• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.

Завершена

175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 16:44 - 17.06.2021 16:49
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 8bcfffdd25f346dc87e5904a96b66dc9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002820-c.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Пунктом 1, частини 3, статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне «Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначає наступну інформацію: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія». Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Міністерства юстиції України «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» мізцезнаходження Замовника є: Україна, 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пр. Пушкіна будинок 55, але в інформації про Замовника зазначена інформація, яка не відповідає інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, де зазначено місце знаходження Україна, 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Мечникова, будинок 6. Відповідно до вищезазначеного прошу привести процедуру спрощеної закупівлі до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо Вам за вашу уважність. Інформація про компанію, в кабінеті замовника, була виправлена.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ПРО ПОРУШЕННЯ

Номер: 571aae89f7074fbf9658829da9963829
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002820-c.b3
Назва: ВИМОГА ПРО ПОРУШЕННЯ
Вимога:
Дослідивши оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі (Електронний ідентифікатор UA-2021-06-11-002820-c) замовником якого є Комунальне підприємство «Дніпровські активи» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ: 21927416) предмет закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги», було встановлено порушення Закону України «Про електроні довірчі послуги» №2155- VIII від 05.10.2017 року, а саме: Перевіривши «електронний підпис» а офіційному сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України «czo.gov.ua», який було накладено Замовником на вищезазначене оголошення про проведення процедури закупівлі з’ясувалось, що електронний підпис був накладений «фізичною особою» без використання «кваліфікованого сертифікату відкритого ключа», що є порушенням абзацу 2, пункту 2, статті 17 Закон України «Про електроні довірчі послуги» №2155-VIII від 05.10.2017 року, а саме «Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.» Відповідно до вищезазначеного прошу привести процедуру закупівлі до вимог Закону України «Про електроні довірчі послуги» №2155-VIII від 05.10.2017 року, вразі неможливості усунення порушень, відмінити дану процедуру закупівлі, та провести нову процедуру закупівлі з додержанням вимог Закону України «Про електроні довірчі послуги» та Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення. Певні межи визначення організаційно-правових форм юридичних осіб наведено у Державному класифікаторі «Класифікація організаційно-правових форм господарювання» (КОПФГ), який затверджено наказом Держстандарту України від 22.11.1994 № 288 (зі змінами). Комунальне підприємство «Дніпровські активи» Дніпровської міської ради не належить до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організації державної форми власності, державних реєстраторів, нотаріусів та інших суб’єктів уповноважених державою на здійснення функцій державного реєстратора. Таким чином, наголошування щодо порушення Змовником вимог абзацу 2 пункту 2 статті 17 Закон України «Про електроні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII є цілком безпідставним та необґрунтованим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про усунення дискримінаційних умов

Номер: fdfda7e875b44fe18c8939fe8d8f898b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002820-c.b2
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Дослідивши оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі (Електронний ідентифікатор UA-2021-06-11-002820-c) замовником якого є Комунальне підприємство «Дніпровські активи» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ: 21927416) предмет закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги», було встановлено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, а саме: Абзацом 7, додатку № 1 до оголошення про проведення закупівлі зазначені наступні вимоги до учасника; «Учасник гарантує виконання послуг особисто своїми силами без залучення інших осіб, транспорту та засобів аналогічних підприємств», дана вимога суперечить розділу 3, абзацу 2, статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року де зазначено: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Відповідно до вищезазначеного прошу привести процедуру спрощеної закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року та внести відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вразі неможливості усунення порушень, відмінити дану процедуру закупівлі, та провести нову процедуру закупівлі з додержанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення. Завданням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до Закону Замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Замовники організовують свою діяльність через тендерний комітет або уповноважених осіб. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, хоча і регулюється Законом. Під час проведення спрощених закупівель створення тендерної документації, застосування кваліфікаційних та інших вимог до Постачальників є необов'язковим. Оскільки частина 3 статті 14 Закону містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які замовник повинен включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і при цьому дозволяє замовникові зазначити будь-яку іншу інформацію та вимоги для підтвердження кваліфікаційних вимог учасника в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, Вашу вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.06.2021 12:16
Вимога
Відхилено

Посвідчення з зазначенням відповідної вогнепальної підготовки

Номер: 3ef14411fa75489da471d4fb6c823aaf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002820-c.b1
Назва: Посвідчення з зазначенням відповідної вогнепальної підготовки
Вимога:
Шановний Замовник! У вашій тендерній документації встановлена вимога Додатку 1 ,ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Працівники охорони*, задіяні для надання послуг в автопатрулі, повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду**. ** - надаються копії посвідчень з зазначенням відповідної вогнепальної підготовки.) вважаємо, що дана вимога є дискримінаціїною, оскільки,навчання та проходження спецпідготовки відповідного розряду з вмінням використовувати вогнепальну зброю можуть тільки фахівці спец. підрозділів Національної Поліції України, про що йдеться у Законі України про Про Національну поліцію. Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ N 657 від 07.09.2011р. Про затвердження Інструкції із заходів безпеки при поводженні з вогнепальною зброєю В інструкції із заходів безпеки при поводженні з вогнепальною зброєю ч.1.п.3,4 йдеться про те,що: Вогнепальна зброя закріплюється за працівниками органів внутрішніх справ, які прийняли Присягу, закінчили навчальний заклад МВС України або пройшли початкову підготовку (перепідготовку) і допущені до самостійного несення служби, а також склали заліки із знання матеріальної частини зброї, порядку і правил її застосування, заходів безпеки при поводженні з нею та виконали практичну вправу із стрільби. Під час проходження служби працівники органів внутрішніх справ у системі службової підготовки проходять навчання і перевірку знань з питань безпеки при поводженні з вогнепальною зброєю. Тобто виходячи з цієї інструкції,вважаємо,що ви в своїй документації незаконно вимагаєте копії посвідчень з зазначенням відповідної вогнепальної підготовки,тому, що використовувати вогнепальну зброю можуть тільки полісмени, і тільки після того,як склали заліки із знання матеріальної частини зброї, порядку і правил її застосування, заходів безпеки при поводженні з нею та виконали практичну вправу із стрільби. Ми чудово розуміємо ваше бажання співпрацювати з поліцією, проте ваші бажання є дискримінаційними, незаконними, та не дають можливості іншим учасникам, перешкоджаючи учасникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі які мають кваліфікованих працівників,що мають відповідний розряд,спеціальні знання,підготовку та досвід ,Ви, як замовник, звужує коло потенційних учасників закупівель, тому,оскаржити в АМКУ дану вашої документації немає жодних проблем!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення. При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Водночас, слід зазначити, що норми статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» не обмежують Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. При цьому, факти викладені у Вашій вимогі про усунення порушення (номер вимоги: UA-2021-06-11-002820-c.b1) в повному обсязі не можуть підлягати задоволенню виходячи з наступних обставин. Наказом Міністерства освіти і науки України від 24.10.2014 № 1209 затверджено Державний стандарт професійно-технічної освіти ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014; професія: Охоронник; код: 5169; кваліфікація: охоронник 1, 2, 3, 4-го розрядів. Цей стандарт є обов’язковим для виконання усіма професійно-технічними навчальними закладами, підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють або забезпечують підготовку (підвищення кваліфікації) кваліфікованих робітників, незалежно від їх підпорядкування та форми власності. Зазначений стандарт містить Типовий навчальний план для професії «Охоронник», кваліфікація: охоронник 3-го розряду, згідно з яким одним з предметів професійно-теоретичної підготовки є «Теоретичний курс із застосування спеціальних засобів або вогнепальної зброї» кількість годин навчання якого складає 6 годин, з них 2 години – лабораторно-практичні роботи. Крім того, Замовник вважає, що в умовах триваючої російської агресії проти України з боку Росії та ескалації російсько-українського збройного конфлікту (Заява Верховної Ради України щодо ескалації російсько-українського збройного конфлікту від 30.03.2021 № 1356-IX), незаконного розповсюдження вогнепальної зброї, працівники охорони повинні мати достатній рівень знань щодо поводження в установленому законодавством порядку зі зброєю у разі її виявлення або застосування іншими особами. Також додатково доводимо до Вашого відома, що наказ Міністерства внутрішніх справ України від 07.09.2011 року № 657 «Про затвердження Інструкції із заходів безпеки при поводженні з вогнепальною зброєю», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27.09.2011 за № 1125/19863 (зі змінами), який по суті не має відношення до предмету закупівлі, втратив чинність ще на початку 2016 року.
Статус вимоги: Відхилено