-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
207 154.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 036.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 036.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2021 16:18 - 17.06.2021 15:59
Вимога
Вирішена
щодо наявністі працівників
Номер:
46dec5c208404060a272fbf332e4a08e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-11-012357-b.b3
Назва:
щодо наявністі працівників
Вимога:
Шановний Замовник. В оголошенні, п. 1.9 зазначено: "Наявність працівників відповідної кваліфікації, що залучатимуться до виконання закупівлі - довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації із відповідним досвідом роботи із зазначенням досвіду роботи на відповідній посаді, посаду працівника, ПІБ та інформацію про освіту (дана довідка повинна містити підписи працівників). Учасник на підтвердження інформації про досвід роботи надає наказ на призначення або копію трудової книжки тощо."
Але в учасника можуть бути з найманими робітниками інші трудові відносини.
В залежності від виду правовідносин, основоположне право на працю, яке закріплене в ст. 43 Конституції України, може знайти своє відображення у двох випадках: у формі трудового договору, що виникає після укладення трудового договору між роботодавцем і працівником (сфера регулювання Кодексу законів про працю України) та у формі цивільно-правового договору, що виникає після укладення відповідного договору між замовником і виконавцем (регулюються Цивільним кодексом України). Таким чином учасник може вказати, що в доданих до закупівлі документах, наявність не тільки трудових книжок, а тако ж і цивільно-правових договорів. У такому випадку учасник, як роботодавець, не має можливості дати вичерпну інформацію про досвід роботи найнятого працівника.
Тому потребую відрегувати дану статтю таким чином, щоб учасник мав можливість долучати до робот по закупівлі і найманих робітників за цівільно-правовимі договорами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2021 13:38
Вирішення:
Доброго дня, зміни внесені.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
додати уточнення до тексту
Номер:
16e6c948392744759cda6c2d0ae4bb30
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-11-012357-b.b2
Назва:
додати уточнення до тексту
Вимога:
Шановний замовник, у главі першій оголошення(Інша інформація) у підпункті 2.5(проект договору) вами потребується :
"...2.5. Проект договору, що підписаний учасником та Лист- згода з проектом договору замовника (складений Учасником у довільній формі на фірмовому бланку та за підписом уповноваженої особи та містить відбиток печатки." Потребую після слів "на фірмовому бланку" та "містить відбиток печатки" додати (за дужками) слова " у разі їх наявністі.
Починаючи з 19.07.2017, печатка не належить до обов’язкових реквізитів первинного документа чи господарського договору. Це сталося завдяки Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами — підприємцями» від 23.03.2017 р. № 1982-VIII. Останній привніс зміни до ст. 581 ГКУ, які зводяться до того, що: 1) використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим; 2) відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органів держвлади або місцевого самоврядування; 3) наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Тобто для суб’єктів господарювання обов’язковість використання печатки остаточно скасовано.
Водночас вимога посадової особи органу державлади чи місцевого самоврядування про наявність на документі, який подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки тягне за собою накладення штрафу в розмірі від 50 до 100 НМДГ (ст. 16624 КпАП).
Також, Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації" розроблена уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163–2003 передбачено такі основні види бланків: ✒ загальний бланк для виготовлення будь-якого виду документа, крім листа; ✒ бланк конкретного виду документа, крім листа; ✒ бланк листа. Поняття «фірмовий бланк» не є унормованим, а склад реквізитів цього виду бланка не зафіксовано в жодному стандарті на оформлення службової документації. На практиці цим поняттям іноді підмінюють поняття «загальний бланк» або й узагалі — «бланк листа»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2021 10:28
Вирішення:
Добрий день, шановний учаснику, очікуйте змін до тендерної документації. Дякую.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Додати уточнення до тексту
Номер:
ef9fec0bdc08403dbcec32087309a2d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-11-012357-b.b1
Назва:
Додати уточнення до тексту
Вимога:
Шановний замовник, у главі першій оголошення(Інша інформація) у підпункті 2.2(перелик та кількість обладнання) вами потребується "...правові підстави використання зазначеного обладнання (відповідає якщо Учасником зазначено інформацію: щодо наявності матеріально технічної бази, на фірмовому бланку та за підписом уповноваженої особи та містить відбиток печатки)."
Потребую після слів "на фірмовому бланку" та "містить відбиток печатки" додати (за дужками) слова " у разі їх наявністі. В зв'язку з цім уникнути слова "відповідає".
Починаючи з 19.07.2017, печатка не належить до обов’язкових реквізитів первинного документа чи господарського договору. Це сталося завдяки Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами — підприємцями» від 23.03.2017 р. № 1982-VIII. Останній привніс зміни до ст. 581 ГКУ, які зводяться до того, що:
1) використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим;
2) відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органів держвлади або місцевого самоврядування;
3) наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Тобто для суб’єктів господарювання обов’язковість використання печатки остаточно скасовано.
Водночас вимога посадової особи органу державлади чи місцевого самоврядування про наявність на документі, який подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки тягне за собою накладення штрафу в розмірі від 50 до 100 НМДГ (ст. 16624 КпАП).
Також, Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації" розроблена уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163–2003 передбачено такі основні види бланків:
✒ загальний бланк для виготовлення будь-якого виду документа, крім листа;
✒ бланк конкретного виду документа, крім листа;
✒ бланк листа.
Поняття «фірмовий бланк» не є унормованим, а склад реквізитів цього виду бланка не зафіксовано в жодному стандарті на оформлення службової документації. На практиці цим поняттям іноді підмінюють поняття «загальний бланк» або й узагалі — «бланк листа».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2021 10:17
Вирішення:
Добрий день, шановний учаснику, очікуйте змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так