВГ» в складі тендерної пропозиції було надано не всі документи та довідки, а також з порушенням вимог Тендерної документації що вимагалися Замовником, але Замовником вони взагалі не були перевірені, а саме: 1. Відповідно до Тендерної документації на закупівлю, п.4 Додатку 3 Інші документи, які подаються учасником у складі пропозиції конкурсних торгів Замовником вимагалося надання копії довідки про включення Учасника до ЄДРПОУ. Учасник ТОВ «РУТА-АВГ» в складі тендерної пропозиції не надав копії довідки про включення Учасника до ЄДРПОУ. В складі тендерної пропозиції ТОВ «РУТА-АВГ» міститься довідка, яка містить назву – довідка про включення до ЄДРПОУ. Але надана довідка, не є офіційним документом встановленої форми, так як складена в довільній формі безпосередньо Учасником ТОВ «РУТА-АВГ». Таким чином, відповідно до пункту 4 Додатку 3 Тендерної документації, ТОВ «РУТА-АВГ» порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання копії довідки про включення Учасника до ЄДРПОУ. 2. Відповідно до Тендерної документації на закупівлю, п.3 Додатку 3 Інші документи, які подаються учасником у складі пропозиції конкурсних торгів Замовником вимагалося надання копії витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник ТОВ «РУТА-АВГ» в складі тендерної пропозиції надав копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданою 17.06.2021 р. Так як розкриття тендерних пропозицій було 20.07.2021 року дану виписку не можливо вважати дійсною відповідно до вимог Тендерної документації. Таким чином, відповідно до пункту 3 Додатку 3 Тендерної документації, ТОВ «РУТА-АВГ» порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання копії витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. 3. Відповідно до Тендерної документації на закупівлю, п.6.3. Розділу ІІІ «З метою забезпечення обов`язкового вивозу будівельних відходів при виконанні робіт, згідно діючого законодавства - Учасником надається документальне підтвердження щодо вивозу будівельного сміття (чинний/ні договір/ри про вивіз будівельного сміття та розміщення будівельних та промислових відходів на полігоні). Учасник ТОВ «РУТА-АВГ» в складі тендерної пропозиції не надав договір на розміщення будівельних та промислових відходів на полігоні». Таким чином, відповідно до пункту 6.3 Розділу ІІІ Тендерної документації, ТОВ «РУТА-АВГ» порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання договору на розміщення будівельних та промислових відходів на полігоні. 4. Відповідно до Тендерної документації на закупівлю, п.6.3. Розділу ІІІ «До ціни пропозиції (Додаток 1) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, сформовані в програмі Microsoft Excel або Microsoft Word, а саме: договірна ціна будівельно-монтажні роботи; локальний кошторис; пояснювальна записка; відомість ресурсів; розрахунки загально-виробничих та адміністративних витрат, кошторисного прибутку; дефектний акт (надалі – розрахунки). Учасник ТОВ «РУТА-АВГ» в складі тендерної пропозиції надав пояснювальну записку, в якій зазначається сплата Учасником податку на додану вартість, але відповідно до поданих документів ТОВ «РУТА-АВГ», даний Учасник не є платником ПДВ. Таким чином, ТОВ «РУТА-АВГ» водить в оману Замовника, інших Учасників закупівлі та користувачів вільного доступу до закупівлі, подаючи різну інформацію в документах стосовно ПДВ, та що впливає на не визначеність цінової пропозиції Учасника ТОВ «РУТА-АВГ». Таким чином, відповідно до пункту 6.3 Розділу ІІІ Тендерної документації, ТОВ «РУТА-АВГ» порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю. 5. Відповідно до Тендерної документації на закупівлю, п.5.2. Розділу ІІІ «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за формою); матеріально-технічна база має бути зазначена відповідно до розрахованої кошторисної нормативної потреби (машини, механізми та устаткування, яке учасник планує використовувати для виконання договору). Учасник ТОВ «РУТА-АВГ» в складі тендерної пропозиції надав «Довідка обладнання», в якій не зазначаються шуруповерти, перфоратори. Але, у наданій «Відомості ресурсів ТОВ «РУТА-АВГ» дане обладнання вказане та яке впливає на цінову пропозицію Учасника, так як ТОВ «РУТА-АВГ» зазначає витрати на дане обладнання. Таким чином, відповідно до пункту 5.2 Розділу ІІІ Тендерної документації, ТОВ «РУТА-АВГ» порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю щодо надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за формою); матеріально-технічна база має бути зазначена відповідно до розрахованої кошторисної нормативної потреби (машини, механізми та устаткування, яке учасник планує використовувати для виконання договору). Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження. Згідно ч.5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Закон наділяє учасника процедури закупівлі такими правами: - право на неупереджену оцінку тендерної пропозиції; - правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; - правом на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю). З огляду на рішення Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття «охоронюваний законом інтерес», що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв’язку з поняттям «права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загально правовим засадам. Відповідно до ч.1 ст.79 Господарського кодексу України господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб’єкти господарювання, створені юридичними особами та/або громадянами шляхом об'єднання їх майна і участі в підприємницькій діяльності товариства з метою одержання прибутку. Основним видом діяльності підприємства ТОВ «Будстар-КР» є інші роботи із завершення будівництва. ТОВ «Будстар-КР» надає послуги у сфері будівництва, у тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель «ProZorro». Участь підприємства ТОВ «Будстар-КР» у публічних закупівлях носить систематичний характер. Інтерес підприємства ТОВ «Будстар-КР» в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в укладенні договору про закупівлі та одержанні прибутку від надання послуг. Цей інтерес за усіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважатися законним інтересом у контексті Закону України «Про публічні закупівлі». Внаслідок усього вищезазначеного, вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР», так як тендерна пропозиція ТОВ «БУДСТАР-КР» повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами, а також вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам діючого законодавства України. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР» повинна бути визначена Замовником переможцем по процедурі закупівлі та прийнято відповідне рішення про намір укласти договір. Дії Замовника про визнання ТОВ «РУТА-АВГ» переможцем даної закупівлі є незаконним, безпідставним. Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Отже, провівши аналіз тендерної пропозиції ТОВ «РУТА-АВГ» Скаржник приходить до висновку, що Замовник не мав жодних законних підстав для прийняття рішення про визначення ТОВ «РУТА-АВГ» переможцем, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «РУТА-АВГ» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Всі документи та матеріали, які згадуються чи на які посилається ТОВ «БУДСТАР-КР» наявні в електронній формі у вигляді pdf формату файла та є розміщенні у відкритому доступі на сайті закупівлі, та підтверджують порушення процедури закупівлі в частині неправомірності рішень, дій або бездіяльності Замовника. Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу, план закупівлі UA-P-2021-06-14-002376-b. Тендер ІD: UA-2021-06-14-002922-b. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст.3,5,18,26,29,31 Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення в діях Замовника - Комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» Дніпропетровської обласної ради» порушень процедури закупівель. 3. Зобов’язати Замовника - Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» Дніпропетровської обласної ради» скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР», ЄДРПОУ 37272598, відповідно до Протоколу № 62 від 22.07.2021 р. на закупівлю: Поточний ремонт актового залу КЗО «КСШ «Сузір’я» ДОР за адресою: вул. Едуарда Фукса, 9, м. Кривий Ріг. 4. Проаналізувати повторно тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» та визнати ТОВ «БУДСТАР-КР» переможцем даної закупівлі. 5. Зобов’язати Замовника - Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» Дніпропетровської обласної ради» скасувати своє рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «РУТА-АВГ» ЄДРПОУ 37464800, відповідно до Протоколу № 63 від 22.07.2021 р. на закупівлю: Поточний ремонт актового залу КЗО «КСШ «Сузір’я» ДОР за адресою: вул. Едуарда Фукса, 9, м. Кривий Ріг. З повагою, Директор ТОВ «БУДСТРА-КР» ___________________ О.М. Кондратенко
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.07.2021 19:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.08.2021 16:33
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2021 11:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ, виконано в повному обсязі.
Автор: ТОВ "БУДСТАР-КР", Кондратенко Олег Миколайович +380679041340 budstar@i.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на умови тендерної документації

Номер: 8b118953b9e9413dbd363aa16cadb583
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-14-002922-b.a1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будстар-КР» 50065, Україна, Дніпропетровська обл. м.Кривий Ріг, вул. Костенко, буд. 25, прим. 4 IBANUA69 305299 00000 26003030401958,МФО 305299 в АТ КБ «Приватбанк» Код ЄДРПОУ 37272598,Свід.ПДВ №200102057; тел. +380679041340, budstar@i.ua Вих. 22/06 Від 22.06.2021 р. Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія 03035, м. Київ—35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» 50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4 КОД ЄДРПОУ: 37272598 e-mail: budstar@i.ua тел. (067)904-13-40 Замовник: Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Сузір'я" Дніпропетровської обласної ради" 50031 Україна Дніпропетровська область м. Кривий Ріг вул. Е. Фукса, 9 КОД ЄДРПОУ - 20201870; тел. 0661807234 Інформація про закупівлю: План закупівлі: UA-P-2021-06-14-002376-b Тендер ІD: UA-2021-06-14-002922-b Процедура відкритих торгів: «Поточний ремонт актового залу КЗО «КСШ «Сузір’я» ДОР за адресою: вул. Едуарда Фукса, 9, м. Кривий Ріг» ІD: 2374b4c6ee114ee2beb4b9c2d7fb3905 Очікувана вартість закупівлі: 279000,00 грн. Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії та рішення Замовника – 22.06.2021 р. СКАРГА ЩОДО УМОВ ЗАКУПІВЛІ (УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ) Комунальним закладом освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» Дніпропетровської обласної ради» (надалі - Замовник) 14.06.2021 р. було розпочато процедуру відкритих торгів – Поточний ремонт актового залу КЗО «КСШ «Сузір’я» ДОР за адресою: вул. Едуарда Фукса, 9, м. Кривий Ріг. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-14-002922-b. Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «БУДСТАР-КР» (надалі – Підприємство або Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та ознайомився з Тендерної документацією закупівлі та її внесеними змінами. Вивчивши тендерну документацію Замовника, ТОВ «БУДСТАР-КР» в період уточнень, 19.06.2021 р. звернувся до Замовника з питанням про пояснення, уточненням або скасуванням незаконної встановленої вимоги, а саме: 1. У Додатку 3 Тендерної документації (Інші документи, які подаються учасником у складі пропозиції конкурсних торгів:) Замовник доповнив п.17. Довідка з інформацією про номер та дату наказу ДСНС щодо отримання учасником або субпідрядником ліцензії на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. 2. Внесених змін до розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч.6 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) п.6.3. В складі пропозиції Учасник повинен надати розрахунки (файл з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), підписані Виконавцем з проставлянням печатки (за наявності), та затверджену сертифікованим інженером-проектувальником у частині кошторисної документації та інженером-консультантом (будівництво) (повинна містити підпис і печатку інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та інженера-консультанта (будівництво), у підтвердження кваліфікації – надати відповідні діючі сертифікати завірені підписом та печаткою власника сертифікату та учасника. Згідно відповіді Замовника від 22.06.2021 р. питання Учасника не задоволено, вимоги тендерної документації залишено без змін. ТОВ «БУДСТАР-КР» не може погодитись з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині встановлення вимог тендерної документації. Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовником такими, що порушують його права та інтереси, також дії Замовника і прийняте його рішення порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: У наданій відповіді Замовника від 22.06.2021 р. ніяким чином не обґрунтовано на яких підставах Замовником внесено зміни до Тендерної документації, також не пояснено відповідно до яких законодавчих документів внесені вимоги щодо надання вищевказаних документів. Так, ТОВ «БУДСТАР-КР» зазначає, що вимога Замовника, щодо надання Довідки з інформацією про номер та дату наказу ДСНС щодо отримання учасником або субпідрядником ліцензії на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення є дискримінаційною вимогою та суперечить чинному законодавству. А саме, стосовно Додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Тендерної документації закупівлі ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт актового залу КЗО «КСШ «Сузір’я» ДОР за адресою: вул. Едуарда Фукса, 9, м. Кривий Ріг. Відомість обсягів робіт не містить ніякої господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Також зазначаємо, що Замовником заявлен Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення має інший Предмет закупівлі - ДК 021:2015 50413200-5; ДК 021:2015 51700000-9; ДК 021:2015: 50610000-4. Також не законною є вимога Замовника у внесених змінах до розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч.6 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) п.6.3. В складі пропозиції Учасник повинен надати розрахунки (файл з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), підписані Виконавцем з проставлянням печатки (за наявності), та затверджену сертифікованим інженером-проектувальником у частині кошторисної документації та інженером-консультантом (будівництво) (повинна містити підпис і печатку інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та інженера-консультанта (будівництво), у підтвердження кваліфікації – надати відповідні діючі сертифікати завірені підписом та печаткою власника сертифікату та учасника. У відповіді Замовника від 22.06.2021 р. ніяким чином не роз’яснено хто такий «інженер-консультант» та жодного разу Замовник не посилається на нормативні акти. Замовником не внесено ясність ким, у їхньому розумінні, повинен бути «інженер-консультант (будівництво)», і що, кого та навіщо він повинен консультувати. Також Замовником не вказано, в яких законодавчих документах обов’язково зазначається, що в штатному чи позаштатному розкладі повинен бути «інженер-консультант», до яких кваліфікаційних критеріїв у штаті будівельних організацій належить цей «інженер-консультант» та на яких стадіях він потрібен. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження. Згідно ч.5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Закон наділяє учасника процедури закупівлі такими правами: - право на неупереджену оцінку тендерної пропозиції; - правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; - правом на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю). З огляду на рішення Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття «охоронюваний законом інтерес», що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв’язку з поняттям «права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загально правовим засадам. Відповідно до ч.1 ст.79 Господарського кодексу України господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб’єкти господарювання, створені юридичними особами та/або громадянами шляхом об'єднання їх майна і участі в підприємницькій діяльності товариства з метою одержання прибутку. Основним видом діяльності підприємства ТОВ «Будстар-КР» є інші роботи із завершення будівництва. ТОВ «Будстар-КР» надає послуги у сфері будівництва, у тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель «ProZorro». Участь підприємства ТОВ «Будстар-КР» у публічних закупівлях носить систематичний характер. Інтерес підприємства ТОВ «Будстар-КР» в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в поданні тендерної пропозиції та участі в ній. Цей інтерес за усіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважатися законним інтересом у контексті Закону України «Про публічні закупівлі». Дії Замовника про встановлення вимог Тендерної документації даної закупівлі є незаконним, безпідставним та суперечать Закону України «Про Публічні закупівлі». Всі документи та матеріали, які згадуються чи на які посилається Скаржник наявні в електронній формі у вигляді pdf формату файла та є розміщенні у відкритому доступі на сайті закупівлі, та підтверджують порушення процедури закупівлі в частині умов Тендерної документації. Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу за оголошенням UA-P-2021-06-14-002376-b Приймаючи до уваги викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення в Діях Замовника - Комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» Дніпропетровської обласної ради» порушень процедури закупівель. 3. Зобов’язати Замовника - - Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» Дніпропетровської обласної ради» скасувати встановлені вимоги. З повагою, Директор ТОВ «Будстар-КР» О.М. Кондратенко
Дата розгляду скарги: 06.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.06.2021 12:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.07.2021 18:00
Дата виконання рішення Замовником: 12.07.2021 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ТОВ "БУДСТАР-КР", Кондратенко Олег Миколайович +380679041340 budstar@i.ua