• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засіб індивідуального захисту органів дихання для саморятування людей під час пожеж

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 15:15 - 29.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: d6476e336db44076b422486f9f7258b3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002387-a.a4
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо: - розглянути факт дій учасника ТОВ "Каліпсо 2015", що носять ознаки навмисної фальсифікації інформації по основним критеріям предмету закупівлі, а саме – терміну зберігання саморятівника та технічним показникам по часу захисту від визначених шкідливих речовин, шляхом внесення в паспорт саморятівника «ПУЛЬС» інформації з Додатку №2 ТД, яка не має жодного відношення до цього саморятівника, що підтверджується паспортами на даний саморятівник «Пульс» наданими самим ТОВ "Каліпсо 2015" в закупівлі № UA-2021-03-10-002356-c, в яких не має жодної інформації по шкідливим речовинам та часу захисної дяї від них та pзазначен гарантійній термін зберігання 5 років. Виникає питання завдяки чому та як, за такий короткий термін, «виробник» ТОВ "Каліпсо 2015" зміг збільшити строк гарантійного зберігання і досягти таких захисник показників «свого» саморятівника які повністю збігаються з показниками саморятівника «Бриз 4301 (ГДЗК)» виробництва ТОВ «Бриз-Кама», при тому що ТОВ "Каліпсо 2015" згідно відкритих реєстрів не здійснює такий від діяльності, як виробництво засобів індивідуального захисту, тим паче органів дихання. З урахуванням можливості виникнення низки негативних наслідків таких дій, а саме: - загроза втрати здоров’я або життя співробітників Замовника під час виникнення ситуацій, при яких необхідне застосування «Засібу індивідуального захисту органів дихання для саморятування людей під час пожеж» з невизначеними захисними властивостями; - заподіяння збитків шляхом постачання товару, що закупається за державний кошт, який не відповідає потребам Замовника та має не визначений термін зберігання. Вимагаэмо Замовника скористатися своїм правом згідно п. 5.3.1 тендерної документації та дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "Каліпсо 2015" як таку яка містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі та не відповідає Технічним Вимогам до предмету закупівлі, зазначеним у Додатку 2 Тендерної Документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду повідомляємо наступне. За результатом розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції ТОВ "Каліпсо 2015" встановлено, що така пропозиція відповідає умовам тендерної документації. Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Каліпсо 2015" у Замовника відсутні. Додатково повідомляємо, що Замовником будуть здійснені всі заходи щодо перевірки відповідності запропонованого ТОВ "Каліпсо 2015" товару вимогам тендерної документації після поставки першої партії товару. У випадку виявлення невідповідності товару Замовник буде вимушений звернутись до державних органів, в тому числі до органів внутрішніх справ, з метою притягнення недобросовісного Учасника/Постачальника до кримінальної відповідальності відповідно до ст.358 КК України.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 6499569e17544932b93a699ca50f1888
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002387-a.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно п. 2 постанови від 27 серпня 2008 р. N 761 « Про затвердження технічного регламенту засобів індивідуального захисту » та процедура оцінки відповідності п. 50 постанови від 27 серпня 2008 р. N 761 « Про затвердження технічного регламенту засобів індивідуального захисту » Оцінка відповідності засобів захисту, що належать до другої та третьої категорії, проводиться за вибором виробника відповідно до модуля В у комбінації з модулем C або D. Отже фільтрувальні пристрої з капюшоном для саморятування під час пожежі відносяться до третьої категорії та по ним повинна проводитися оцінка відповідності відповідно до модуля В у комбінації з модулем С або D. Вимагаємо: 1. Внести зміни у ТД, на підтвердження відповідності товару у п.1: Сертифікат перевірки типу або сертифікат експертизи типу на відповідність вимогам технічного регламенту засобів індивідуального захисту, процедура оцінки відповідності повина бути проведена згідно з технічним регламентом по модулю В+С (сертифікат експертизи типу на відповідність по модулю В+С)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду повідомляємо наступне. Перелік документів які повинні підтвердити якість/відповідність товару зазначені у тендерній документіції та додатках до неї. Цих документів цілком достатньо для підтвердження якості та відповідності запропонованого товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога Щодо застосування санкцій

Номер: 777baf7af51b41eba9fbf6489a903aa4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002387-a.b2
Назва: Вимога Щодо застосування санкцій
Вимога:
Вимогаємо внести зміни в Додаток 2, а саме якщо товар імпортований, то він не повинен буди з Російської Федерації, оскільки застосовуються санкції згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 “Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації” визначено перелік товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду повідомляємо наступне. Тендерний комітет закладу при прийнятті рішень у своїй діяльності керується усіма чинними нормативно-правовими актами в тому числі Законами України "Про санкції", Указ Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків 1 та 2 (в останній редакції), Указом Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" (Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Ради національної безпеки і оборони від 19.03.2019 року), Указом Президента України від 20 травня 2020 року № 184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"». У випадку отримання Замовником інформації від будь – яких уповноважених органів та/або установ про те, що товар, роботи чи послуги які пропонуються Учасником торгів підпадають під дію санкцій, а саме: заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з Законом «Про санкції», пропозиція такого Учасника буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дисримінаційні вимоги

Номер: 352d815351e84f5c8f04394773ad6d49
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002387-a.a1
Назва: Дисримінаційні вимоги
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення, яке тендерний комітет розглянув на своєму засіданні та за результатами повідомляємо наступне: Замовником визначено всі необхідні технічні, кількісні та якісні характеристики товару на власний розсуд та зазначені в тендерній документації. Учасники повинні запропонувати товар який повністю відповідає вказаним у ТД вимогам. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україн від 18.02.2020 № 275 (про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі), яку Замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг. Окрім того, згідно ч.1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Відповідно до ч.4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації). Поряд з цим, Замовником здійснено аналіз ринку, проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін аналогічного товару, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронній системі закупівель Prozzoro), інформацію отриману шляхом проведення ринкових консультацій та запитів цінових пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено