-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з повірки газового обладнання
Завершена
45 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 225.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2021 14:56 - 17.06.2021 16:00
Вимога
Вирішена
Вимагається строк дії сертифікату Виконавця послуг більший ніж період надання послуг
Номер:
59ef4472623a4193b8fe695f68f0ce2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-11-010084-b.b2
Назва:
Вимагається строк дії сертифікату Виконавця послуг більший ніж період надання послуг
Вимога:
Пунктом 8 Додатку 1 оголошення про проведення закупівлі вимагається від учасників надати «сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, IDT чинний до кінця 2021 року», що суттєво довше від зазначеного періоду надання послуг - до 31 серпня 2021 року.
У відповіді на питання закупівлі Ви надаєте недостовірну інформацію, «що терміни надання послуг можуть бути змінені додатковими угодами та можуть бути перенесені на більш пізній термін». Такої умови не передбачено жодним документом закупівлі.
Разом з тим Ви не встановлюєте ніяких строків для чинності Дозволу Держпраці.
Така відмінність між вимогами до строків чинності різних документів в одній закупівлі є не пропорційною та не прозорою, що порушує принципи здійснення закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Дія сертифікату системи управління якістю зазвичай потребує щорічного підтвердження. Таким чином суб’єкти господарювання, які оформлювали сертифікати у вересні, жовтні, листопаді, грудні 2020 року штучно не будуть відповідати умовам закупівлі, хоча мали б необхідні документи весь період надання послуг, що ставить під загрозу добросовісну конкуренцію серед учасників.
З огляду на аналіз проведення минулих закупівель послуг стосовно експлуатації газового обладнання зрозуміле Ваше сприяння учаснику з протермінованим на даний час дозволом Держпраці. Тому і різний підхід до документів.
Вимагаємо урівняти вимогу до строку чинності сертифікату та дозвільних документів із кінцевим терміном надання послуг або обумовити в умовах закупівлі можливість перенесення (зміни) терміну надання послуг.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 121.PDF 17.06.2021 13:46
Дата подачі:
17.06.2021 08:07
Вирішення:
Внесено зміни до процедури закупівлі згідно Протоколу № 121 від 17 червня 2021 року.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги до форми та наповнення дозвільних документів
Номер:
21176a5b8e584da288c811040f3ab471
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-11-010084-b.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги до форми та наповнення дозвільних документів
Вимога:
У п.4 Додатку 1 оголошення про проведення закупівлі вимагається надання дозволу Держпраці на роботи з устаткуванням, яке не стосується предмету закупівлі (газовикористовуюче обладнання потужністю понад 100 кВт) та відсутнє в діючій редакції нормативних документів Держпраці (лінійні частини). Крім того зазначається виключна назва документа «Дозвіл», хоча за законодавством такі роботи можуть виконуватися на підставі Дозволу або Декларації.
При формуванні умов закупівлі Замовник повинен керуватися чинним законодавством. Вказування інформації, що втратила актуальність, з дозволу, «наданого за попередній рік для надання аналогічної послуги», про що Ви пишете у відповіді на питання закупівлі, є ознакою дій на користь підприємства, яке виконувало ті самі послуги у минулому році.
Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є повірка сигналізаторів загазованості, термометрів, манометрів, лічильників газу, коректора об'єму газу «Тандем». Перелічені прилади це засоби вимірювальної техніки. Вони не використовують газ, не мають потужності понад 100 кВт, тобто не відносяться до газовикористовуючого обладнання потужністю понад 100 кВт. На даній підставі вимога про надання учасником дозволу на роботи з газовикористовуючим обладнанням потужністю понад 100 кВт підлягає видаленню з оголошення як така що не стосується предмету закупівлі.
Устаткування підвищеної небезпеки з назвою «лінійні частини» відсутнє в «Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року №77. Отже вимога про надання учасником дозволу Держпраці на роботи «лінійними частинами» також підлягає видаленню з оголошення як некоректна.
Наголошуємо, що ви не маєте права дискриміновувати учасників за наявністю дозвільного документа певної назви. Декларація, зареєстрована Держпраці, та Дозвіл Держпраці є рівнозначними документами для виконання робіт підвищеної небезпеки – монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт та технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки, які зазначені в оголошенні, виходячи з наступного. Процедура оформлена дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки регламентована «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107 (далі – Порядок). Редакція Порядку що діяла з 12.03.2020 до 09.03.2021 р. передбачала оформлення на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року №77, якою вносилися останні зміни до Порядку, установлює, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій. Таким чином роботи підвищеної небезпеки можуть проводитися на підставі як декларації так і дозволу, в залежності від виду робіт та часу отримання дозвільного документа (з урахуванням змін у Порядку). Вимога надання учасником виключно «Дозволу» є дискримінаційною, оскільки звужує права суб’єктів господарювання, які виконують роботи підвищеної небезпеки на підставі Декларації. В цій частині оголошення теж підлягає уточненню.
Вимагаємо привести вимоги до дозвільних документів у відповідність до предмету закупівлі та нормативної бази, зокрема «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107, та «Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року №77.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 121.PDF 17.06.2021 13:46
Дата подачі:
17.06.2021 07:59
Вирішення:
Внесено зміни до процедури закупівлі згідно Протоколу № 121 від 17 червня 2021 року.
Статус вимоги:
Задоволено