• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт спортивного залу (в частині заміни підлоги і дверних блоків) ЗЗСО І-ІІІ ст. № 2 на вулиці О. Вітошинського, 14, селища Козова Тернопільської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)

Категорія Замовника – згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою). Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету

Завершена

835 132.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 200.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 18:02 - 17.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення проведення спрощеної закупівлі

Номер: acb6634b8be544b6a5cd1913aebd0fd4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-013214-b.b4
Назва: Порушення проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Замовник вимагає, що переможець торгів до моменту підписання договору повинен надати Замовнику в електронній або в письмовій формі наступні документи: 1) Оригінал довідки або електронна довідка органу МВС України, яка містить відомості, що фізична особа, яка є учасником або директор учасника, не була засуджена за злочин, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку станом на червень 2021 року 2) Оригінал довідки або електронна довідка з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету дійсну на дату подання документів 3) Розрахунок договірної ціни з локальними кошторисами. Проте дана вимога суперечить нормам Закону «Про публічні закупівлі» Згідно частини 15 статті 14 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, відповідно до вимог статті 41 Закону про публічні закупівлі. Згідно частини 2 статті 41 Закону про публічні закупівлі переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1. відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2. копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Законом чітко не визначена форма підтвердження зазначеної вище інформації. У такому випадку Замовник сам визначає в якій формі вона має надаватись. Це перелік документів є вичерпний і інші документи від переможця торгів Замовник не вправі вимагати. Також ставлячи вимогу щодо надання довідок відповідно до ст. 17 Закону в формі проведення торгів «спрощена закупівля» Замовник повинен знати і розуміти що: - по-перше оскільки в спрощеній закупівлі, після повідомлення про намір укласти договір, в системі не реалізована можливість завантажувати документи для Переможця, то документи можуть бути надані лише в паперовому вигляді. Замовник не може вимагати виконання умов, реалізація яких неможлива з технічних причин. Проте замовником вимагається - електронна або письмова форма. Конкретизуйте, що у вашу розумінні є письмовою формою. - По-друге – зважайте шановний Замовнику, що Мінекономіки у листі від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 не рекомендує встановлювати в оголошенні вимоги, які ускладнюватимуть подачу пропозицій та укладання договорів. Адже спрощені закупівлі спрямовані на конкурентний відбір постачальника товару, надавача послуги чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника, так і для учасників. А з вимогою надати довідки від уповноваженого про відсутність судимості та довідки від уповноваженого органу про відсутність податкової заборгованості, ви порушуєте принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності проведення публічних закупівель, що визначений статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Обґрунтуємо. Відповідно до чинного законодавства максимальний термін видачі Довідки про несудимість — 30 календарних днів з дня надходження запиту. Термін надання Довідки про відсутність заборгованості – 5 робочих днів з дня подання заяви. Також в ч. 15 ст. 14 Закону зазначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Проте Законом не визначається межа «не раніше» щодо спрощених закупівель. Тому встановлюючи таку вимогу Замовник штучно затягує підписання договору про закупівлю, витрачаючи час на очікування коли учаснику компетентні органи нададуть довідки. Просимо замовника внести зміни в цю частину Оголошення до закупівлі, або ми звернемося до Західного офісу Державної аудиторської служби в Тернопільькій області з заявою про порушення чинного законодавства в сфері проведення публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі при наявності підстав зазначених в ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі. Відповідно до п.37 ч.1 ст.1 ЗУ "Про публічні закупівлі" "учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію...". Враховуючи вищенаведене Замовник не порушив вимог Закону при поданні оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також повідомляємо, що довідки учасник може надати Замовнику в електронній або письмовій формі(особисто при підписанні договору, на електронну пошту тощо). Зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників, Скаржник не довів чому не може виконати зазначену умову і отримати довідку з МВС та ДПС.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Персональні дані

Номер: 04dbb45913f845abb36fcab5c7ae6fed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-013214-b.a3
Назва: Персональні дані
Вимога:
6. Замовник ставить вимогу, про долучення до довідки в обов’язковому порядку копій трудових книжок в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника). Проте варто зазначити, що незавжди учасник може виконати таку вимогу, що створює для нього обмеження прийняття участі в закупівлі не з його волі. Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Згідно зі ст. 2 Закону «Про захист персональних даних», база персональних даних — це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних — фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлене в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди. Згідно з п. 6 ст. 6 Закону «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно зі ст. 32 Конституції України, неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. У разі ж відмови працівника надати згоду на поширення своїх персональних даних учасник процедури закупівлі втрачає можливість виконати вимогу оголошення про закупівлю, унаслідок цього пропозиція такого учасника може бути відхилена через причину, що не залежать від його волі. Тобто ця вимога тендерної документації буде дискримінаційною стосовно учасника. При цьому під час публічних закупівель дискримінацію забороняють ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» (принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель), ч. 3 ст. 5 цього Закону (замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників) і ч. 4 ст. 22 цього Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Просимо замовника внести зміни в цю частину Оголошення до закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник вимагає перелік працівників інженерно – технічних професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням ПІБ, посади. До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника). В разі залучення працівників згідно трудових або цивільно – правових угод учасник надає копії зазначених угод чинних на момент подання пропозиції. Зазначені вимоги встановлені, щоб підтвердити наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. Зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників процедури закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу і надати підьтверджуючі документи про наявність працівників ІТП.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: bc405d120a65415581f7aca670f9243e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-013214-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Що стосується вимоги, щодо того, що учасник повинен надати оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше травня 2021 року, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організації яка зазначена в довідці про виконання аналогічних договорі, то дана вимога є дискримінаційною. Обґрунтовуємо, Замовник оголосив закупівлю 11.06.2021 року, тобто відгук має бути наданий не раніше як з 1.05.2021 року. Однак, Учасник вже має в своєму користуванні відгуки взяті заздалегідь, якими користується при подачі своїх пропозицій ( однак, має знову звертатись до своїх контрагентів, щоб отримати той самий документ, який вже отримував раніше). Загальний порядок надання відповіді на листи- звернення становить 1 місяць згідно ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян». А отже відгук нам як Учасникам наш контрагент має право надати 11.07.2021 року (а подання пропозицій в нас до 25.06.2021 року, тобто нас ставлять в таке становище, що ми як Учасники просто не зможемо через обмеження в часі отримати документ – відгук який по суті в нас вже є готовий, однак датою раніше дати оголошення закупівлі, чи травня 2021 року. Ще є одна ситуація, оскільки ми при подачі пропозицій в інших торгах користувалися відгуками, які були надані нам раніше, то відповідно відгуку за травень 2021 року в нас нема і так немає, можемо припустити, у багатьох учасників. Отже Замовник свідомо звужує коло суб’єктів господарювання, які можуть взяти участь в закупівлі з такою вимогою. Ще є ситуація, коли контрагент, в якого Учасник отримував відгук заздалегідь за рік роботи може (бути реорганізованим, ліквідованим, змінити адресу тощо) тобто, Учасник може через обставини, які від нього не залежать не мати можливості отримати відгук і тому автоматично не зможе прийняти участь в закупівлі. Крім того, 25 жовтня 2020 року відбулися місцеві вибори, в результаті яких керівники деяких органів місцевого самоврядування (контрагентів) були змінені. Оскільки роботи по аналогічних договорах приймалися попередніми керівниками таких контрагентів, то отримати нового листа-відгука за вже виконаним об’єктом, за підписом іншого керівника дуже складно. Також відповідно до рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 07 вересня 2020 року по справі номер 640/23798/19 судом встановлено: 1. Будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено вимогами чинного законодавства. Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі). 2. Замовник безпідставно встановив умову щодо надання відгука (відгуків), які мають бути датовані не раніше травня 2021 року, оскільки встановлення такої вимоги автоматично відхиляє тих учасників, які не мають змоги вчасно отримати такі відгуки у попередніх Замовників, проте повністю відповідають іншим вимогам тендерної документації, що зумовлює штучне обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.. Шановний Замовнику, ви примушуєте учасника робити те, що ускладнює, а в деяких ситуаціях наведених вище унеможливлює його доступ до участі у закупівлі. Навіть у разі наявності листа-відгука від контрагента, Ви ставите до такого листа численні вимоги, зокрема свіжої дати. Це змушує учасника постійно звертатися до колишніх контрагентів з новими проханнями про надання нових листів, чому такі контрагенти не дуже раді і ставлять питання – яка відмінність раніше виданого листа від свіжого. Тому, щоб уникнути порушень чинного законодавства з проведення публічних закупівель вимагаємо внести зміни до оголошення закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваш лист повідомляємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників процедури закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу і отримати позитивний лист - відгук протягом травня-червня 2021 року. Відгук виданий не раніше травня 2021 року вимагається для підтвердження актуальної інформації про добросовісне виконання своїх зобов"язань Виконавцем перед Замовниками.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимога щадо банківської гарантії

Номер: 57c671604ff346daa2e6331f9225a038
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-013214-b.b1
Назва: Вимога щадо банківської гарантії
Вимога:
Повідомляємо, що уповноваженим органом (Мінекономіки) затверджено наказ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628), який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897 та набрав чинності 19.03.2021. Наказ № 2628 опубліковано в Офіційному віснику України 19.03.2021 за № 21. В оголошенні про дану закупівлі вимога про забезпечення пропозиції сформоване не у відповідності до актуальних форми та вимог затвердження. Просимо привести дану вимогу у відповідність до вище зазначеного наказу, або виключити з умов для прийняття участі в торгах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваш лист повідомляємо, що Замовником вимагається подання забезпечення пропозиції в формі електронної банківської гарантії, строк дії не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення/неповернення згідно ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовником не порушено вимог законодавства про публічні закупівлі, а Учасник має можливість отримати банківську гарантію з врахуванням наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628.
Статус вимоги: Відхилено