• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 33600000-6 фармацевтична продукція (Lisinopril and diuretics, Perindopril and diuretics, Lisinopril, Captopril, Captopril and diuretics, Perindopril, Indapamide, Bisoprolol, Ramipril, Digoxin, Molsidomine, Validol*, Magnesium (different salts in combination), Comb drug, Adenosine, Validol*, Barbiturates in combination with other drugs, Acetylsalicylic acid, combinations excl. psycholeptics, Diclofenac, Comb drug, Pitofenone and analgesics, Diclofenac, combinations, Silymarin, Drotaverine, Lactic acid producing organisms, combinations, Nifuroxazide, Nifuroxazide, Sodium picosulfate, Pantoprazole, Ambroxol, Chlorophyllipt*, Hopantenic acid*, Piracetam, Tizanidine, Pentoxifylline, Pentoxifylline, Vinpocetine, Comb drug, Betahistine, Betahistine, Levodopa and decarboxylase inhibitor, Diosmin, combinations, Isoxsuprine, Trimetazidine, Tiazotic acid, Thioctic acid, Acetylsalicylic acid, Mexidol*, Rosuvastatin, Glycine, Comb drug, Melatonin, Barbiturates in combination with other drugs, Valerianae radix, Meloxicam, Multienzymes (lipase, protease etc.), Medicinal charcoal, Omeprazole, Famotidine, Mecobalamin, Paracetamol, Acetylcysteine, Levocetirizine, Chloropyramine, Chloropyramine, Diclofenac, Papaverine, Magnesium sulfate, Drotaverine, Nicotinic acid, Metamizole sodium, Lidocaine, Iodine, Viride nitens*, Nikethamide, Dexamethasone, Comb drug, Troxerutin, Oxybutynin, Diclofenac, Torasemide, Tamsulosin, Glycyrrhiza**, Hydrogen peroxide, Ethanol, Amlodipine, Comb drug, Atorvastatin, Rosuvastatin, Perindopril and amlodipine, Bismuth subcitrate, Ivabradine, Rosuvastatin, perindopril and indapamide)»

Завершена

341 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 707.80 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 17:27 - 23.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 029055a2d2b2480295331b676bc4fd42
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-013077-b.a2
Назва: Скарга
Скарга:
КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИМ ТЕРИТОРІАЛЬНИМ ЦЕНТРОМ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) "ТУРБОТА" (далі - Замовник) 11.06.2021 р. розпочато проведення закупівлі фармацевтичної продукції, ідентифікатор цієї тендерної процедури відкритих торгів – № UA-2021-06-11-013077-b (далі – закупівля № UA-2021-06-11-013077-b). Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРЕРА» (надалі – Скаржник, Учасник, ТОВ «УКРЕРА») виявило бажання взяти участь у зазначеному тендері та у повній відповідності до тендерної документації (далі – ТД) зазначеного Замовника, в порядку визначеному законодавством про публічні закупівлі, подало відповідну тендерну пропозицію (далі – ТП) Учасника. Предметом вищевказаної закупівлі була фармацевтична продукція, яка вказана у відповідному оголошенні та ТД. Суть скарги ТОВ «УКРЕРА» полягає в тому, що в процесі організації та проведення Замовником процедури закупівлі № UA-2021-06-11-013077-b уповноваженою особою Замовника - Шушко Т.В. (далі – уповноважена особа, уповноважена особа Шушко Т.В.), в порушення абзацу другого частини другої статті 31 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), незважаючи на факт невідповідності ТП учасника – ФІРМИ «ВОЛИНЬФАРМ» У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (далі – ТЗОВ ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ") умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД Замовника, недотримуючись принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та рівного ставлення до інших учасників, зокрема, по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕРА»» (далі – Скаржник, Учасник, ТОВ «УКРЕРА»), як до учасника, ТП якого повною мірою відповідала всім критеріям та умовам ТД Замовника, в порушення вимог ст. 5 Закону, на підставі протоколу № 2 В «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30 червня 2021 року» (далі – протокол № 2 В), Шушко Т.В, було прийнято незаконне рішення щодо визнання переможцем ТЗОВ ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ", у зв’язку з чим, внаслідок допущених Замовником порушеннь зазначених вище норм законодавства про публічні закупівлі, вказане протиправне рішення підлягає обов’язковому розгляду постійно діючою адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегією) та його подальшому скасуванню в порядку, визначеному Законом. Так, в ТП ТЗОВ ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" у ціновій пропозиції даного учасника за позиціями №№ 1, 20, 71 було запропоновано ТЗОВ ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" лікарські засоби, які не відповідають вимогам ТД Замовника, а саме: - по позиції 1 було запропоновано Лізопрес табл. 10 мг №30 замість ЛІПРАЗИД 20 Таблетки № 10х3 у блістерах; - по позиції 20 було запропоновано Німід табл 100мг №100 замість НІМІД® ФОРТЕ. Таблетки , по 10 таблеток у блістері; по 1 блістеру в картонній упаковці; по 10 упаковок у картонній коробці; - по 71 було запропоновано Брильянтовий Зелений р-н 1% 20мл фл у кількості 8 упаковок замість БРИЛЬЯНТОВИЙ ЗЕЛЕНИЙ. розчин для зовнішнього застосування, спиртовий 1 % по 15 мл у флаконах у кількості 10 упаковок. 05 липня 2021 року про зазначену невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника відповідних форм, маркування, дозування, одиниць виміру та кількості лікарських засобів запропонованих за позиціями №№ 1, 20, 71 в ТП ТЗОВ ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ", а також щодо необхідності відхилення цієї тендерної пропозиції даного учасника згідно з абзацом другим частини другої статті 31 Закону, ТОВ «УКРЕРА» було направлено Замовнику відповідну вимогу № UA-2021-06-11-013077-b.a1 щодо необхідності усунення Замовником допущених порушень законодавства під час організації та проведення ним процедури закупівлі № UA-2021-06-11-013077-b. 08 липня 2021 року Замовником було прийнято рішення про відмову в задоволенні вищевказаної вимоги ТОВ «УКРЕРА» № UA-2021-06-11-013077-b.a1 з посиланням в якості підстав на частину 9 статті 29 Закону, тобто, (далі – пряма мова) коли «після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». При цьому, під час відхилення вимоги № UA-2021-06-11-013077-b.a1 уповноважена особа Замовника - Шушко Т.В. в протоколі № 2 В навела аргументацію, що нібито (далі – пряма мова) «цінова пропозиція переможця в цілому відповідає медико-технічним вимогам Замовника». Така позиція уповноваженої особи Замовника не відповідає дійсності, тому що Шушко Т.В. були проігноровані наведені вище факти невідповідності ТП ТЗОВ ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" вимогам щодо предмета закупівлі ТД Замовника в частині, що стосується необхідності врахування посадовими особами Замовника під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції цього учасника наданих останнім відомостей щодо форми, маркування, дозування, одиниць виміру та кількості лікарських засобів, запропонованих ним за позиціями №№ 1, 20, 71 тенерної документації закупівлі № UA-2021-06-11-013077-b. Більш того, слід звернути увагу високошанованої Колегії на той факт, що саме в тендерній документації Замовника, зокрема у примітці до Додатку 2 ТД зазначено вимогу до предмету закупівлі, згідно з якою учасник у складі своєї тендерної пропозиції (далі – пряма мова) зобов’язаний пропонувати «інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією», який «за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за всіма показниками». Вважаємо за доцільне. знову ж таки та ще раз підкреслити вимогу абзацу другого примітки до Додатку 2 ТД Замовника, тобто, іншими словами, необхідно розуміти, що еквівалент запропонований в ТП ТЗОВ ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" мав відповідати предмету закупівлі за тендерною документацією Замовника - за всіма показниками. Так, за наявності аналогічних порушень іншого Замовника, пов’язаних з невідповідністю тендерної пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації до предмета закупівлі, згідно з рішенням Колегії № 13242-р/пк-пз від 18.09.2019 року (UA-2019-07-30-002521-b), де Замовник, не відхиливши пропозицію ТОВ "СМАРТЛАБ СОЛЮШЕН", яка не відповідала умовам ТД, тим самим допустив дискримінацію іншиго учасника та порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його ТП, подібні вимоги Скаржника були задоволені АМКУ в частині, що стосується зобов’язання Замовника відхилити відповідну тендерну пропозицію та скасувати його рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СМАРТЛАБ СОЛЮШЕН" переможцем процедури закупівлі. Ідентичний за своїм характером та змістом випадок неправомірності таких дій Замовника підтверджуються також наступним прикладом результатів узагальнення практики АМКУ, зокрема, рішенням № 12143-р/пк-пз від 30.08.2019 року (UA-2019-05-24-000666-c), згідно з яким пропозиція одного з учасників не відповідала умовам тендерної документації та була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, З урахуванням зазначеного, Скаржник не може погодитися з вищевказаними рішеннями уповноваженої особи Замовника - Шушко Т.В., викладеними нею в протоколі № 2 В, а також в повідомленні про намір укласти договір від 30.06.2021 року, у зв’язку з невідповідністю цих документів законодавству в сфері публічних закупівель та результатам аналізу практики відповідних рішень Колегії АМКУ. Крім цього, згідно зі статтею 5 Закону закупівлі повинні здійснюватись, за такими принципами, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. З урахуванням заначеного, в Скаржника є вагомі підстави вважати, що Замовником в процесі організації та проведення закупівлі № UA-2021-06-11-013077-b були порушені також такі принципи публічних закупівель, як принцип принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та рівного ставлення до всіх Учасників. В результаті, не відхиливши тендерну пропозицію Учасника-переможця, а саме, ТЗОВ ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ", яка не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД Замовника, уповноважена особа порушила право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, передбачене підпунктом 5 частини першої ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Скаржник вважає, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених підпунктом 4 та підпунктом 5 частини першої статті 5 Закону, а саме: - рівного ставлення до Учасників; - об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З урахуванням наведених вище порушень вимог ст.ст. 5, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), виходячи із вищевказаних результатів аналізу, в тому числі, практики рішень АМКУ, ТОВ «УКРЕРА» висловлює клопотання перед високошанованою Колегією про їх врахування при прийнятті нею рішення по суті цієї скарги, тому що при цьому права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені органом оскарження шляхом застосування ним положень пункту 2 частини 18 та пункту 4 частини 19 статті 18 Закону, тобто, шляхом задоволення цієї скарги повністю та зобов’язання Замовника скасувати прийняті ним незаконні рішення у зв’язку з допущеними грубими порушеннями процедури та порядку організації і проведення публічної закупівлі № UA-2021-06-11-013077-b, а також відновити цю процедуру публічної закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи іншої правомірної дії уповноваженої особи Замовника - Шушко Т.В. Наявність порушених прав додатково обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його тендерної пропозиції як найкращої, та на укладення договору з Замовником у майбутньому, а крім того Скаржник є реальним учасником ринку купівлі-продажу фармацевтичної продукції в Україні. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі № UA-2021-06-11-013077-b. 3. Захистити права та законні інтереси Скаржника шляхом застосування органом оскарження положень пункту 2 частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), тобто, зобов’язати Замовника повністю скасувати свої рішення викладені у протоколі № 2 В та всі наступні рішення, включаючи повідомлення про намір укласти договір з ТЗОВ ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ", оприлюднене в електронній системі закупівель Prozorro, а також виконати вимоги законодавства у сфері публічних закупівель в частині, що стосується забезпечення керівництвом КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) "ТУРБОТА" заходів щодо рівного ставлення до Учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі при організації та проведенні процедури відкритих торгів за закупівлею № UA-2021-06-11-013077-b, у зв’язку з чим вказати Замовнику на необхідність неухильного дотримання в діяльності вимог ст. ст. 5, 29, 31 Закону. 4. На підставі пункту 4 частини 19 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду цієї скарги прийняти також рішення щодо зобов’язання усунення уповноваженою особою Замовника - Шушко Т.В., допущених нею порушень процедури закупівлі № UA-2021-06-11-013077-b та/або відновлення цієї процедури публічної закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії вищевказаного Замовника. Додатки: 1. Додаток № 2 до тендерної документації. 2. Протокол 2-В від 30.06.2021р.щодо прийняття рішення уповноваженою особою Кам’янець - Подільським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «ТУРБОТА». 3. Тендерна пропозиція ФІРМИ «ВОЛИНЬФАРМ» У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (Вих. номер: АТК285/17 від 25 червня 2021 року.) 4. Довідка, яка підтверджує еквівалентність товару, порівняльна характеристика, (Вих. номер: АТК285/15 від 25 червня 2021 року.) 5. Відповідь організатора закупівлі від 08.07.2021р.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.07.2021 10:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.07.2021 19:17
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2021 13:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконали рішення АМК
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА", Марина Пещикова 380931020423 tov_ykrera@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення щодо визначення переможця

Номер: 2c423ecbfc4949989e1d182bf5f4adcb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-013077-b.a1
Назва: Скасування рішення щодо визначення переможця
Вимога:
30.06.2021р. протоколом 2-В щодо прийняття рішення уповноваженою особою Кам’янець - Подільським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «ТУРБОТА» було вирішено: 1. Визнати переможцем відкритих торгів згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (Lisinopril and diuretics, Perindopril and diuretics, Lisinopril, Captopril, Captopril and diuretics, Perindopril, Indapamide, Bisoprolol, Ramipril, Digoxin, Molsidomine, Validol*, Magnesium (different salts in combination), Comb drug, Adenosine, Validol*, Barbiturates in combination with other drugs, Acetylsalicylic acid, combinations excl. psycholeptics, Diclofenac, Comb drug, Pitofenone and analgesics, Diclofenac, combinations, Silymarin, Drotaverine, Lactic acid producing organisms, combinations, Nifuroxazide, Nifuroxazide, Sodium picosulfate, Pantoprazole, Ambroxol, Chlorophyllipt*, Hopantenic acid*, Piracetam, Tizanidine, Pentoxifylline, Pentoxifylline, Vinpocetine, Comb drug, • Betahistine, Betahistine, Levodopa and decarboxylase inhibitor, Diosmin, combinations, Isoxsuprine, Trimetazidine, Tiazotic acid, Thioctic acid, Acetylsalicylie acid, Mexidol*, Rosuvastatin, Glycine, Comb drug, Melatonin, Barbiturates in combination with other drugs, Valerianae radix, Meloxicam, Multienzymes (lipase, protease etc.), Medicinal charcoal, Omeprazole, Famotidine, Mecobalamin, Paracetamol, Acetylcysteine, Levocetirizine, Chloropyramine, Chloropyramine, Diclofenac, Papaverine, Magnesium sulfate, Drotaverine, Nicotinic acid, Metamizole sodium, Lidocaine, Iodine, Viride nitens*, Nikethamide, Dexamethasone, Comb drug, Troxerutin, Oxybutynin, Diclofenac, Torasemide, Tamsulosin, Glycyrrhiza**, Hydrogen peroxide, Ethanol, Amlodipine, Comb drug, Atorvastatin, Rosuvastatin, Perindopril and amlodipine, Bismuth subcitrate, Ivabradine, Rosuvastatin, perindopril and indapamide) учасника торгів - ФІРМА «ВОЛИНЬФАРМ» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, ЄДРПОУ 21738610 (далі - переможець). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів UA-2021-06-1 l-013077-b - 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбачено статтями 10 та 33 Закону. Проаналізувавши документи, що надані у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (надалі – Переможець) нами, ТОВ «УКРЕРА», було виявлено невідповідність, а саме Переможцем було запропоновано лікарські засоби які не відповідають вимогам Замовника, а саме: по позиції 1 було запропоновано Лізопрес табл. 10 мг №30 замість ЛІПРАЗИД 20 Таблетки № 10х3 у блістерах; по позиції 20 було запропоновано Німід табл 100мг №100 замість НІМІД® ФОРТЕ. Таблетки , по 10 таблеток у блістері; по 1 блістеру в картонній упаковці; по 10 упаковок у картонній коробці; по 71 було запропоновано Брильянтовий Зелений р-н 1% 20мл фл у кількості 8 упаковок замість БРИЛЬЯНТОВИЙ ЗЕЛЕНИЙ. розчин для зовнішнього застосування, спиртовий 1 % по 15 мл у флаконах у кількості 10 упаковок. Виходячи з вище наведеного просимо переглянути Ваші рішення що затверджені Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Кам’янець - Подільським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «ТУРБОТА» №2-В від 30.06.2021 р. та відхилити пропозицію ФІРМА «ВОЛИНЬФАРМ» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, до Постійно діючої адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та/або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний, Учаснику, висловлюємо Вам свою повагу та подаємо наступну інформацію на Вашу вимогу. 05.07.2021 року Вами, Товариством з обмеженою відповідальністю «Укрера» було надіслано вимогу вих. №8432 про скасування рішення щодо визначення переможця у відкритих торгах за номером UA-2021-06-11-013077-b у зв’язку із невідповідністю пропозиції Фірми «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю технічній специфікації предмета закупівлі Тендерної документації Замовника 30.06.2021 року протоколом №2В було прийнято рішення визнання переможцем відкритих торгів згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція учасника торгів Фірму «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, ЄДРПОУ 21738610. У зв’язку із вищезазначеною інформацією повідомляємо, Вас про те, що у тендерній документації Замовника, зокрема у п. 4 Додатку №2 зазначено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару медико-технічним вимогам Замовника, зокрема щодо якості, діючої речовини препарату (міжнародна назва), дозування, концентрації тощо. У примітці до цього ж Додатку учаснику надається можливість запропонувати інший товар (еквівалент), ніж передбачений Тендерною документацією Замовника. Враховуючи наведене вище, запропонований товар учасником за своїми властивостями повністю відповідає товару, що є предметом закупівлі за всіма показниками. Окрім того звертаємо вашу увагу, що Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України на виконання рекомендацій Антимонопольного Комітету України “Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції” від 30.03.2018 № 4-рк, надісланих листом від 06.04.2018 року № 126-29/04-4251, а також абзацу 3 пункту 3 розділу 7 Рішення з окремих питань витягу з протоколу № 37, прийнятого на засіданні Кабінету Міністрів України 26.09.2018 року, було надано лист-роз’яснення №01.7/33810 від 19.12.2018 року, в якому рекомендується Замовникам під час визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предметів закупівлі разом з МНН зазначати інформацію про форму та дозування лікарського засобу, що визначаються з урахуванням галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, що містяться в статті 14-1 Закону України “Основи законодавства України про охорону здоров'я”. Зокрема у разі, якщо згідно із Державним реєстром лікарських засобів лікарський засіб зареєстровано у декількох лікарських формах (таблетки, капсули, драже тощо), зазначаються всі існуючі лікарські форми та відповідні дозування, якщо це не суперечить Національному переліку основних лікарських засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 № 333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 № 1081). Під час визначення предмета закупівлі лікарського засобу та його характеристик замовникам рекомендовано вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог щодо лікарської форми, дозування та МНН лікарського засобу не призвели до можливості здійснення закупівлі лікарських засобів лише однієї торговельної назви. У разі, якщо з огляду на особливості предмета закупівлі, зокрема, у разі відсутності у лікарського засобу відповідного МНН, у тендерній документації є необхідність посилання на конкретну торговельну назву чи виробника лікарських засобів, замовникам варто враховувати, що таке посилання повинно бути відповідно обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”. Під час визначення кількості одиниць лікарських засобів, яку планується закуповувати, рекомендовано здійснювати обрахунок потреби у найменшій лікарській формі (наприклад, таблетка, капсула, драже для твердих форм або ампула, шприц, флакон для 'рідких форм або інші види форм випуску). У випадку необхідності встановлення вимог до пакування лікарських засобів рекомендується визначати не конкретну кількість найменшої лікарської форми у пакуванні (наприклад, 20 таблеток у блістері), а діапазон кількості найменшої лікарської форми у пакуванні (наприклад, від 20 до 50 таблеток у блістері). Враховуючи вищевикладене, цінова пропозиція переможця вцілому відповідає медико-технічним вимогам Замовника та відповідно до п.9 ст.29 розділ IV Закону України «Про публічні закупівлі» є для нашого територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Турбота» найбільш економічно вигідною . У зв’язку з чим Ваша пропозиція не може бути врахованою при вирішенні питання щодо скасування Протоколу про визнання Фірми «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю переможцем.
Статус вимоги: Відхилено