• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 30210000-4 – МАШИНИ ДЛЯ ОБРОБКИ ДАНИХ (Персональні комп’ютери та ноутбуки)

31 персональний комп’ютер та 7 ноутбуків

Торги не відбулися

840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 200.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 16:14 - 23.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Номер: e67b4ac769b0426481f9ee9653920a53
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-012272-b.b2
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Скарга:
Як свідчить Протокол № 44 від 09.07.2021 (далі – Протокол), тендерну пропозицію Скаржника було відхилено. При цьому, відповідно до Протоколу, підставами для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є нібито існуючи невідповідності умовам пунктів 18.1 і 18.2 Додатку 3 до тендерної документації. Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, а також процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Протоколу. Таке твердження ґрунтується на наступному :
Дата розгляду скарги: 30.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.07.2021 22:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.08.2021 12:57
Дата виконання рішення Замовником: 18.08.2021 17:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно з п. 22 ст. 18 «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються», скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" за процедурою закупівлі - «ДК 021:2015 30210000-4 – машини для обробки даних (Персональні комп’ютери та ноутбуки)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-11-012272-b.
Автор: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Юрій Сьомкін +380675048383 sales@diawest.com
Вимога
Є відповідь

причини безпідставні

Номер: 23be84fdd65b490a85fbca42caace200
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-012272-b.c1
Назва: причини безпідставні
Вимога:
ТОВ ВКП «ВСЕСВІТ» в особі Генерального директора Курносова К. І. ознайомився з «Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою» № 42 від 08.07.2021 про відхилення нашої пропозиції та повідомляє про безпідставність причин, які вказані, як причини для відхилення, а саме: 1. Оскільки ТОВ ВКП «ВСЕСВІТ» в файлі «12447451 згода.pdf» надав інформацію про те, що «Учасник погоджується з проектом договору про закупівлю згідно Додатку 4 тендерної документації в повному обсязі, у Учасника відсутні будь-які зауваження щодо його змісту, Учасник гарантує постачання предмету закупівлі на умовах встановлених у проекті договору про закупівлю згідно Додатку 4 тендерної документації у повному обсязі, своєчасно та якісно» - тому надання проекту договору (Додаток 4) про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов не є необхідним, тому що змін не має. Також, згідно із Розділом 5. Оцінка тендерної пропозиції п. 2. 8) «Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації». ТОВ ВКП «ВСЕСВІТ» надав тендерну пропозицію, чим також підтвердив згоду з проектом договору без змін. Тому вважаємо причину відхилення ненадання нами проекту договору в окремому файлі безпідставною. Причина дискваліфікації – в Тендерній пропозиції не вказано нами найменування товару «Персональний комп’ютер» не є правдивою. Найменування першої позиції таке: ПК (тобто скорочене «Персональний компютер») Roma PC процесор Intel Core™ i3 10105/материнська плата Н/пам'ять Гб/SSD накопичувач Гб/корпус 500W/23,5”ПЗ Win 10 Pro/ПЗ Office H&B/клавіатура/миша. Також причиною дискваліфікації є те, що ми не включили свою пропозицію монітор. Це не є правдою, тому що в найменуванні позиції вказано 23,5” та в файлі «12447451 технічна частина» вказано Монітор Samsung S24F350F (LS24F350FHIXCI). Тобто і ці причини є безпідставними. 2. Підтвердження про те, що «Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Постачальника» надано в файлі «12447451 технічна частина». Ця причина дискваліфікації є безпідставною. 3. Причиною дискваліфікації є ненадання «Порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника).». Це не є правдою, тому що в файлі «12447451 порівняння.pdf» порівняльна таблиця нами надана. Ноутбук, який нами запропоновано є кращім відносно того, який запрошувався, тому що має кращий процесор Процесор: Intel Core i3 10110U замість INTEL Pentium 6405, має більше пам’яті 16Гб замість 4Гб, має 2 носія інформації - Накопичувач: HDD 1000 Gb ADATA (AHV300-1TU31-CBK) +SSD 512Gb замість одного. Тобто ми запропонували набагато потужніший ноутбук не збільшивши ціну, а Замовник нас за це відхилив. Причина дискваліфікації є безпідставною. 4. Висновки на санітарно-епідеміологічну екпертизу на ноутбук, персональни комп’ютери надано в файлах «АСЕР 1 СЭС.jpg», «Асер 2 СЭС.jpg», «Нові сертифікати компи Всесвіт.rar». Сертифікат на монітор наданий в файлі «Відповідність Samsung 24.pdf». Висновок на монітор не є обов’язковим, тому що він входить до складу ПК Roma PC, на який всі сертифікати надано. На клавіатури, миші надання сертифікатів згідно із Рішенням «УКРСЕТКОМП’ЮТЕР» файл «Не сертифитцируется полный список.pdf» не надаються, тому що вони не підлягають сертифікації. Ці причини дискваліфікації є безпідставними. Також нагадуємо, що згідно із Законом України № 922 «Про публічні закупівлі» Стаття 5. Принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наша пропозиція нижча за ціною, ніж пропозиція ТОВ «ЕНТРІ» на 117846,00 грн, що дозволяє здійснити економію бюджетних коштів на 16%. Також нагадуємо, що відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. В зв’язку з наведеною вище інформацією вимагаємо переглянути рішення щодо нашої дискваліфікації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Надати Учаснику наступну додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації: 1) Щодо ненадання Учасником Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю». П. 8 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачає як окрему важливу складову тендерної документації – проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку зміни його умов. Ця вимога Закону виконана Замовником! Більш того в Додатку 4 до тендерної документації міститься інструкція, як заповнити цей Додаток 4 та термінів надання цього документу: «Примітки до подання Проекту договору про закупівлю учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій: - в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, місця та дати договору, ціни договору та Специфікації; - учасник не повинен відступати від даної форми; - умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають.» Інші документи тендерної документації, як то «Письмова згода учасника», це зовсім інша вимога тендерної документації (складена згідно ч. 3 ст. 22 Закону), в якої учасник дає згоду на чотири абсолютно різні вимоги, в т.ч. з проектом Договору. Обов’язковість надання Додатку 4 зазначена вище підкресленим текстом. Отже, вимога Учасником не виконана! 2) Щодо не включення в ціну та склад запропонованого персонального комп’ютера монітору та не зазначення найменування товару «Персональний комп’ютер». Учасник так специфічно та скорочено зазначив ці найменування в своєї пропозиції, що є некоректним по відношенню до Замовника та до кожного іншого, хто має відношення до любої інформації, оприлюдненої у відкритому доступі в електронній системі Прозорро. Зацікавлені особи не повинні мати комп’ютерну освіту та розбиратись в професійних термінах Учасника. Треба було надати інформацію загальнодоступним текстом! По суті, після додаткових пояснень Учасника, вимога Учасником виконана та не є причиною дискваліфікації. 3) Щодо ненадання підтвердження транспортних послуг та інших витрат в складі тендерної пропозиції. В тендерній документації Замовника ця вимога встановлена окремою строчкою, а саме п.16 Додатку 3 до тендерної документації «16.Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Постачальника, про що має бути надане підтвердження в складі тендерної пропозиції». Тобто треба було надати окремий документ на підтвердження цієї вимоги. Інші учасники даної закупівлі, що надали свої тендерні пропозиції, все правильно зрозуміли та виконали цю вимогу Замовника. У складі Вашої пропозиції в файлі «12447451 технічна частина» надано тільки Додаток 3 на підтвердження іншої вимоги Замовника, а саме абзацу 3 п.1.1 Розділу 3 тендерної документації «завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації». Вимогу щодо транспортних витрат Учасник не виконав! 4) Щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Саме цю мету переслідує Замовник, коли просить надати «Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника).». Причиною дискваліфікації є саме невідповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Учасником запропонована інша модель ноутбука. При повторній перевірці на сайті виробника https://www.acer.com/ запропонованої Учасником моделі ноутбука технічні характеристики процесора та накопичувача не відповідають тим, що замовив Замовник. Частота процесора нижча від замовлену - 2,10 GHz, а накопичувач пропонується виробником лише один з об’ємом накопичувальної пам’яті менший в 2 рази, ніж в замовленої Замовником моделі. Нагадаємо, що технічні вимоги встановлює Замовник! В пропозиції Учасника вони повинні бути не гіршими! За двома важливими характеристиками запропонована модель не відповідає вимогам Замовника. Отже, встановлена вимога Учасником не виконана! 5) Щодо вимоги надання копій чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ноутбук, персональний комп’ютер та/або кожну (!) з його складових. В наданому учасником висновку на запропоновану модель монітору відсутня модель учасника LS24F350FHIXCI. Тобто висновку на запропоновану модель монітору не надано! В запропонованій пропозиції Учасника відсутні висновки на складові персонального комп’ютеру - маніпулятор типу «миша» та клавіатура! Пояснення Учасника щодо необов’язковості сертифікації не мають сенсу, тому що Замовник вимагає не сертифікати, а висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи! Відповідно до ст.1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. На сьогодні Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів – єдиний державний орган, який має право видавати висновки ДСЕЕ та оцінювати об’єкти експертизи на відповідність медичним критеріям безпеки. Жоден інший орган не уповноважений здійснювати такі дослідження та підтверджувати безпечність продукції для здоров’я і життя людини. Кожен виробник має право та можливість отримати висновок ДСЕЕ на свій товар, якщо він безпечний для здоров’я людини. Отже, встановлена вимога Учасником не виконана! 6) Щодо виконання ст. 5 Закону та порівняння пропозиції Учасника з пропозицією ТОВ «ЕНТРІ». Жоден принцип здійснення публічних закупівель Замовником не порушено! На теперішній час ні ТОВ «ЕНТРІ», ні будь-який інший Учасник не признано переможцем процедури закупівлі! І яку економію, у зв’язку з цим Учасник має на увазі, зовсім не зрозуміло. 2. Отже, пропозиція учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", згідно з п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.2) п.3.1 Розділу 5 тендерної документації, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено