• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт прибудинкової території в районі житлового будинку №45 по вул. Ковпака (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)

Визначення предмета закупівлі здійснено з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 9000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками або іншими фінансовими установами або страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком до тендерної документації); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Завершена

2 045 220.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 226.10 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 15:22 - 23.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення

Номер: be51746b3aec47688008b35d0d2c603b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-010936-b.c2
Назва: Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Відповідно до п. 5. Додатку 4 до Тендерної документації, Замовником торгів вимагається надання інформації, а саме: Сертифікати, декларації чи інші документи, які засвідчують відповідність закінченого будівництвом/ремонтом об’єкта проектній документації або підтверджують його готовність до експлуатації, виданих на об’єкти. Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» здача в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва, здійснюється ВИКЛЮЧНО Замовником будівництва. Даною інформацією Виконавець робіт не володіє та не повинен володіти. На отримання такої інформації, відповідно до чинного законодавства України, запитувач має звернутись до розпорядника такої інформації та отримати її протягом 30 календарних днів, що значно перевищує термін від дати оголошення закупівлі до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Вищезазначена вимога Замовника порушує Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та вимоги частини четвертої статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" та є такою, що порушує права та законні інтереси Учасників. Крім того, згідно з умовами тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору» учасники повинні надати копію аналогічного договору та акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) і довідка (-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) що є достатнім підтвердженням, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень. У зв'язку з вищевикладеним вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію шляхом вилучення дискримінаційної вимоги надати «Сертифікати, декларації чи інші документи, які засвідчують відповідність закінченого будівництвом/ремонтом об’єкта проектній документації або підтверджують його готовність до експлуатації, виданих на об’єкти» з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановні учасники! Даний документ, так само як і відгук про виконання аналогічного договору, ви маєте отримати від вашого контрагента з яким був укладений аналогічний договір. Дана вимога є законною, такий документ буде підтвердженням, що робота, яку виконав учасник є якісною і за результатами якої об'єкт було введено в експлуатацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга на дискримінаційні умови

Номер: 33e18a97a7024cc7a450b3efa5ec0614
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-010936-b.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно вимог ТД (додаток 4), для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник має надати наступні документи: 1. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів (не менше 2 (двох) аналогічних договорів), де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору, його адреса та контактний номер телефону, предмет договору, перелік основних видів робіт, що виконувалися, строки виконання. Аналогічним слід вважати договір підряду з капітального ремонту прибудинкової території або інших подібних об’єктів, укладений учасником протягом 2018-2021 років, виконаний в повному обсязі, в межах якого виконувались зазначені обсяги робіт/види робіт: - улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення; - встановлення малих архітектурних форм; - демонтажні роботи, встановлення бортових каменів та поребриків. 2. Копії аналогічних договорів зазначених у довідці пункту 1 цього Додатку. 3. Акти приймання-виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, які містять інформацію про виконання зазначених у пункті 1 цього Додатку видів робіт в межах наданих аналогічних договорів. Також, подаються довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Довідка КБ-3) щодо кожного аналогічного договору. 4. Відгук від замовників згідно довідки (не менше двох відгуків), з інформацією про: предмет Договору, суму/вартість виконаних робіт, перелік робіт, строки виконання робіт згідно договору, відповідність виконаних робіт вимогам договору. Відгук має бути виданий – після дати оголошення процедури закупівлі. 5. Сертифікати, декларації чи інші документи, які засвідчують відповідність закінченого будівництвом/ремонтом об’єкта проектній документації або підтверджують його готовність до експлуатації, виданих на об’єкти. Вважаємо, що вимога щодо строків виконання аналогічних договорів протягом 2018-2021 років є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою та такою, що штучно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. А саме: встановивши вимогу щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором протягом 2018-2021 років, Замовник таким чином штучно обмежує коло учасників закупівлі, адже учасники, які мають досвід виконання аналогічних робіт в необхідних об’ємах раніше 2018 року, НЕ ЗМОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ. Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником – досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (з документальним підтвердженням). При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору. Разом з тим, відповідно до п. 17-19 Методичних рекомендацій Мінекономрозвитку щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, що затверджені Наказом №1572 від 17.08.2020 (далі – Рекомендації), при закупівлі робіт із будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) автомобільних доріг, аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) автомобільних доріг, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення у ТД вимоги щодо строків виконання аналогічних договорів протягом 2018-2021 років, порушують вимоги частини третьої та четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, а також суперечать Рекомендаціям. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, просимо (вимагаємо у) Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації згідно з Рекомендаціями, а саме: для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору», встановити вимогу щодо строків виконання аналогічних договорів - протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляємо наступне. У відповідності до вимог Закону викладених у статті 16 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним із критеріїв є - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовником прописано даний критерій у відповідності до вимог Закону. Щодо вказаних вами Методичних рекомендацій Мінекономрозвитку щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, що затверджені Наказом №1572 від 17.08.2020, то хочемо зазначити, що в пункті 1 зазначено, що ці Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства розроблено з метою підвищення ефективності закупівель робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування Державним агентством автомобільних доріг та державними організаціями, що належать до сфери його управління.
Статус вимоги: Відхилено