• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Промивка мереж теплопостачання закладів освіти, ДК 021:2015 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради вул.Університетська (Ульянових), буд.33 Запорізька обл., м.Бердянськ, 71100, Код за ЄДРПОУ: 02136324, мова, якою повинні бути складені пропозиції учасників - є українська.

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження: 14.06.2021 08:44 - 18.06.2021 08:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: fe040c84710d4e9fad5aa421ef40d237
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-14-000291-b.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до протоколу №226 від 29.06.2021р. уповноваженою особою замовника було визначено переможцем спрощеної закупівлі ФОП Могильовцев С.О. Вважаємо вказане рішення безпідставним, оскільки пропозиція ФОП Могильовцев С.О. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та відповідно мала бути відхилена замовником з огляду на наступні обставини. 1. Відповідно до п. 9.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в ході подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Всі документи пропозиції повинні бути оформлені згідно Наказу Міністерства юстиції від 18.06.2015 року № 10000/5 зі змінами та ДСТУ 4163-2003. В даному випадку вказана умова була порушена учасником, оскільки ані кваліфікований електронний підпис (КЕП), ані удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі не містяться на документах пропозиції учасника. 2. Відповідно до пп.12 п.9.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасника подається кошторисна документація у складі: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника. Очевидно, що подана учасником кошторисна документація має відповідати необхідним технічним, якісним та кількісним характеристика предмета закупівлі, визначеним у додатку 4 до Оголошення. В даному випадку, учасником подано у складі пропозиції кошторисну документацію, яка не відповідає кількісним характеристика предмета закупівлі, оскільки згідно локального кошторису для визначення вартості послуг учасником було використано одиницю виміру метр, в той час як згідно додатка 4 до Оголошення замовником було встановлено одиницю виміру - година. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», одними з основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність. Зауважимо, що наведені вище обставини дають привід припускати про порушення замовником зазначених вище основних принципів здійснення закупівель, а також про наявність у діях уповноваженої особи замовника складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Наразі, відповідно до ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Враховуючи наведені вище обставини, - ВИМАГАЄМО: 1. скасувати рішення про визначення пропозиції ФОП Могильовцев С.О. переможцем спрощеної закупівлі 2. відхилити пропозицію ФОП Могильовцев С.О. на підставі пп.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». У випадку ненадання відповіді на дану вимогу, затягування часу на її відповідь ТОВ «Компанія «Вектор-Прайм» залишає за собою право звернутись до суду із відповідним позовом про усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі, а також до відповідних компетентних органів з метою притягнення уповноваженої особи замовника до відповідальності за скоєння адміністративного правопорушення, передбаченого ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! 1.Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 року № 2155-VIII «кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа…». Згідно з вимогами п.п.1 п.3 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 року № 193:«…удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри...».. Також, відповідно до абз.2 п.1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. При цьому, умовами п.9.1 оголошення за цією закупівлею зокрема визначено: «В ході подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Всі документи пропозиції повинні бути оформлені згідно Наказу Міністерства юстиції від 18.06.2015 року № 10000/5 зі змінами та ДСТУ 4163-2003.». Учасником ФОП Могильовцев С.О. було підписано пропозицію файлом «sign.p7s», при перевірці якого на веб-сторінці уповноваженого органу (посилання https://czo.gov.ua/verify) відображається вся необхідна інформація, що зокрема вимагається оголошенням за цією закупівлею. Таким чином, у замовника цієї спрощеної закупівлі підстави для відхилення пропозиції ФОП Могильовцев С.О., пов’язані із використанням нею удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа - відсутні. 2. Визначена Вами помилка не є суттєвою та корегується під час підписання договору.
Статус вимоги: Задоволено