-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень класних кімнат №68 та 69 Бібрського ОЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Уляни Кравченко у м.Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівської області
Завершена
236 134.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 180.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 180.68 UAH
Період оскарження:
11.06.2021 16:48 - 17.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Незаконна дискваліфікація
Номер:
cf3e824305fb459088795966c1c59f47
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-11-002809-a.b1
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Відділ освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради
Вимога
Відділом освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради 11.06.2021р. оголошена закупівля - Капітальний ремонт приміщень класних кімнат №68 та 69 Бібрського ОЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Уляни Кравченко у м.Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація),Ідентифікатор UA-2021-06-11-002809-a
В результаті проведеного аукціону тендерна пропозиція нашого підприємства була найбільш економічно вигідна, проте Протоколом уповноваженої особи від 25.06.2021р. наша тендерна пропозиція була визнана такою, що не відповідає умовам тендерної документацією та була дискваліфікована.
Підстава дискваліфікації – невідповідність п.1. Додатку 3 до Оголошення спрощеної закупівлі: відповідність обладнання (власного , орендованого, використовуваного)
підтверджується : копіями свідоцтв метрологічних повірок , сертифікатів чи
декларацій відповідності , виданих відповідними метрологічними установами або
виробником і чинні на момент подання пропозиції. До уваги беруться тільки
документи , складені українською мовою, або переклад із засвідченим нотаріально
підписом перекладача. В складі пропозиції учасника відсутні зазначені документи.
В складі пропозиції ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ» міститься «Довідка про обладнання», в складі якої наданий перелік інструментів, які планувалося використовувати для виконання робіт згідно технічного завдання.
1.Доводжу вам до відома, що зазначені інструменти не входять в «Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці», який затверджений Постановою КМУ №374 від 04.06.2015р. і повірці не підлягають.
2.Також, відповідно до вимог п.21 " Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки", затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
3.Згідно Декрету Кабінету Міністрів №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» з 1 січня 2018 року припинила своє існування Державна система сертифікації (УкрСЕПРО), тобто якщо раніше виробники мали підтверджувати відповідність продукції в рамках ГОСТів, багато з яких вже не є актуальними, то добровільна сертифікація дозволяє виробнику самостійно вибрати характеристики своєї продукції, які він бажає підтвердити для споживача.
Враховуючи вищенаведене наше підприємство не надало в складі тендерної пропозиції відповідної декларації(оскільки така подається за 5 днів до початку виконання робіт), свідоцтв метрологічної повірки(оскільки такі не підлягають повірці) та сертифікатів(бо з 01.01.2018р. припинила своє існування система обов’язкової сертифікації).
Тому дискваліфікація нашої тендерної пропозиції є незаконною(в противному випадку прошу у відповіді на дану Вимогу вказати законодавчі підстави і вид сертифікатів, які повинні були бути надані нашим підприємством по кожній позиції обладнання, яке зазначене в «Довідці про обладнання»).
Водночас уповноважена особа кваліфікує пропозицію ПП «Юемсі і компанія». В результаті аналізу тендерної пропозиції даного Учасника встановлено ряд грубих невідповідностей останньої вимогам Тендерної документації, які чомусь не були очевидними для уповноваженої особи, і які полягають в наступному:
Вимога тендерної документації Порушення вимоги тендерної документації
п.п.4.4 Розділу 4 Оголошення спрощеної закупівлі вимагає:
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності Учасник подає наступні відомості:
- найменування субпідрядника;
- його місцезнаходження;
- платіжні реквізити;
- код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей/виписки з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію);
- види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість послуг/робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції .
- копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робі робіт, на які його заплановано залучити, відповідно до технічної специфікації, що наведене в Додатку № 3* (у разі якщо передбачено законодавством).
У випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання та подає копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робі робіт, на які його заплановано залучити, відповідно до технічної специфікації, що наведене в Додатку № 2* (у разі якщо передбачено законодавством).
У складі пропозиції Учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників на виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками.
* у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.
Якщо до виконання робіт Учасник не залучає субпідрядн(у)і організац(ю)ї, то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі. В тендерній пропозиції відсутня інформація про субпідрядника або інформація про незалучення субпідрядника.
п.п.4.3. Розділу 4 Оголошення спрощеної закупівлі вимагає:
Для обґрунтування спроможності якісного виконання договору Учасник надає
підтвердження щодо застосування ним системи управління якістю ДСТУ EN ISO
9001 : 2018 (EN ISO 9011: 2015, IDT) за видами діяльності:
- будівництво житлових і нежитлових будівель;
- діяльність у сфері інжинірингу, геодезії, надання послуг технічного консультування в
цих сферах. В складі Тендерної пропозиції Учасника відсутній Сертифікат ISO 9001:2018 виданий ПП «Юемсі і компанія», наявний сертифікат виданий ПП «ЮЕМСІ холдинг», яке не є учасником закупівлі.
П.п.1 п.3 Додатку3:
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановану з оригіналу копію аналогічного договору (не менше одного), який повністю виконані, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічного договору.
В складі Тендерної пропозиції Учасника завантажений аналогічний договір не повністю – відсутня Договірна ціна, яка згідно п.11.1 є невід’ємною частиною договору.
Тому, враховуючи вищенаведене, прошу повторно розглянути Тендерну пропозицію нашого підприємства на відповідність вимогам Тендерної документації та кваліфікувати її, як таку, що відповідає вимогам Тендерної документації.
У випадку не реагування на дану вимогу буду оскаржувати дії уповноваженої особи Відділу освіти в АМКУ та у відповідні профільні установи – ДАСУ та Департамент захисту економіки УМВС, з метою притягнення винних осіб до встановленої законодавством відповідальності.
Також залишаю за собою право на оскарження дій уповноваженої особи в судовому порядку, що потягне за собою зупиненням процедури укладення/виконання договору до винесення рішення суду.
Директор Михалик Т.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 30.06.2021 18:03
Дата подачі:
30.06.2021 18:03
Вирішення:
У випадку не подання документу Учасник повинен надати пояснюючий лист в складі пропозиції, у випадку відсутності такого лист в Замовника відсутня така інформація і вважаєтсья, що Учасник не надав витребувані документи. Щодо визначення переможцем : 1. Іноформація про субпідрядника міститься в папці ISO, файл 20_супровід ІСО_Декл.pdf щодо сертифікату то у вимогах оголошення СЗ не звучало, що сертифікат повинен бути виданий учаснику.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2021 16:12
Підтвердження вирішення:
Порушення відсутні