-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Комплекти кухонного обладнання, ДК 021:2015 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (два лоти)
Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33 Категорія – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті
Завершена
710 030.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 551.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 551.00 UAH
Період оскарження:
12.06.2021 13:08 - 29.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення уповноваженої особи
Номер:
d79c911015a54fc48782fcdf94226fca
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-12-000054-c.c2
Назва:
Оскарження рішення уповноваженої особи
Скарга:
Антимонопольний комітет України
Замовник: Відділ освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради
_____________________________________
71100, Запорізька область, Бердянськ, вулиця Університетська (Ульянових) будинок 33
код ЄДРПОУ 02136324
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«АРМ-ЕКО»
_______________________________________
33024, м. Рівне, вул. Млинівська, 24
код ЄДРПОУ 33001226
СКАРГА
на проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-12-000054-c) Комплекти кухонного обладнання, ДК 021:2015 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (лот № 2)
Відділом освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради було проведено закупівлі у формі відритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-12-000054-c) Комплекти кухонного обладнання, ДК 021:2015 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (два лоти).
ТОВ «АРМ-ЕКО» прийняло участь у вище згаданих відкритих торгах шляхом подачі своєї пропозиції через електронну систему закупівель.
ТОВ «АРМ-ЕКО» за результатом проведення електронного аукціону надало найбільш економічно вигідну пропозицію за лотом № 2, але рішенням уповноваженої особи Відділу освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради Каркелан Г.О., оформленим протоколом № 241 від 06.07.2021 р. пропозицію ТОВ «АРМ-ЕКО» було відхилено, а переможцем відкритих торгів за лотом № 2 було визначено ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ГАЗІНВЕСТПРОЕКТ" та повідомлено про намір укласти з ним договір.
ТОВ «АРМ-ЕКО» не погоджується з результатами закупівлі та вважає що рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АРМ-ЕКО» та визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ГАЗІНВЕСТПРОЕКТ" за лотом № 2 не відповідає умовам тендерної документації “Комплекти кухонного обладнання, ДК 021:2015 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (два лоти)” та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" із наступних підстав.
По-перше, згідно рішення уповноваженої особи Відділу освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради Каркелан Г.О., оформленого протоколом № 241 від 06.07.2021 р., пропозицію ТОВ «АРМ-ЕКО» було відхилено на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Кваліфікаційні критерії були встановлені замовником в п.5 розділу ІІІ Тендерної документації.
В рішенні уповноваженої особи Відділу освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради Каркелан Г.О., оформленого протоколом № 241 від 06.07.2021 р., щодо наявності підстав відхилення пропозиції ТОВ «АРМ-ЕКО» не наведено жодної з підстав для відхилення пропозиції, передбаченої п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, статтею 16 та частиною 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі".
По-друге, в електронній системі закупівель замовником були опубліковані зміни до Тендерної документації, а саме до пп.10 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних.
Так, замовником вимагалося надання листа-згоди у довільній формі на обробку персональних даних керівника або уповноважених службових (посадових) осіб учасника, а також інших осіб Учасника (чиї персональні дані не відносяться до відкритих даних за законодавством та/або на які згода не є обов'язковою) які надаються у документах тендерної пропозиції Учасника ( Додаток 2).
ТОВ «АРМ-ЕКО» надало листи-згоди, оформлені у відповідності до додатку 2 Тендерної документації, щодо керівника ТОВ «АРМ-ЕКО» (№ 328 від 01.07.2021 р.) та інших осіб ТОВ «АРМ-ЕКО» (№ 323 від 30.06.2021 р.).
Слід зауважити, що виконуючий обов’язків Голови правління АТ КБ “Приватбанк” Самаріна Ганна Юріївна та директора департаменту документарних та вексельних операцій Коваленко Олег Станіславович не є особами ТОВ «АРМ-ЕКО», а є особами АТ КБ “ПриватБанк”, а у відповідності до пп.10 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації не вимагалося надання листа-згоди на обробку персональних даних від працівників третіх осіб, які не є особами учасника.
По-третє, пунктом 3 розділу V Тендерної документації замовником були встановлені підстави для відхилення тендерних пропозицій.
Пунктом 3 розділу V Тендерної документації взагалі не передбачено відхилення пропозиції з підстав ненадання листа-згоди у довільній формі на обробку персональних даних.
По-четверте, частиною 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В порушення частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" замовником не було розміщено повідомлення з вимогою до ТОВ «АРМ-ЕКО» про усунення виявлених невідповідностей, а відразу було прийнято рішення про відхилення пропозицій ТОВ «АРМ-ЕКО».
Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином вважаємо, що рішення уповноваженої особи Відділу освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради Каркелан Г.О., оформлені протоколом № 241 від 06.07.2021 р., про відхилення пропозиції ТОВ «АРМ-ЕКО» та визначення переможцем відкритих торгів за лотом № 2 ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ГАЗІНВЕСТПРОЕКТ" прийняті з порушенням вимог Тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі".
Оскільки пропозиція ТОВ «АРМ-ЕКО» за лотом № 2 як найбільш економічно вигідна була відхилена протиправно, то порушується право та законний інтерес ТОВ «АРМ-ЕКО» на визначення його переможцем відкритих торгів за лотом № 2 та укладення з ним договору.
На підставі вище викладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
Зобов’язати Відділ освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради скасувати рішення уповноваженої особи Відділу освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради Каркелан Г.О., оформленого протоколом № 241 від 06.07.2021 р., про відхилення пропозиції ТОВ «АРМ-ЕКО» та про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ГАЗІНВЕСТПРОЕКТ" по предмету закупівлі "Комплекти кухонного обладнання, ДК 021:2015 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (лот № 2)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-12-000054-c, а також скасувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ ТАЗІНВЕСТПРОЕКТ" за лотом 2 — Комплект кухонного обладнання.
15 липня 2021 року Директор ТОВ «АРМ-ЕКО» А.А. Єдін
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 19.07.2021 № 16383.pdf 20.07.2021 10:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2021 № 17334.pdf 29.07.2021 16:10
- Рішення від 28.07.2021 № 17334.pdf 02.08.2021 17:07
- пояснення по скарзі 21.07.2021 14:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2021 12:36
Дата розгляду скарги:
28.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.07.2021 10:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.08.2021 17:07
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення уповноваженої особи
Номер:
dc19c888cce841d7bde6714ff30e054c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-12-000054-c.b1
Назва:
Оскарження рішення уповноваженої особи
Скарга:
Антимонопольний комітет України
Замовник: Відділ освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради
_____________________________________
71100, Запорізька область, Бердянськ, вулиця Університетська (Ульянових) будинок 33
код ЄДРПОУ 02136324
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«АРМ-ЕКО»
_______________________________________
33024, м. Рівне, вул. Млинівська, 24
код ЄДРПОУ 33001226
СКАРГА
на проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-12-000054-c) Комплекти кухонного обладнання, ДК 021:2015 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (лот № 1)
Відділом освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради було проведено закупівлі у формі відритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-12-000054-c) Комплекти кухонного обладнання, ДК 021:2015 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (два лоти).
ТОВ «АРМ-ЕКО» прийняло участь у вище згаданих відкритих торгах шляхом подачі своєї пропозиції через електронну систему закупівель.
ТОВ «АРМ-ЕКО» за результатом проведення електронного аукціону надало найбільш економічно вигідну пропозицію за лотом № 1, але рішенням уповноваженої особи Відділу освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради Каркелан Г.О., оформленим протоколом № 240 від 06.07.2021 р. пропозицію ТОВ «АРМ-ЕКО» було відхилено, а переможцем відкритих торгів за лотом № 1 було визначено ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ГАЗІНВЕСТПРОЕКТ" та повідомлено про намір укласти з ним договір.
ТОВ «АРМ-ЕКО» не погоджується з результатами закупівлі та вважає що рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АРМ-ЕКО» та визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ГАЗІНВЕСТПРОЕКТ" за лотом № 1 не відповідає умовам тендерної документації “Комплекти кухонного обладнання, ДК 021:2015 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (два лоти)” та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" із наступних підстав.
По-перше, згідно рішення уповноваженої особи Відділу освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради Каркелан Г.О., оформленого протоколом № 240 від 06.07.2021 р., пропозицію ТОВ «АРМ-ЕКО» було відхилено на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Кваліфікаційні критерії були встановлені замовником в п.5 розділу ІІІ Тендерної документації.
В рішенні уповноваженої особи Відділу освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради Каркелан Г.О., оформленого протоколом № 240 від 06.07.2021 р., щодо наявності підстав відхилення пропозиції ТОВ «АРМ-ЕКО» не наведено жодної з підстав для відхилення пропозиції, передбаченої п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, статтею 16 та частиною 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі".
По-друге, в електронній системі закупівель замовником були опубліковані зміни до Тендерної документації, а саме до пп.10 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних.
Так, замовником вимагалося надання листа-згоди у довільній формі на обробку персональних даних керівника або уповноважених службових (посадових) осіб учасника, а також інших осіб Учасника (чиї персональні дані не відносяться до відкритих даних за законодавством та/або на які згода не є обов'язковою) які надаються у документах тендерної пропозиції Учасника ( Додаток 2).
ТОВ «АРМ-ЕКО» надало листи-згоди, оформлені у відповідності до додатку 2 Тендерної документації, щодо керівника ТОВ «АРМ-ЕКО» (№ 328 від 01.07.2021 р.) та інших осіб ТОВ «АРМ-ЕКО» (№ 323 від 30.06.2021 р.).
Слід зауважити, що виконуючий обов’язків Голови правління АТ КБ “Приватбанк” Самаріна Ганна Юріївна та директора департаменту документарних та вексельних операцій Коваленко Олег Станіславович не є особами ТОВ «АРМ-ЕКО», а є особами АТ КБ “ПриватБанк”, а у відповідності до пп.10 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації не вимагалося надання листа-згоди на обробку персональних даних від працівників третіх осіб, які не є особами учасника.
По-третє, пунктом 3 розділу V Тендерної документації замовником були встановлені підстави для відхилення тендерних пропозицій.
Пунктом 3 розділу V Тендерної документації взагалі не передбачено відхилення пропозиції з підстав ненадання листа-згоди у довільній формі на обробку персональних даних.
По-четверте, частиною 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В порушення частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" замовником не було розміщено повідомлення з вимогою до ТОВ «АРМ-ЕКО» про усунення виявлених невідповідностей, а відразу було прийнято рішення про відхилення пропозицій ТОВ «АРМ-ЕКО».
Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином вважаємо, що рішення уповноваженої особи Відділу освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради Каркелан Г.О., оформлені протоколом № 240 від 06.07.2021 р., про відхилення пропозиції ТОВ «АРМ-ЕКО» та визначення переможцем відкритих торгів за лотом № 1 ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ГАЗІНВЕСТПРОЕКТ" прийняті з порушенням вимог Тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі".
Оскільки пропозиція ТОВ «АРМ-ЕКО» за лотом № 1 як найбільш економічно вигідна була відхилена протиправно, то порушується право та законний інтерес ТОВ «АРМ-ЕКО» на визначення його переможцем відкритих торгів за лотом № 1 та укладення з ним договору.
На підставі вище викладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
Зобов’язати Відділ освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради скасувати рішення уповноваженої особи Відділу освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради Каркелан Г.О., оформлені протоколом № 240 від 06.07.2021 р., про відхилення пропозиції ТОВ «АРМ-ЕКО» та про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ГАЗІНВЕСТПРОЕКТ" по предмету закупівлі "Комплекти кухонного обладнання, ДК 021:2015 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (лот № 1)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-12-000054-c, а також скасувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ ТАЗІНВЕСТПРОЕКТ" за лотом 1 — Комплект кухонного обладнання.
14 липня 2021 року
Директор ТОВ «АРМ-ЕКО» А.А. Єдін
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 19.07.2021 №16362.pdf 20.07.2021 11:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2021 №17298.pdf 29.07.2021 13:45
- Рішення від 28.07.2021№17298.pdf 02.08.2021 16:17
- пояснення по скарзі 21.07.2021 14:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2021 10:20
Дата розгляду скарги:
28.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.07.2021 11:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.08.2021 16:17