• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Програмне забезпечення (комп'ютерна програма) Автоматизована системи кадрового обліку

Завершена

700 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 16:40 - 19.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» по закупівлі UA-2021-06-11-002802-c

Номер: 7ef4217e7e3a42eaa2527fb55ea7c868
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002802-c.b3
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» по закупівлі UA-2021-06-11-002802-c
Скарга:
Обґрунтування подачі скарги Додатком 4 тендерної документації Замовника є Методика оцінки запропонованого учасником технічного рішення (Додаток 2 до Скарги). Відповідно до вимог даного додатку Учасник повинен відповідно до цієї методики продемонструвати запропоноване рішення та надати підтвердження виконання вказаних технічних вимог (практичне або документальне). Складовою додатка 4 тендерної документації є таблиця відповідності запропонованого рішення, відповідно до якої Замовник здійснює оцінку відповідності запропонованого рішення учасником. Перш за все, варто звернути увагу на те, що Замовник, відповідно до п. 2-6 таблиці (Додаток 2 до Скарги), здійснює оцінку відповідності запропонованого рішення на підставі отриманого від учасника відеозапису роботи модуля програми, тобто дає чисто свою суб’єктивну оцінку функціональності програмного забезпечення на основі переглянутого відеоролика, що аж ніяк не може слугувати підставою для відхилення пропозиції Скаржника. По-друге, відповідно до додатка 4 тендерної документації Замовника, оцінка відповідності запропонованого рішення здійснюється згідно таблиці даного додатка, де на 4 аркушах зазначено, що саме буде оцінюватись відповідно до методики в рамках даної закупівлі. Однак, з незрозумілих причин, оцінка відповідності програмного забезпечення здійснювалась не у відповідності до таблиці додатка 4 тендерної документації, а тендерної документації Замовника в цілому. Ви можете пересвідчитись у цьому ознайомившись із службовою запискою директора департаменту управління справами Марини Мазур від 27.08.2021 року (Додаток 3 до Скарги), яка власне і стала підставою для дискваліфікації Скаржника. В даній службовій записці зазначено, що була проведена перевірка 168 пунктів технічного завдання із конкретними посиланнями на пункти технічного завдання, в той самий час, методика оцінки (Додаток 2) не передбачала оцінку відповідності технічного завдання, оцінка мала бути проведена лише у відповідності до вимог таблиці цього ж додатка (методика оцінки), що свідчить про неправомірні дії Замовника. По-трете, саме головне є те, що оцінка Замовником програмного забезпечення за результатами демонстрації його функціоналу, не може бути підставою для дискваліфікації учасника, оскільки така підстава не передбачена ні Законом України «Про публічні закупівлі» ні будь-якім іншим нормативним документом, а це свідчить про протиправні дії Замовника в рамках даної закупівлі. Таким чином та за таких обставин пропозиція учасника може бути відхилена через застосування непрозорих дій замовника з підстав, які не залежать від учасника. Встановлення таких методів оцінки в тендерній документації надає Замовнику необмежені права щодо відхилення переможця процедури закупівлі виключно на власний розсуд, незалежно від реальних характеристик програмного продукту. Враховуючи викладене, демонстрація функціоналу програмного забезпечення, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, а отже не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель уже розглядала аналогічну за змістом скаргу і прийняла відповідне позитивне рішення на користь скаржника (№18313 -р/пк-пз від 29.09.2020 – Додаток 4 до Скарги). Враховуючи вищезазначене, ми змушені звернутись до Вас для захисту наших порушених прав, тому, на підставі ст. 1, ст. 2, ст. 3 ст.5, ст.7 , ст.10, ст.11 , ст.12, ст.16, ст.17, ст.18 , ст.22, ст.26 , ст.28 , ст.29, ст.30 , ст.31 , ст.32, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити факт неправомірного відхилення Замовником пропозиції ТОВ «Інтелект-Сервіс» по закупівлі UA-2021-06-11-002802-c. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення (протокол розгляду тендерних пропозицій 21252/1 від 29.07.2021 року) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інтелект-Сервіс» по закупівлі UA-2021-06-11-002802-c. 4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішенні відповідно до якого обрати ТОВ «Інтелект-Сервіс» переможцем закупівлі UA-2021-06-11-002802-c. Додаток : 1. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій 21252/1 від 29.07.2021 року – Додаток №1 – на 2-х арк. 2. Копія методики оцінки запропонованого учасником технічного рішення - на 4-х арк. 3. Копія службової записки директора департаменту управління справами Марини Мазур від 27.08.2021 року – на 2-х арк. 4. Копія рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18313 -р/пк-пз від 29.09.2020 року – на 32-х арк.
Дата розгляду скарги: 18.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.08.2021 18:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.08.2021 14:13
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Шведов Дмитро 380634548890,380673395919 tender@intelserv.com
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 97826edc8d904ce0940da8f617461211
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002802-c.c2
Назва: скарга
Скарга:
Фізична особа-підприємець Кривченко Денис Анатолійович подає скаргу щодо порушення своїх прав та дискримінації, як учасника торгів. На думку фізичної особи-підприємця Кривченка Денис Анатолійовича тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які протирічать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.06.2021 10:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.07.2021 20:01
Дата виконання рішення Замовником: 15.07.2021 12:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: внесені зміни в тендерну документацію (файл ТД) згідно рішенням АМКУ №15409 від 07.07.2021
Автор: ФОП "КРИВЧЕНКО ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ", Денис Кривченко +3808106525 krivchenko.denis@gmail.com
Вимога
Відхилено

Привести кваліфікаційні вимоги до вимог законодавства

Номер: e08b6080ec844c97907a0673c556f069
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002802-c.b1
Назва: Привести кваліфікаційні вимоги до вимог законодавства
Вимога:
З "Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" видалити вимоги: "- витягом зі Статуту, та\або Статуту, та\або витягу з ЄДР з інформацією про засновників та види діяльності учасника (для юридичних осіб); копії свідоцтва про державну реєстрацію (для фізичних осіб-підприємців); " видалити, оскільки ЄДР належить до відкритих державних реєстрів, доступ до яких є вільним. " -копією документа, який підтверджує статус платника ПДВ (платника єдиного податку)" видалити, оскільки Рєстри платників ПДВ та Єдиного податкуналежить до відкритих державних реєстрів, доступ до яких є вільним
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до абзацу 1 частини три статті 22: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Статус вимоги: Відхилено