Період оскарження:11.06.2021 15:12 - 27.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Звертаємося до Вас з вимогою щодо приведення Тендерної документації до виключення дискримінаційних вимог
Номер:283e5a05ed8b40cdab74b121fd2ac47f
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-11-010481-b.a2
Назва:Звертаємося до Вас з вимогою щодо приведення Тендерної документації до виключення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний учасник у тендерній закупівлі UA-2021-06-11-010481-b, звертаємося до Вас з вимогою щодо приведення Тендерної документації до виключення дискримінаційних вимог.
Зокрема,
Позиція 2- просимо визначитися вам необхідна рукавичка анатомічна , тобто хіріругічна чи оглядова універсальна? Код вказаний як на 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна, проте назва як на Рукавички медичні оглядові латексні припудрені, текстуровані одноразові стерильні (розмір M,L.). Окрім цього, просимо надати роз’яснення яким чином впливають вказані у медико-технічних вимогах параметри на лікувальний процес і яким чином тендерний комітет це буде перевіряти.
Цитуємо: Сила на розрив до закінчення терміну придатності не менше 9,0 N згідно з EN 455-2 / min 12,5 N згідно з ISO 10282. Мають бути стерильні, апірогенні, нетоксичні.
Позиція 4- просимо виключити дискримінаційні вимоги- Колір- Блакитний (чорнильний) та
Внутрішня поверхня рукавички - Полімеризована та хлорована.
Рукавичка може бути або хлорована або вкрита полімерами, одночасно мати обидві властивості вона не може.
Окрім цього, просимо надати роз’яснення яким чином впливають вказані у медико-технічних вимогах параметри на лікувальний процес і яким чином тендерний комітет це буде перевіряти.
Цитуємо: Відносне видовження при розриві [%] Мінімум- До старіння 500 .Після старіння 400. Сила розриву (N)- Мінімум- До старіння 6,0 .Після старіння 6,0.
Позиція 12- просимо виключити дискримінаційні вимоги, які прописані лише під одного виробника, продукція якого відповідає цим вимогам.
Об’єм 30 мл, з фільтром 15 мкм, 20 крапель прирівнюються до 1 мл ;
Порт введення: Y- конектор не містить латексу;
Додатковий фільтр для рідини 15 мкм з поліпропілену (ПП)
Голка для ін’єкцій: Діаметр 0.8 мм довжиною 38(40)мм ;21G 1 ½ .
Голка в бутилку (метал) : Діаметром 0.9 мм довжина 38-40 мм ; 20 G 1 ½ або пластик сумісно з повітрозабірним клапаном, призначений для фільтрування повітря і захисту від мікроорганізмів.
Голка в пляшку та голка воздушка суміщена в одному (2 в 1).
Позиція 29-30- просимо виключити дискримінаційні вимоги.
Матеріал: політетрафторетилен ( ПТФЕ.
Позиція 35-36- просимо виключити дискримінаційні вимоги Ендотрахеальна трубка з ПВХ силіконизована
Позиція 37- просимо надати роз’яснення яким чином впливають вказані у медико-технічних вимогах параметри на лікувальний процес і яким чином тендерний комітет це буде перевіряти.
Вміст пудри не більше 2мг/дм2 на рукавичку. Вміст протеїнів ˂ 50 мкг/дм2 на рукавичку. Товщина (мм) рукавичок (одна стінка) для усіх розмірів дорівнює: манжети - не менше 0,10 мм; долонь - не менше 0,12 мм; палець - не менше 0,14 мм. Вага - не менше 15 гр.. Довжина: не менше 285 мм
Розмір 7.5 8.0 8,5
Ширина долоні (±6) мм 95 102 108
Межа міцності на розрив (Мпа) до використання - мін 24; з плином часу (70±2°С на 166±2 години )- мін 18 Відносне
видовження при розриві до використання (%) -750 %, з плином часу (70±2°С на 166±2 години (%)-560 %. Сила розриву (N) до використання -12 ,з плином часу (70±2°С на 166±2 години )-9
Позиція 39- просимо виключити дискримінаційні вимоги, які прописані лише під одного виробника, продукція якого відповідає цим вимогам Подовжувач інфузійний низького тиску, ПВХ, без фталатів.
Позиція 40-41- просимо надати роз’яснення яким чином впливають вказані у медико-технічних вимогах параметри на лікувальний процес та виключити дискрімінаційни вимоги.
Бинти повинні бути складені рулончиком.
Окрім цього, вимагаємо виключити пункт щодо гарантійного листа, що також є дискрімінаційною вимогою.
Вирішення:Шановні колеги! Згідно Вашої ВИМОГИ щодо тендерної закупівлі (UA-2021-06-11-010481-b.а2 від 18.06.21) надаємо пояснення:
Вимога, щодо гарантійного листа не є дискримінаційною та формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних товарів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. 2. Забезпеченні мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ) 3. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на умови закупівлі
Номер:647e197cf47941cd9b11091dc1debbb9
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-11-010481-b.c1
Назва:Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (73 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників тендерних торгів, та, як наслідок, визначення предмету закупівлі шляхом об’єднання 73 позицій в один предмет закупівлі обмежує коло та право потенційних учасників на участь у Процедурі закупівлі, що обґрунтовується наступним.
В один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників, тоді як кожен вітчизняний виробник потенційно може прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції, здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних матеріалів, не мають можливості запропонувати один чи декілька найменувань з переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі найменування об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б одне найменування може бути поставлене лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації, такі дії Замовника є свідомим обмеженням останнім кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація тендерних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості якомога більшій кількості учасників брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку медичних матеріалів.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно виділити в окремий лот, при цьому кожен лот буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників. І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Враховуючи наведене, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.06.2021 17:50
Вирішення:Шановні колеги! Згідно Вашої ВИМОГИ (UA-2021-06-11-010481-b.с.1 від 18.06.21) надаємо пояснення:
Згідно із підпунктом 37 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасником процедури закупівель можуть бути об’єднання учасників (підприємств). Згідно пункту 5 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Також предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:01.07.2021 16:02