• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Гоголя (від вул. Києво-Мироцька до вул. Старояблунська) в м. Буча Київської області». Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015:45453000-7 Єдиний закупівельний словник

Завершена

1 994 302.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 943.02 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 14:54 - 23.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 6bf3d5d968ef4971a0b220894f0666fa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002212-a.a7
Назва: Скарга
Скарга:
згідно поданої скарги
Дата розгляду скарги: 10.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.08.2021 12:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.08.2021 14:40
Дата виконання рішення Замовником: 14.09.2021 10:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: відповідно до рішення №18318-р/пк-пз від 10.08.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель яка зобов'язала КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "УРАРТУ АМО" переможцем процедури закупівлі - "Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Гоголя (від вул. КиєвоМироцька до вул. Старояблунська) в м. Буча Київської області". Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015:45453000-7 Єдиний закупівельний словник", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-11-002212-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Ткаченко Дмитрий 380503886608 AVTOMAG111@GMAIL.COM http://st-galaktika.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога усунути дискримінацію

Номер: a10fc3024b6e4517be85bf774c7d7a1f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002212-a.b6
Назва: Вимога усунути дискримінацію
Вимога:
Згідно статті 6 Господарського кодексу України Загальними принципами господарювання в Україні є: свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом. Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. (ст. 42 ГК України). Згідно ч 1 ст 46 ГКУ, підприємці мають право укладати з громадянами договори щодо використання їх праці. Таким чином, суб’єкт господарювання здійснює свою діяльність на власний розсуд, обираючи в рамках законодавства вигідні для себе моделі організаційно-правових форм, виду діяльності, кількості найманих працівників, кількості штатних працівників тощо. Жоден закон не зобов’язує підприємця мати обов’язково штатних працівників. У зв’язку з наведеним, керівництво нашого підприємства у межах повноважень прийняло рішення про використання робочої сили як штатних працівників, так і працівників за сумісництвом, так і найманих працівників за цивільно-правовими угодами. Така політика дозволяє зняти необґрунтоване податкове навантаження компанії у момент «простою», звільняє від безпідставних виплат непрацюючим працівникам у моменти, коли товариство фактично не задіяне у будівництві (своїй основній дохідній діяльності); дозволяє оперативно та гнучко вибудовувати графік робіт у найбільш сприятливі для цього періоди; сплачувати працівникам за ЦПУ винагороду за фактично виконані роботи; дозволяє найманим працівникам за ЦПУ бути вільними від трудового розпорядку компанії, не перебувати постійно на робочому місці дарма і паралельно працевлаштуватися на іншу роботу, яка не перешкоджає виконанню умов ЦПУ. Таким чином, оскільки жоден закон не зобов’язує Учасника мати виключно штатних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, і в рамках закону використовується праця осіб за цивільно-правовими угодами, то у складі пропозиції учасник в праві подати цивільно-правові угоди з найманими особами. Такі документи підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Просимо змінити обмежуючі вимоги Тендерної документації, дозволивши учасникам надавати цивільно-правові угоди на підтвердження наявності працівників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Згідно до п. 2 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв,зокрема документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника, а саме: копія наказу про прийняття на посаду та/або копія трудової книжки ( першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування), або копія трудового договору (контракту), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, відповідно до ст. 16 Закону України та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. З метою дотримання принципів здійснення закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, на підтвердження кваліфікаційного критерію «документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника, а саме: копія наказу про прийняття на посаду та/або копія трудової книжки ( першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування), або копія трудового договору (контракту), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками» замовником встановлена у п.2 Додатку 1 в Таблиці 4 Тендерної документації умова щодо «наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника, а саме: копія наказу про прийняття на посаду та/або копія трудової книжки ( першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування), або копія трудового договору (контракту), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.» Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію. Визначаючи документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника, а саме: копія наказу про прийняття на посаду та/або копія трудової книжки ( першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування), або копія трудового договору (контракту), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. Замовником було враховано те, що за трудовим договором громадянин набуває статусу «працівник», його трудові відносини регулює законодавство про працю, він має право на здорові та безпечні умови праці, на матеріальне забезпечення у порядку соціального страхування в разі хвороби, повної або часткової втрати працездатності та інші права, встановлені законом. Предметом трудового договору є процес праці – виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією, посадою, тобто виконання працівником певної трудової функції (ст. 23 КЗпП). При цьому трудова функція, як правило, не передбачає будь-якого кінцевого результату. Працівник повинен виконувати доручену йому роботу особисто і не має права передоручати її виконанням іншим. Натомість у договорі підряду/цивільно-правовій угоді будь-які гарантії при укладанні такого виду договору ЦКУ не передбачені. За договором підряду/цивільно-правовій угоді одна сторона зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони. Предметом договору є кінцевий результат. За договором підряду/цивільно-правової угоди сторони рівноправні і замовник не зобов’язаний забезпечувати належні та безпечні умови праці (гл. 61 та 63 ЦКУ). ЦКУ не встановлює будь-яких вимог до замовника щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці. Слід зазначити, що за цивільно-правовим договором працівник самостійно організовує процес роботи, сам виконує її та відповідає за неї. Працівник за договором такого характеру є незахищеним та позбавлений будь-яких соціальних гарантій. Загальнообов’язкове державне соціальне страхування підрядників від нещасного випадку на виробництві та професійних захворювань, які призвели до втрати працездатності або загибелі, здійснюється добровільно. Договір підряду припиняється у зв’язку з виконанням обумовленої при його укладенні роботи, про що складається акт завдання-приймання, який підписується обома сторонами. Оскільки, фінансування даних робіт проводяться за кошти місцевого бюджету, Замовник хоче пересвідчитись, що роботи будуть виконані вчасно та якісно, згідно із якими саме підрядник організовує процес роботи та відповіде за неї, а не як зазначено вище особа за цивільно-правовою угодою організовує процес роботи та відповідає за неї. В той же час, Замовник встановивши даний кваліфікаційний критерій передбачив рівні умови учасників тендерної закупівлі, та тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.06.2021 16:01
Вимога
Відхилено

Щодо відвідування майданчика

Номер: 5c3153611e1c4d15a7e0d9ff06ea3bb1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002212-a.b5
Назва: Щодо відвідування майданчика
Вимога:
Вами встановлена така вимога. «• До подачі своєї тендерної пропозиції учасник повинен відвідати будівельний майданчик для ознайомлення. За результатами відвідування надати в складі своєї тендерної пропозиції лист на фірмовому бланку, зареєстрований замовником, щодо відвідування об’єкту будівництва. Відвідування та ознайомлення з об’єктом до періоду подання пропозиції є обов’язковим. Для відвідування об’єкта, необхідно направити лист-заявку на електронну адресу Замовника (e-mail: KP_Buchaservys@bucha-rada.gov.ua). Попередньо зустріч на об’єкті відбудеться 18.06.2021р. об 10:00. В разі зміни зазначеної дати, кожен з учасників, який подав заявку, буде додатково проінформований.» Ця вимога є протизаконною. Відповідно до статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Тобто, усі особливості будівництва дороги викладаються у технічній специфікації. Замовник не обмежується у способах. Це може бути фото, відео-запис особливих частин дороги, які мають незвичайні умови будування, тощо. Статтею 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено порядок розкриття тендерних пропозицій. Вони розкриваються після аукціону. Відомості про найменування компаній розкриваються після аукціону. Вимогою про надання на фірмовому бланку листа про відвідування майданчика замовник створює становище, що призводить до двох наслідків. Перший наслідок, це часткове розкриття тендерних пропозицій учасників до аукціону (лист є складовою пропозиції), що порушує ст. 28 Закону. Другий наслідок – замовник знатиме кількість учасників і їх найменування. Крім того, інші учасники знатимуть кількість учасників і найменування конкурентів. Це у будь-якому випадку вплине на конкуренцію. Це створює платформу для маніпуляцій (шантажу), погроз, тощо. Це створює платформу конкурентам для того, аби на основі аналізу діяльності компаній-учасників прогнозувати цінові параметри своєї пропозиції. У випадку, коли замовник має «свого підрядника», така ситуація створює вигідні для цього замовника умови прогнозування аукціону, дає можливість замовнику на основі аналізу документації компаній внести зміни до ТД, які дискримінуватимуть саме ці компанії. Тому. просимо виключити з Тендерної документації вимогу про обов’язкове відвідування будівельного майданчика. Майданчик оглядався відповідальними спеціалістами замовника, на цій підставі складено дефектний акт відповідно до ДСТУ б д 1.1-2:2013, дано його учасникам. Нами розробляється кошторис на виконання робіт. Усі дивні і непередбачувані особливості будівництва об’єкта замовник повинен включити до технічної специфікації. Якщо це буде виконано, то потреба відвідувати майданчик у присутності замовника й інших учасників просто відпаде. Виключіть незаконну вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Задля оцінки надання якісних послуг Виконавцем, Замовником визначено умови для можливості рівної участі у тендерній закупівлі , а саме: «відвідання будівельного майданчику для ознайомлення.» При цьому, Замовником не розголошується та не зазначається відомості про Учасників відвідування майданчику, враховуючи ЗУ « Про персональні дані». Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: e8df72b71c534e3f9e0fb8ea205390d2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002212-a.a4
Назва: Вимога
Вимога:
Замовнику, вами поставлено вимогу щоб у договорі по лабораторії було зазначено інформація про те, що лабораторія залучається в тому числі, для проведення вхідного та оперційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів. В нашому договорі прописано. що лабораторія надає клієнту послуги вимірювання (дослідження/перевірки) дорожньо-будівельних матеріалів. Цей вираз включає у себе всі вимірювання в тому числі на початку дорожніх робіт, в середині дорожніх робіт, в кінці дорожніх робіт, після виконання дорожніх робіт, на 3/4 стадії та на будь-якій стадії. Ця фраза включає в себе як вхідний так і операційний контроль. Знову ж, відповідно до ст 108 ГК сторонами дотримано вимог про істотні умови договору. Замовник замість того, аби скористатися правом перевірки інформації ст 29 ЗУ Про публічні закупівлі, ставить до учасника не тільки вимоги наявності договору, а й вимоги про зміст договору за формою, встановленою замовником і не передбаченою законом. Це змушує або не приймати участь у закупівлі або переукладати договір. Це значний час. Отже звнову ці обмеження наявні у тендерній документації. Просимо видалити вимоги до договору по лабораторії. Є випадки, коли «потрібний» підрядник має договір з певним формулюванням і під нього створюють тендерну документацію. Сподіваємось це не такий випадок.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема те, що Учасник повинен мати «довідку (складену учасником в довільній формі) про наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії) для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів. При цьому учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) тощо з додатками, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо. - при наявності власної атестованої служби контролю (лабораторії), документом, що підтверджує її наявність є свідоцтво про атестацію (сертифікацію); - у випадку залучення сторонньої лабораторії надати копію договору залучення лабораторії( надання лабораторних послуг), в якому обов’язково має зазначатись інформація про те, що лабораторія залучається в тому числі, для проведення вхідного та оперційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Саме, наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії) для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів є належним підтвердженням наявності у Учасника якісних матеріалів для ВИКОНАННЯ даної роботи. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений , що має якісні матеріали для виконання данної роботи і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.06.2021 16:01
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 608f52f7a37e4b589b639e7b1167f1e4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002212-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Замовнику. Ви вимагаєте надати листи підтвердження від надавача послуг по механізмам і вимагаєте листи підтвердження від постачальника АБС. Дані положення ТД ускладнюють подання документації. Учасник використовує техніку за послугами декількох виконавців послуг, а АБС за договором поставки. Реально лист згоду на надання техніки саме по даному об’єкту у короткий строк отримати не завжди є можливим. Причина – відсутність керівників партнерів в офісі, їх відрядження, їх зайнятість іншими справами, відсутність уповноважених замісників, тощо. Таким чином, вимога про надання листа підтвердження обмежує право учасника на успішну участь у закупівлі. Ви хочете підтвердити згоду власника. Яка вам згода ще потрібна крім договору? Договір є правочином про домовленість двох чи більше осіб на встановлення, зміну і припинення правовідносин. Договір має строк дії. У договорі чітко зазначено про його предмет і в чому він полягає (наданні послуг будівельною технікою). Власники навіть надсилають копії тех-паспортів для участі їх клієнтів у закупівлі, що також не завжди вдається отримати (питання конфіденційності і персональних даних). Якщо ви сумніваєтесь у чинності правочину або щодо наявності техніки, ви на підставі ч 14 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» звернутись до постачальника послуг під час розгляду тендерної пропозиції і підтвердити інформацію надану учасником. Вимагаємо не обмежувати нас у правах і не вимагати додаткових обтяжуючих довідок, листів, погоджень тощо. Ми у закупівлях тривалий час і знаємо про вибірковий підхід до учасників. Буває, що вигідний замовнику учасник уже має необхідний пакет документів і під нього роблять тендерну документацію. Це звісно порушення закону. Сподівємось, що даний випадок не є таким. Вимагаємо усунути з тендерної документації обмежуючі вимоги про надання згоди від власників будівельних машин і механізмів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Замовником вимагалось «довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) (далі – АБЗ), із зазначенням місцезнаходження АБЗ, приналежності ( власний/право користування-договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг, тощо), потужності АБЗ (тонн/година), виду асфальтобетону свіх марок асфальто-бетонних сумішей, зазначених в Додатку 1 до тендерної документації)». Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на те, що оплату данних робіт буде проводитися за рахунок коштів міського бюджету, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника змогу надати якісну асфальтобетонну суміш. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений договір з Асфальтобетонним заводом який наддасть якісну асфальтобетонну суміш за допомогою якої виконають роботу якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил. Крім того, Замовником по «АБС» не зрозуміло та не вимагалося данні вимоги по «АБС», а лише щодо відомостей по «АБЗ».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.06.2021 16:01
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 9623e4ab3f614e6383a20bb3f5079c92
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002212-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Замовник, ви вимагаєте надати договори оренди техніки/лізингу/послуг тощо (з переліком обладнання/ транспортних засобів або механізмів). До вашої уваги, така вимога є втручанням у господарську діяльність учасників і не базується на законодавстві. І якщо з договором оренди і договором лізингу питань не виникає, то договір послуг є специфічним і законом не встановлено обов’язкового переліку техніки, якою надаються послуги. Стаття 109 ГК України зобов’язує прописувати предмет у господарському договорі із визначенням найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. У нашому випадку предметом договору послуг є надання послуг транспортом (будівельними машинами). Це найменування послуги. У разі встановлення додаткових послуг, такі прописуються у договорі окремими рядками, що складає номенклатуру (асортимент послуг). Кількість послуг обмежена лише строком дії договору, визначається у специфікаціях, актах наданих послуг, тощо, які є невід’ємними частинами договорів. З об’єктивних причин, оскільки парк будівельних машин надавача послуг може містити 100-600 одиниць, у договорі не перелічується вся наявна у нього техніка. Вид техніки визначається за заявкою клієнта, відповідно до його потреб. Таким чином, вимога про наявність у договорі переліку техніки є втручанням у діяльність підприємства, його свободу і є порушенням конституційних прав робити виключно так, як передбачено законом і ніхто не змусить робити інакше. Вимагаємо внести зміни до документації, прибравши вимогу про перелік техніки у договорах послуг. У разі необхідності замовнику надано ЗУ «Про публічні закупівлі» право звертатися до відповідного підприємства про підтвердження наданої учасником інформації. Це стаття 29. Дякуємо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема те, що Учасник має в наявності обладнання, необхідного для виконання робіт, . Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на те, що оплату данних робіт буде проводитися за рахунок коштів міського бюджету, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника належної техніки для виконання ДАННОЇ роботи. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений наявності техніки з допомогою якої виконають роботу якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.06.2021 16:01
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 1ed4142c583346faa06a7cd911f7ae9d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-002212-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Замовником вимагається надати довідку про працівників з інформацією щодо трудових відносин (штатний працівник, найманий та інше). Нижче у вимогах замовник встановлює документи, які підтверджують відносини з працівниками. У цьому переліку відсутні цивільно-правові договори. Цивільний(837-907) та Господарський кодекс (6, 42-49 дозволяє використовувати найману працю за договором, вільно на вибір підприємця. Таким чином, відсутність можливості залучити у тендері найманих працівників за ЦПУ дискримінує учасників, які мають змішаний штат. Вимагаємо внести зміни до ТД і вказати про можливість підтвердити кваліфікацію договорами ЦПУ. Дякуємо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема те, що Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника змогу ВИКОНАННЯ даної роботи. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений склад робітників які виконують роботу якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.06.2021 16:01