-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція будівель (спортзал, котельна, допоміжні споруди), благоустрій території школи НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум», за адресою м. Балта Одеської області, вул. Уварова, 96» (перерахунок в поточні ціни )
Торги не відбулися
35 593 581.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 177 967.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 177 967.91 UAH
Період оскарження:
11.06.2021 16:04 - 18.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
74dd368a833046eca03fabe819b0a1f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-11-002682-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Вих. № 33/С/21
від 09.08.2021 р.
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, Тел. (044) 594-64-12, 520-10-42
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ ІМПЕРІЯ»
Код ЄДРПОУ: 42846419
65031, Одеська обл., м. Одеса, вул. Паркова, буд. 1, тел.: +38(067) 915-50-72
Електронна пошта: bug140562@gmail.com.
ЗАМОВНИК:
НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "БАЛТСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 - КОЛЕГІУМ" БАЛТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ ("НВК "БАЛТСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 - КОЛЕГІУМ")
Код ЄДРПОУ 34010891
66101, Україна , Одеська обл., м. Балта,
ВУЛИЦЯ УВАРОВА, будинок 96,
тел.: +380486622403,
Електронна пошта: osvitas3@ukr.net
Інформація про закупівлю ID:
1059a5738273436eac01afcba7d6d1d6
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-06-11-002682-а
Плата за подання скарги – 170 000, 00 грн. без ПДВ
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
на дії (рішення) Замовника
Навчально - виховний комплекс "Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 - колегіум" Балтської міської ради Одеської області (надалі – Замовник або НВК "БАЛТСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 - КОЛЕГІУМ") було оголошено про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-002682-a) щодо предмету закупівлі: «Реконструкція будівель (спортзал, котельна, допоміжні споруди), благоустрій території школи НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум», за адресою м. Балта Одеської області, вул. Уварова, 96» (перерахунок в поточні ціни ) з очікуваною вартістю даної закупівлі 35 593 581,00 гривень з ПДВ та кінцевим строком подання тендерних пропозицій 22 липня 2021 року о 00 год. 00 хв.
23 липня 2021 року по даній закупівлі було проведено аукціон, у якому приймали участь наступні учасники:
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-11-002682-a
Протоколом уповноваженої особи Замовника № 16 від 30.07.2021 р. прийнято рішення про визначення Приватного підприємства «Інженерно будівельна торгівля» (код ЄДРПОУ: 36760989) (надалі – ПП «ІНЖБУДТОРГ») переможцем процедури закупівлі відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір.
Положеннями статті 26 Закону визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації.
Відповідно до Закону, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з урахуванням і дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» категорично не погоджується з вказаним рішенням Замовника вважає, що тендерна пропозиція Учасника процедури закупівлі – Приватного підприємства «Інженерно будівельна торгівля» (код ЄДРПОУ: 36760989) не відповідає кваліфікаційним вимогам Тендерної документації Замовника та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
По-перше
Відповідно до п. 6 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника, передбачено, що:
«…Інформація щодо обсягу робіт надається Учасником згідно з технічним завданням - Додаток № 3, а також з наданням:
- 1. Розрахунок договірної ціни з локальними кошторисами.
- 2. Розрахунок заробітної плати (розроблений відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 р №281, зі змінами)
- 3. Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів)
- 4. Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення.
- 5. Розрахунок загальновиробничих витрат на будову.
- 6. Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва
- 7. Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників).
- 8. Календарний графік виконання робіт (виконується відповідно до національного стандарту України).
- 9. Довідку про гарантійний термін на виконані роботи (вказати конкретну кількість років) згідно строків передбачених проектом договору.
- 10. Довідка завірена учасником про те, що виконання робіт передбачає застосування заходів із захисту довкілля.
- 11. Матеріали, устаткування, обладнання яке застосовується під час виконання робіт та подальшій експлуатації об’єкту повинно бути сертифікованим та сприяти захисту навколишнього середовища від шкідливих елементів та забруднень ( подається гарантійний лист).
- 12. Інформація (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, або довідка про незалучення субпідрядників для виконання робіт
- 13. Гарантійним листом учасника відповідно до Додатку № 9.
- 14. Договір на вивезення будівельного сміття, дійсного на весь строк виконання робіт за договором про закупівлю (згідно вимог технічного завдання).
Згідно розрахунків по вище зазначених поз. 1- 7 цього пункту – надаються у сканованому вигляді за підписом керівника Учасника процедури та підписом та печаткою сертифікованого інженера-кошторисника, який є працівником Учасника процедури…».
При тендерної пропозиції ПП «ІНЖБУДТОРГ», виявлено, що наданий Розрахунок договірної ціни (Договірна ціна) надано без підпису та печатки сертифікованого інженера-кошторисника (електронний файл – Кваліфікація 7.pdf та Кваліфікація 8.pdf), який є працівником Учасника процедури, шо є прямим порушенням вимоги Замовника
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної Пропозиції
ПП «ІНЖБУДТОРГ», визначені статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге
Відповідно до п. 6 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника, передбачено, що:
«…Також, учасник, повинен надати в тендерній пропозиції модель договірної ціни (imd/imc) та кошторисів розрахованих в програмному комплексі «Автоматизований випуск кошторисів» АВК-5 (останньої версії), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів, підсумкову відомість ресурсів, виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва…».
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України
В складі тендерної пропозиції ПП «ІНЖБУДТОРГ» міститься, зокрема ДОГОВІРНА ЦІНА (електронний файл – Кваліфікація 7.pdf та Кваліфікація 8.pdf), в якій у рядку кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено "-".
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації, оскільки строк виконання робіт до кінця 2022 року.
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 2 частини першої статті 31 Закону.
Аналогічна позиція була викладена в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1714-р/пк-пз від 01.02.2021.
Таким чином, за результатами розгляду тендерних пропозицій та зазначених у протоколах про відхилення тендерних пропозицій доводів, Скаржник схиляється до думки, що Замовник оцінює недоліки у тендерних пропозиціях учасників по-різному та із суб’єктивним відношенням, що безсумнівно говорить про дискримінаційний підхід Замовника у визначенні переможця у даній процедурі закупівлі.
Підсумовуючи вищевикладене, звертаючись до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої адміністративної колегії як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, керуючись положеннями ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: «Реконструкція будівель (спортзал, котельна, допоміжні споруди), благоустрій території школи НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум», за адресою м. Балта Одеської області, вул. Уварова, 96» (перерахунок в поточні ціни ) (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-06-11-002682-а).
2. На строк до винесення рішення за цією скаргою призупинити процедуру відкритих торгів, що проводиться НВК "БАЛТСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 - КОЛЕГІУМ" за предметом закупівлі: «Реконструкція будівель (спортзал, котельна, допоміжні споруди), благоустрій території школи НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум», за адресою м. Балта Одеської області, вул. Уварова, 96» (перерахунок в поточні ціни ) (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-06-11-002682-а).
3. Здійснити перевірку тендерної пропозиції Учасника – Приватного підприємства «Інженерно будівельна торгівля» (код ЄДРПОУ: 36760989) на відповідність вимогам тендерної документації Замовника з метою захисту прав та законних інтересів інших учасників торгів на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників.
4. Зобов’язати НВК "БАЛТСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 - КОЛЕГІУМ" скасувати рішення про визначення Приватного підприємства «Інженерно будівельна торгівля» (код ЄДРПОУ: 36760989) переможцем процедури закупівлі відкритих торгів, оформлене протоколом уповноваженої особи Замовника № 16 від 30.07.2021 р., з одночасним відхиленням тендерної пропозиції даного учасника, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому.
5. Зобов’язати НВК "БАЛТСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 - КОЛЕГІУМ" усунути порушення процедури закупівлі: «Реконструкція будівель (спортзал, котельна, допоміжні споруди), благоустрій території школи НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум», за адресою м. Балта Одеської області, вул. Уварова, 96» (перерахунок в поточні ціни ) (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-06-11-002682-а).
Додаток:
1. Рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1714-р/пк-пз від 01.02.2021
Директор Товариства з обмеженою
відповідальністю «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» І.Л. Лисай
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 01.02.2021 № 1714.pdf.p7s 09.08.2021 14:37
- рішення від 01.02.2021 № 1714.pdf 09.08.2021 14:37
- Скарга_UA-2021-06-11-002682-а.docx 09.08.2021 14:37
- Скарга_UA-2021-06-11-002682-а.pdf 09.08.2021 14:38
- Скарга_UA-2021-06-11-002682-а.pdf.p7s 09.08.2021 14:38
- рішення від 11.08.2021 № 18374.pdf 11.08.2021 18:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.08.2021 № 19228.pdf 26.08.2021 16:00
- рішення від 25.08.2021 № 19228.pdf 27.08.2021 18:34
- Пояснення.pdf 13.08.2021 14:06
- Пояснення.docx 13.08.2021 14:06
- прот.№19.pdf 31.08.2021 17:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2021 15:21
Дата розгляду скарги:
25.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2021 18:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.08.2021 18:35
Дата виконання рішення Замовником:
31.08.2021 17:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель за № 19228-р/пк-пз від 25.08.2021. Замовником скасовано рішення про визначення приватного підприємства "Інженерно будівельна торгівля" переможцем процедури закупівлі — "Реконструкція будівель (спортзал, котельна, допоміжні споруди), благоустрій території школи НВК "Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3- колегіум", за адресою м. Балта Одеської області, вул. Уварова, 96" (перерахунок в поточні ціни)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-11-002682-a.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
32fb9aa3c57d48e5a0ff8c2b57c602c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-11-002682-a.c1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 27.04.2021 № 9222 2.pdf 24.06.2021 14:06
- Скарга.pdf 24.06.2021 14:06
- Cкарга на умови ТД.docx 24.06.2021 14:06
- Рішення від 29.06.2021 № 14485 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 30.06.2021 13:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2021 № 15506.pdf 09.07.2021 14:27
- Рішення від 08.07.2021 № 15506.pdf 13.07.2021 18:26
- Додаток 2.png 05.07.2021 14:39
- Пояснення по суті - Балта.docx 05.07.2021 14:39
- відповідь по суті.pdf 05.07.2021 14:39
- Додаток 1.png 05.07.2021 14:39
- Тендерна документація зі змінами.docx 14.07.2021 15:44
- Зміни до тендерної документації.docx 14.07.2021 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.06.2021 14:48
Дата розгляду скарги:
08.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2021 13:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.07.2021 18:26
Дата виконання рішення Замовником:
14.07.2021 15:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до Тендерної документації відповідно до Рішення Органу оскарження від 08.07.2021 № 15506 -р/пк-пз