• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації з реконструкції вуличного освітлення вул. Старокостянтинівське шосе, вул Героїв Небесної Сотні, проспект Миру, вул. Валі Котика, вул. Лісова, вул. Островського, вул.Залізнична, вул. 400-річчя Шепетівки, вул. Судилківська, вул. Українська, вул. Генерала Шухевича, вул. Чкалова м. Шепетівка Хмельницької області

Завершена

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 13:44 - 17.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження результатів кваліфікації

Номер: ed9c6cf8cac846ff8e53fb420f1e4206
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-007953-b.a9
Назва: Оскарження результатів кваліфікації
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій, на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Тендерній документації, пропозицію учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» була ПОВТОРНО відхилено Уповноваженою особою Замовника, в результаті розгляду та задоволення вимоги учасника ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС». Вважаємо за необхідне звернути увагу, що уповноважена особа Замовника, діючи всупереч принципам визначеними Законом України «Про публічні закупівлі» ВДРУГЕ незаконно відхилила пропозицію ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ», тим самим сприяла незаконній перемозі ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС». Відповідно до протоколу прийняття рішення уповноваженої особи виконавчого комітету Шепетівської міської ради від 07.07.2021 № 16, в результаті повторного розгляду пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМТВА «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» встановлено, що пропозиції останнього відсутні довідки про відкриті рахунки та про відсутність заборгованості за кредитами видані АТ «ПРАВЕКС БАНК». Крім того, довідка, видана АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про відкриття рахунку № 26067300231001 не містить дати видачі довідки (згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що довідка повинна бути видана обслуговуючим банком (обслуговуючими банками, у разі відкриття рахунків у декількох банках) не раніше дати виходу оголошення про проведення цієї закупівлі), а відтак прийнято рішення уповноваженою особою Коверняга Л.О. про відхилення пропозиції учасника Приватного підприємства «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» у зв’язку з ненаданням інформації, що вимагалася замовником в оголошенні спрощеної закупівлі, визнана такою, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. І. Відповідно до вимог, що викладені у п. 4 розділу V «Оцінка пропозиції» Оголошення спрощеної закупівлі, у складі пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати оригінал(-и) довідки (довідок) з обслуговуючого банку (обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у кількох банках) про наявність рахунку (всіх рахунків), а також про відсутність заборгованості за кредитами, не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлі. Довідка повинна бути видана обслуговуючим банком (обслуговуючими банками, у разі відкриття рахунків у декількох банках) не раніше дати виходу оголошення про проведення цієї закупівлі. Довідка (або інший документ) виданої органами ДФС України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. У складі пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» наявна довідка ГУ ДПС у Полтавській області за вих.№ 22930/6/16-3112-02-18 від 22.06.2021 про перелік відкритих рахунків, за даними фінансових установ, згідно розділу ІІ Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податку у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 18.08.2015 № 721 та зареєстрованого в Міністрерстві юстиції України 04.09.2015 № 1058 . Також переможець закупівлі в складі своєї пропозиції надав оригінали довідок з обслуговуючих банківських установ про наявність рахунків, а саме: -довідка про відкриття рахунку з АТ КБ «Приватбанк» у кількості 2 шт; - довідка про відкриті рахунки в АТ «Державний експортно-імпортний банк України»; - довідка з АТ «Ощадбанк» у кількості 4 шт; - довідка з АБ «УКРГАЗБАНК»; - довідка АТ «ОТП БАНК» у кількості 2 шт. Відповідно до умов, що викладені в Оголошенні спрощеної закупівлі, відсутня окрема вимога щодо необхідності надання довідок з УСІХ обслуговуючих банків та саме щодо УСІХ рахунків, що зазначені у Довідці ДПС. Таким чином, вимоги, що викладені в Оголошенні спрощеної закупівлі ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» повністю виконані. Стосовно відсутності дати на довідки АТ КБ «Приватбанк», про відкриття рахунку № 26067300231001. Довідка, що міститься у складі тендерної пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ», що видана АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про відкриття рахунку № 26067300231001 не містить дати її видачі, однак, Оголошення спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) на закупівлю робіт: Виготовлення проектно-кошторисної документації з реконструкції вуличного освітлення вул. Старокостянтинівське шосе, вул. Героїв Небесної Сотні, проспект Миру, вул. Валі Котика, вул. Лісова, вул. Островського, вул. Залізнична, вул. 400-річчя Шепетівки, вул. Судилківська, вул. Українська, вул. Генерала Шухевича, вул. Чкалова у м. Шепетівка Хмельницької області» (ДК 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування), не містить жодної вимоги щодо того, яка інформація повинна міститися у такій довідці з обслуговуючого банку. Учасником закупівлі ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» здійснено запит до АТ КБ «Приватбанк» для підтвердження того факту, що Довідка про відкриття рахунку № 26067300231001 видана обслуговуючим банком не раніше дати виходу оголошення про проведення цієї закупівлі. Відповідно до отриманої відповіді від АТ КБ «ПРИВАТБАНК» від 07.07.2021, керівник відділення № 26 АТ КБ «ПРИВАТБАНК" Герасименко Ю.О., підтвердив, що вищезазначена довідка отримана директором ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» 22 червня 2021 року, а також підтвердив той факт, що довідка, яка видана 22 червня 2021 року про відкриття рахунку № 26067300231001 це і є та сама довідка, що розміщена ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» на Prozorro в складі наданої пропозиції у закупівлі UA-2021-06-11-007953-b. Наголошуємо на тому, що Замовник, відповідно до частини 15 Закону України «Про публічні закупівлі», має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Однак, Уповноважена особа Замовника не бажаючи встановити і перевіряти надану інформацію учасником закупівлі «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» ігнорує своє право, яким наділена на законодавчому рівні та приймає незаконне рішення, що оформлене протоколом № 16 від 07.07.2021, яким відхиляє пропозицію ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ». Своїми діями Уповноважена особа Коверняга Л.О. сприяє у акцепті пропозиції ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС» з ціновою пропозицією 280 000,00 грн. (дорожчою на 50 тис. грн. від пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ») та має невідповідність наданої тендерної пропозиції вимогам визначеним в Оголошенні спрощеної закупівлі. Відповідно до вимог ч.1 п.1 розділу ІІ Підготовка, оцінка та розгляд пропозиції, у випадку, якщо статутом або іншим установчим документом встановлено, що укладення договорів (правочинів), потребує попереднього узгодження та/або наступного затвердження такого договору (правочину) загальними зборами чи іншим органом юридичної особи – учасника, або надання дозволу на його укладення, або вчинення з ним будь-яких інших дій, учасник повинен надати від такого органу юридичної особи-учасника, який попередньо та/або в подальшому буде узгоджувати/затверджувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у даній процедурі та укладання з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі та надання повноважень (узгодження/дозволу тощо) на укладення договору про закупівлю. В складі пропозиції ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС» міститься, зокрема: - Інформаційна довідка щодо осіб (особи), які мають право підписувати тендерну пропозицію; - Протокол № 1 Установчих зборів ТОВ Ком Еко Сервіс»; - Наказ № 2к про прийняття на роботу Голуба Максима Павловича від 20.12.2013; - Протокол № 2 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Ком Еко Сервіс» від 17.06.2021; - Статут ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС». Відповідно до змісту пп.16 п. 9.15 розділу Загальні збори учасників Товариства до компетенції Загальних зборів учасника Товариства відносяться, затвердження правочинів, угод, договорів, контрактів та інших юридичних актів, які перевищують 100 000,00 грн. Відповідно до змісту наданого протоколу загальних зборів учасників ТОВ «Ком Еко Сервіс» № 2 від 17.06.2021, зазначено, що на зборах присутні: Учасники Товариства, а саме: - Дацюк Микола Євгенійович представляє інтереси Дацюка Олега Євгенійовича, громадянин України, який зареєстрований за адресою: Рівненська область, місто Здолбунів, вул. Шевченка, 190 (паспорт серії МЮ № 246059, виданий Здолбунівським РВ УМВС України в Рівненській області 27.10.2013 року, ідентифікаційний номер – 2658100516) – 50 %; - Товариство з обмеженою відповідальністю Комбінат комунальних підприємств», яке зареєстровано за адресою: Рівненська область, м. Здолбунів, вул. 8-го Березня, 37, код ЭДРПОУ – 40490301, в особі директора Бабак Людмила Василівна, яка уповноважена представляти інтереси Товариства на підставі рішення засновника № 1 від 16 червня 2021 р – 50%. Відповідно до інформації, що міститься у Статуті ТОВ «Ком Еко Сервіс» та підтверджується інформацією, що наявна в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Учасниками Товариства є : - Дацюк Олег Євгенійович, громадянин України, який зареєстрований за адресою: Рівненська область, місто Здолбунів, вул. Шевченка, 190 (паспорт серії МЮ № 246059, виданий Здолбунівським РВ УМВС України в Рівненській області 27.10.2013 року, ідентифікаційний номер – 2658100516) та - Товариство з обмеженою відповідальністю Комбінат комунальних підприємств», яке зареєстровано за адресою: Рівненська область, м. Здолбунів, вул. 8-го Березня, 37, код ЭДРПОУ – 40490301. Відповідно до частини першої, третьої статті 237 Цивільного кодексу України, представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов’язана або має право вчиняти правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Представництво виникає на підставі договору, закону, акту юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства. Статтею 244 Цивільного кодексу передбачено, що представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю. Довіреність є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Відповідно до норм частини 1, 5 ст. 245 Цивільного кодексу України, визначено, форма довіреності повинна відповідати формі, в якій відносно до закону має вчинятися правочин. Довіреність на право участі та голосування на загальних зборах, видана фізичною особою, посвідчується у порядку, визначеному законодавством. Тендерна пропозиція ТОВ «Ком Еко Сервіс» не містить жодного документу, який би міг підтвердити, що учасник ТОВ «Ком Еко Сервіс» Дацюк Олег Євгенійович надав право Дацюку Миколі Євгенійовичу бути його представником, здійснювати від його імені будь-які дії, брати участь у Загальних зборах учасників ТОВ «Ком Еко Сервіс», приймати участь при вирішенні питань, що віднесені до компетенції Загальних зборів ТОВ «Ком Еко Сервіс», а відтак, протокол № 2 Загальних зборів учасників ТОВ «Ком Еко Сервіс» від 17.06.2021, не є дійсним, з огляду на той факт, що підписаний не учасником товариства. Окремо необхідно звернути увагу на той факт, що учасник ТОВ «Ком Еко Сервіс» – ТОВ «Комбінат комунальних підприємств», від імені якого діє директор Бабак Людмила Василівна, яка уповноважена представляти інтереси Товариства, діє на підставі рішення засновника № 1 від 16 червня 2021 року. Рішення засновника ТОВ «Комбінат комунальних підприємств» № 1 від 16 червня 2021 року не міститься у складі тендерної пропозиції «Ком Еко Сервіс», а відтак перевірити наявність у Бабак Людмили Василівни необхідних повноважень для участі у Загальних зборів неможливо. Виходячи з викладеного вище, протокол № 2 Загальних зборів учасників ТОВ «Ком Еко Сервіс» підписаний не уповноваженими представниками, а таким чином не маю жодної юридичної сили. А відтак, переможець закупівлі ТОВ «Ком Еко Сервіс» не надав інформацію та документи, що вимагалися в Оголошенні спрощеної закупівлі. Не підтвердив, що посадова особа ТОВ «Ком Еко Сервіс» має право підпису тендерної пропозиції, не надавши документів які підтверджували згоду з проектом договору, який викладено у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі та ненадання повноважень (узгодження/дозволу тощо) на укладення договору про закупівлю від органу юридичної особи. Відповідно до ч.16 п.9.15 Статуту ТОВ «Ком Еко Сервіс» передбачено, що Загальні збори Товариства, затверджують правочини, угоди, договори, контракти та інші юридичні акти, які перевищують 100 000,00 грн. В складі пропозиції переможця закупівлі ТОВ «Ком Еко Сервіс» відсутній документ, який підтверджує, що Загальними зборами ТОВ «Ком Еко Сервіс» затверджено правочин, договір та інші юридичні акти, оскільки вартість пропозиції ТОВ «Ком Еко Сервіс» складає 230 000,00 грн., а відтак повинна бути затверджена Загальними зборами. ІІ. Відповідно до вимог, що викладені у п. 4 розділу V «Оцінка пропозиції» Оголошення спрощеної закупівлі, у складі пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати оригінал(-и) довідки (довідок) з обслуговуючого банку (обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у кількох банках) про наявність рахунку (всіх рахунків), а також про відсутність заборгованості за кредитами, не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлі. Довідка повинна бути видана обслуговуючим банком (обслуговуючими банками, у разі відкриття рахунків у декількох банках) не раніше дати виходу оголошення про проведення цієї закупівлі. В своєї пропозиції ТОВ «Ком Еко Сервіс» надає інформаційну довідку за вих. № 61 від 18.06.2021, в якій зазначає, що надає реквізити банку, які будуть включені до договору, а саме: - Найменування банку: АТ «Райффайзен банк Аваль» м. Київ. Відповідно до інформації розміщеної на офіційному сайті банку, АТ «Райффайзен Банк Аваль» з 17 червня 2021 року офіційно змінює свою назву на АТ «Райффайзен Банк». Відповідні зміни є у статуті банку та державному реєстрі. Фактично, ТОВ «Ком Еко Сервіс» зазначає інформацію про банк у якого вже є правонаступник. ІІІ. Відповідно до вимог п. 11 розділу ІІ Підготовка, оцінка та розгляд пропозиції Оголошення спрощеної закупівлі, пропозиція учасника повинна містити довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; e-mail; форма/система оподаткування; форма власності; організаційно правова форма; юридичний статус; профілюючий вид діяльності. У складі пропозиції переможця надано Довідку за вих.№ 60 від 18.06.2021, у якій ТОВ «Ком Еко Сервіс» зазначив, що має профілюючий вид діяльності – 71.11 Діяльність у сфері архітектури, 71.12 – діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг консультування у цих сферах. Однак, до відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у графі види діяльності підприємства зазначено, що ТОВ «Ком Еко Сервіс» має профілюючий (основний) напрямок діяльності за кодом 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (основний). Обсяг відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що включаються до ЄДР визначає стаття 17 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців“. Щодо юридичних осіб до ЄДР вносяться відомості, зокрема, про: повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності; ідентифікаційний код юридичної особи; організаційно-правова форма; місцезнаходження юридичної особи; перелік засновників (учасників) юридичної особи; види діяльності; дані про розмір статутного фонду (статутного або складеного капіталу); дані про відокремлені підрозділи юридичної особи; дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи; дані про юридичних осіб - правонаступників та інші відомості передбачені цією статтею. Статтею 18 згаданого Закону встановлено, що, якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Таким чином, інформація, що викладена у Довідці, яка містить інформацію про учасника за вих.№ 60 від 18.06.2021, ТОВ «Ком Еко Сервіс» зазначив неправдиву інформацію стосовно своєї профілюючої діяльності. І це не всі порушення, що були нами виявлені при аналізі пропозиції переможця ТОВ «Ком Еко Сервіс», і на які не звернула уповноважена особа Замовника. Виходячи з усього викладеного вище, уповноважена особа Замовника, усвідомлюючи, що пропозиція ТОВ «Ком Еко Сервіс» не відповідає вимогам визначених Замовником у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі все ж таки акцептує пропозицію такого учасника. Визнання переможця учасника ТОВ «Ком Еко Сервіс» порушує право ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» на об’єктивний розгляд його пропозиціїї, на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення Замовника (його представника, уповноваженої їм особи) до усіх учасників закупівлі. Дії уповноваженої особи, щодо безпідставної дискваліфікації пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» містять ознаки кримінального та адміністративного правопорушення, за що передбачена відповідальність. З огляду на викладене вище, уповноважена особа Замовника приймаючи рішення про відхилення пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» та акцепт пропозиції ТОВ «Ком Еко Сервіс», яка не відповідає вимогам Оголошенню про спрощенну закупівлю, діяла упереджено, необ’єктивно та порушила всі принципи здійснення закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». ВИМАГАЄМО: 1 Скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» у закупівлі UA-2021-06-11-007953-b, за предметом «Виготовлення проектно-кошторисної документації з реконструкції вуличного освітлення вул. Старокостянтинівське шосе, вул. Героїв Небесної Сотні, проспект Миру, вул. Валі Котика, вул. Лісова, вул. Островського, вул. Залізнична, вул. 400-річчя Шепетівки, вул. Судилківська, вул. Українська, вул. Генерала Шухевича, вул. Чкалова у м. Шепетівка Хмельницької області» (ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування), оформлене протоколом уповноваженої особи виконавчого комітету Шепетівської міської від 07.07.2021 № 16. 2 Переглянути рішення, щодо оцінки пропозиції ПП “ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ”. У разі ігнорування даної вимоги, будемо змушені звернутися з відкритим листом-зверненням до Державної аудиторської служби України, з метою проведення перевірки дій уповноваженої особи у процедурі закупівлі UA-2021-03-18-003652-b та проведення моніторингу процедури закупівлі, яка надасть аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону). Додатково повідомляємо, що маємо намір звернутися до масмедіа для розголошення ситуації, що склалася зі свавільним, злочинним витрачанням бюджетних коштів міста!!!!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо про те, що відповідно до умов документації спрощеної закупівлі Замовник відхиляє пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у документації спрощеної закупівлі до такого забезпечення пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття пропозицій; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; 2) пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі документації спрощеної закупівлі; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається документації спрощеної закупівлі; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог документації спрощеної закупівлі або укладення договору про закупівлю; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Ненадання (не завантаження до електронної системи закупівель) Учасником будь-якого документу який передбачений документації спрощеної закупівлі призведе до відхилення пропозиції. Перелік документів (копій документів), які подаються учасником у складі пропозиції, зазначено у відповідних розділах та додатках до цієї документації спрощеної закупівлі. Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що у складі пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати оригінал (-и) довідки (довідок) з обслуговуючого банку (обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках) про наявність рахунку (всіх рахунків) , а також про відсутність заборгованості за кредитами, не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Довідка повинна бути видана обслуговуючим банком (обслуговуючими банками, у разі відкриття рахунків у декількох банках) не раніше дати виходу оголошення про проведення цієї закупівлі. Довідка (або інший документ) виданої органами ДФС України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» у складі пропозиції надано довідку, видану Головним управлінням ДПС у Полтавській області, про перелік відкритих рахунків. Серед переліку є рахунки, відкриті у АТ «ПРАВЕКС БАНК». У складі пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» відсутні довідки про відкриті рахунки та про відсутність заборгованості за кредитами, не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю, видані АТ «ПРАВЕКС БАНК». Довідка, видана АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про відкриття рахунку №26067300231001, не містить дати видачі довідки (згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що довідка повинна бути видана обслуговуючим банком (обслуговуючими банками, у разі відкриття рахунків у декількох банках) не раніше дати виходу оголошення про проведення цієї закупівлі). Пропозиція ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі документації спрощеної закупівлі. Щодо визначення переможцем ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС» повідомляємо, що відповідно до умов документації спрощеної закупівлі у випадку, якщо статутом або іншим установчим документом встановлено, що укладення договорів (правочинів), потребує попереднього узгодження та/або наступного затвердження такого договору (правочину) загальними зборами чи іншим органом юридичної особи -учасника, або надання дозволу на його укладення, або вчинення з ним будь-яких інших дій, Учасник повинен надати від такого органу юридичної особи - учасника, який попередньо та/або в подальшому буде узгоджувати/затверджувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у даній процедурі та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі та надання повноважень (узгодження/дозволу тощо) на укладення договору про закупівлю. У складі пропозиції ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС» надано протокол загальних зборів учасників товариства №2 від 17.06.2021р. Надання інших додаткових документів до протоколу документацією спрощеної закупівлі не передбачалось. Стосовно довідки за вих.№ 60 від 18.06.2021, у якій ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС» зазначив, що має профілюючий вид діяльності – 71.11 Діяльність у сфері архітектури, 71.12 – діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг консультування у цих сферах, умовами документації зазначення не основного виду діяльності, а профілюючого, який і вказано у довідці учасника вих.№60 від 18.06.2021р. У пропозиції ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС» надано довідку про відкриті рахунки, видану АТ «Райффайзен банк Аваль» 17.06.2021р. №81-15/756 про відкриття рахунку , де зазначається назва банку АТ «Райффайзен банк Аваль», що і зазначено учасником у довідці про реквізити банку. На сайті банку зазначено, що Райффайзен Банк продовжує виконувати всі зобов’язання як правонаступник Райффайзен Банку Аваль перед клієнтами та контрагентами. У зв’язку з перейменуванням банку не потрібно звертатися до відділень, перевипускати картки чи переоформлювати раніше подані документи. Банк працює в звичайному режимі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2021 17:07
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 256b30433a0a4c94bc793bbce8d337c7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-007953-b.a7
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Тех проблеми
Дата скасування: 09.07.2021 22:21
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 3c5b336b6dd34183992dba9ef9f08b5b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-007953-b.a6
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо про те, що відповідно до умов документації спрощеної закупівлі Замовник відхиляє пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у документації спрощеної закупівлі до такого забезпечення пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття пропозицій; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; 2) пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі документації спрощеної закупівлі; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається документації спрощеної закупівлі; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог документації спрощеної закупівлі або укладення договору про закупівлю; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Ненадання (не завантаження до електронної системи закупівель) Учасником будь-якого документу який передбачений документації спрощеної закупівлі призведе до відхилення пропозиції. Перелік документів (копій документів), які подаються учасником у складі пропозиції, зазначено у відповідних розділах та додатках до цієї документації спрощеної закупівлі. Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що у складі пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати оригінал (-и) довідки (довідок) з обслуговуючого банку (обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках) про наявність рахунку (всіх рахунків) , а також про відсутність заборгованості за кредитами, не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Довідка повинна бути видана обслуговуючим банком (обслуговуючими банками, у разі відкриття рахунків у декількох банках) не раніше дати виходу оголошення про проведення цієї закупівлі. Довідка (або інший документ) виданої органами ДФС України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» у складі пропозиції надано довідку, видану Головним управлінням ДПС у Полтавській області, про перелік відкритих рахунків. Серед переліку є рахунки, відкриті у АТ «ПРАВЕКС БАНК». У складі пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» відсутні довідки про відкриті рахунки та про відсутність заборгованості за кредитами, не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю, видані АТ «ПРАВЕКС БАНК». Довідка, видана АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про відкриття рахунку №26067300231001, не містить дати видачі довідки (згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що довідка повинна бути видана обслуговуючим банком (обслуговуючими банками, у разі відкриття рахунків у декількох банках) не раніше дати виходу оголошення про проведення цієї закупівлі). Пропозиція ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі документації спрощеної закупівлі. Щодо визначення переможцем ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС» повідомляємо, що відповідно до умов документації спрощеної закупівлі у випадку, якщо статутом або іншим установчим документом встановлено, що укладення договорів (правочинів), потребує попереднього узгодження та/або наступного затвердження такого договору (правочину) загальними зборами чи іншим органом юридичної особи -учасника, або надання дозволу на його укладення, або вчинення з ним будь-яких інших дій, Учасник повинен надати від такого органу юридичної особи - учасника, який попередньо та/або в подальшому буде узгоджувати/затверджувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у даній процедурі та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі та надання повноважень (узгодження/дозволу тощо) на укладення договору про закупівлю. У складі пропозиції ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС» надано протокол загальних зборів учасників товариства №2 від 17.06.2021р. Надання інших додаткових документів до протоколу документацією спрощеної закупівлі не передбачалось. Стосовно довідки за вих.№ 60 від 18.06.2021, у якій ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС» зазначив, що має профілюючий вид діяльності – 71.11 Діяльність у сфері архітектури, 71.12 – діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг консультування у цих сферах, умовами документації зазначення не основного виду діяльності, а профілюючого, який і вказано у довідці учасника вих.№60 від 18.06.2021р. У пропозиції ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС» надано довідку про відкриті рахунки, видану АТ «Райффайзен банк Аваль» 17.06.2021р. №81-15/756 про відкриття рахунку , де зазначається назва банку АТ «Райффайзен банк Аваль», що і зазначено учасником у довідці про реквізити банку. На сайті банку зазначено, що Райффайзен Банк продовжує виконувати всі зобов’язання як правонаступник Райффайзен Банку Аваль перед клієнтами та контрагентами. У зв’язку з перейменуванням банку не потрібно звертатися до відділень, перевипускати картки чи переоформлювати раніше подані документи. Банк працює в звичайному режимі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2021 17:27
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження результатів кваліфікації

Номер: ff04dbff67d1463f989a76ecec06b4c5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-007953-b.c5
Назва: Оскарження результатів кваліфікації
Вимога:
Відповідно до Протоколу № 15 від 05 липня 2021 р. уповноваженої особи виконавчого комітету Шепетівської міської ради переможцем спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації з реконструкції вуличного освітлення вул. Старокостянтинівське шосе, вул. Героїв Небесної Сотні, проспект Миру, вул. Валі Котика, вул. Лісова, вул. Островського, вул. Залізнична, вул. 400-річчя Шепетівки, вул. Судилківська, вул. Українська, вул. Генерала Шухевича, вул. Чкалова у м. Шепетівка Хмельницької області» (ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування визначено Приватне підприємство «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ». Вважаємо таке рішення неправомірним з огляду на наступне: Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) в пункті 4 Розділу V Оцінка пропозицій передбачено: «У складі пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати оригінал (-и) довідки (довідок) з обслуговуючого банку (обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках) про наявність рахунку (всіх рахунків) , а також про відсутність заборгованості за кредитами, не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Довідка повинна бути видана обслуговуючим банком (обслуговуючими банками, у разі відкриття рахунків у декількох банках) не раніше дати виходу оголошення про проведення цієї закупівлі. Довідка (або інший документ) виданої органами ДФС України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. Учасником ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» у складі пропозиції надано довідку, видану Головним управлінням ДПС у Полтавській області про перелік відкритих рахунків у банках. Серед наданого переліку є рахунки відкриті у АТ «ПРАВЕКС БАНК». У складі пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» відсутні довідки про відкриті рахунки та про відсутність заборгованості за кредитами не раніше дати оприлюднення не веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю, видані АТ «ПРАВЕКС БАНК», що вимагалося в оголошенні спрощеної закупівлі. Крім того, Довідка, видана АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про відкриття рахунку № 26067300231001 не містить дати видачі довідки (згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Довідка повинна бути видана обслуговуючим банком (обслуговуючими банками, у разі відкриття рахунків у декількох банках) не раніше дати виходу оголошення про проведення цієї закупівлі). Відповідно до пункту 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію якщо вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Не подання вищезазначених документів є підставою для відхилення пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ». Вважаємо дії замовника щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» неправомірними та ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» учасника торгів ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ». 2. СКАСУВАТИ рішення про намір укласти Договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 07.07.2021 14:45
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на дії замовника

Номер: 26664ac11ee149dab3511c4eecdbfb6b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-007953-b.a4
Назва: Скарга на дії замовника
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій, на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Тендерній документації, пропозицію учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» була відхилена Уповноваженою особою Замовника. Відповідно до протоколу уповноваженої особи виконавчого комітету Шепетівської міської ради від 02.07.2021 № 14, пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМТВА «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» визнана такою, що невідповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: - в поданій пропозиції учасника не було надано інформаційної довідки з реквізитами банку, що буде включений до договору: найменування банку; розрахунковий рахунок учасника; МФО (код банку), що є підставою згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, пропозиція Учасника підлягає відхиленню у зв’язку з ненаданням інформації, що вимагалася замовником в тендерній документації пунктом 12, розділом ІІ Підготовка, оцінка та розгляд пропозицій. Оскільки ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» претендує на отримання перемоги в даній закупівлі та надало свою тендерну пропозицію, що відповідає ВСІМ вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Скаржник не може погодитися із вказаним рішенням та вважає дії Уповноваженої особи Замовника такими, що порушують не лише його права та інтереси, а й норми Закону України «Про публічні закупівлі». Свої вимоги обгрунтовуємо наступним. І. Відповідно до п.1 розділу ІІ Підготовка, оцінка та розгляд пропозиції, пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення законом), інформація від учасника процедури закупівлі і в документації спрощеної закупівлі, та шляхом завантаження документів у форматі PDF (portable document format), що вимагаються замовником у документації спрощеної закупівлі. Тендерна пропозиція, зокрема, містити інформаційну довідку з реквізитами банку, що буде включений до договору: найменування банку; розрахунковий рахунок Учасника, МФО (код банку). На виконання вищезазначеної вимоги Замовника, учасник закупівлі ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» в складі своєї пропозиції надало Інформаційну довідку за вих. № 22062021/5 від 22.06.2021, в якій зазначено: найменування банку, розрахунковий рахунок ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ», МФО (код банку). Даний документ завантажено у електронну папку «4.Довідки та листи.PDF» на сторінці 3 даної папки, а відтак, Уповноважена особа виконавчого комітету Шепетівської міської ради Коверняга Л.О. не правомірно відхилила учасника закупівлі ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» з підстав наведених у протоколі № 14 від 02.07.2021, з огляду на наявність інформаційної довідки у складі ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ». Як вбачається з реєстру отриманих пропозиції, участь у закупівлі прийняло 2 (два) учасники, а саме: Приватне підприємство «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» та ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС». Учасник ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» запропонував виготовити проектно-кошторисну документацію за ціною, що склала 230 000,00 грн, фактично на 50 тис. грн. дешевше ніж другий учасник. Але, Уповноважена особа Коверняга Л.О., приймає рішення, що оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14 від 02.07.2021 та дискваліфікую пропозицію учасника з найбільш вигідною пропозицією та повною відповідністю тендерної пропозиції умовам Оголошення спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі), чим дає можливість отримати перемогу у закупівлі так званій «СВОЇЙ КОМПАНІЇ». Дії уповноваженої особи, щодо безпідставної дискваліфікації пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» містять ознаки кримінального та адміністративного правопорушення, за що передбачена відповідальність. З огляду на викладене вище, уповноважена особа Замовника приймаючи рішення про відхилення пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» дія упереджено, необ’єктивно та порушила всі принципи здійснення закупівель. Що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». ВИМАГАЄМО: 1 Скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» у закупівлі UA-2021-06-11-007953-b, за предметом «Виготовлення проетно-кошторисної документації з реконструкції вуличного освітлення вул. Старокостянтинівське шосе, вул. Героїв Небесної Сотні, проспект Миру, вул. Валі Котика, вул. Лісова, вул. Островського, вул. Залізнична, вул. 400-річчя Шепетівки, вул. Судилківська, вул. Українська, вул. Генерала Шухевича, вул. Чкалова у м. Шепетівка Хмельницької області» (ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування), оформлене протоколом уповноваженої особи виконавчого комітету Шепетівської міської від 02.07.2021 № 14. 2 Переглянути рішення, щодо оцінки пропозиції ПП “ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ”. У разі ігнорування даної вимоги, будемо змушені звернутися з відкритим листом-зверненням до Державної аудиторської служби України, з метою проведення перевірки дій уповноваженої особи у процедурі закупівлі UA-2021-03-18-003652-b та проведення моніторингу процедури закупівлі, яка надасть аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону). Додатково повідомляємо, що маємо намір звернутися до масмедіа для розголошення ситуації, що склалася зі свавільним, злочинним витрачанням бюджетних коштів міста!!!!
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 05.07.2021 14:14
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на дії замовника

Номер: 88a7b0730dec4104ae2f0e76d5cb1ea0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-007953-b.a3
Назва: Скарга на дії замовника
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій, на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Тендерній документації, пропозицію учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» була відхилена Уповноваженою особою Замовника. Відповідно до протоколу уповноваженої особи виконавчого комітету Шепетівської міської ради від 02.07.2021 № 14, пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМТВА «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» визнана такою, що невідповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: - в поданій пропозиції учасника не було надано інформаційної довідки з реквізитами банку, що буде включений до договору: найменування банку; розрахунковий рахунок учасника; МФО (код банку), що є підставою згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, пропозиція Учасника підлягає відхиленню у зв’язку з ненаданням інформації, що вимагалася замовником в тендерній документації пунктом 12, розділом ІІ Підготовка, оцінка та розгляд пропозицій. Оскільки ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» претендує на отримання перемоги в даній закупівлі та надало свою тендерну пропозицію, що відповідає ВСІМ вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Скаржник не може погодитися із вказаним рішенням та вважає дії Уповноваженої особи Замовника такими, що порушують не лише його права та інтереси, а й норми Закону України «Про публічні закупівлі». Свої вимоги обгрунтовуємо наступним. І. Відповідно до п.1 розділу ІІ Підготовка, оцінка та розгляд пропозиції, пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення законом), інформація від учасника процедури закупівлі і в документації спрощеної закупівлі, та шляхом завантаження документів у форматі PDF (portable document format), що вимагаються замовником у документації спрощеної закупівлі. Тендерна пропозиція, зокрема, містити інформаційну довідку з реквізитами банку, що буде включений до договору: найменування банку; розрахунковий рахунок Учасника, МФО (код банку). На виконання вищезазначеної вимоги Замовника, учасник закупівлі ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» в складі своєї пропозиції надало Інформаційну довідку за вих. № 22062021/5 від 22.06.2021, в якій зазначено: найменування банку, розрахунковий рахунок ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ», МФО (код банку). Даний документ завантажено у електронну папку «4.Довідки та листи.PDF» на 4 сторінці даної папки, а відтак, Уповноважена особа виконавчого комітету Шепетівської міської ради Коверняга Л.О. не правомірно відхилила учасника закупівлі ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» з підстав наведених у протоколі № 14 від 02.07.2021, з огляду на наявність інформаційної довідки у складі ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ». Як вбачається з реєстру отриманих пропозиції, участь у закупівлі прийняло 2 (два) учасники, а саме: Приватне підприємство «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» та ТОВ «КОМ ЕКО СЕРВІС». Учасник ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» запропонував виготовити проектно-кошторисну документацію за ціною, що склала 230 000,00 грн, фактично на 50 тис. грн. дешевше ніж другий учасник. Але, Уповноважена особа Коверняга Л.О., приймає рішення, що оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14 від 02.07.2021 та дискваліфікую пропозицію учасника з найбільш вигідною пропозицією та повною відповідністю тендерної пропозиції умовам Оголошення спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі), чим дає можливість отримати перемогу у закупівлі так званій «СВОЇЙ КОМПАНІЇ». Дії уповноваженої особи, щодо безпідставної дискваліфікації пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» містять ознаки кримінального та адміністративного правопорушення, за що передбачена відповідальність. З огляду на викладене вище, уповноважена особа Замовника приймаючи рішення про відхилення пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» дія упереджено, необ’єктивно та порушила всі принципи здійснення закупівель. Що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». ВИМАГАЄМО: 1 Скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» у закупівлі UA-2021-06-11-007953-b, за предметом «Виготовлення проетно-кошторисної документації з реконструкції вуличного освітлення вул. Старокостянтинівське шосе, вул. Героїв Небесної Сотні, проспект Миру, вул. Валі Котика, вул. Лісова, вул. Островського, вул. Залізнична, вул. 400-річчя Шепетівки, вул. Судилківська, вул. Українська, вул. Генерала Шухевича, вул. Чкалова у м. Шепетівка Хмельницької області» (ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування), оформлене протоколом уповноваженої особи виконавчого комітету Шепетівської міської від 02.07.2021 № 14. 2 Переглянути рішення, щодо оцінки пропозиції ПП “ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ”. У разі ігнорування даної вимоги, будемо змушені звернутися з відкритим листом-зверненням до Державної аудиторської служби України, з метою проведення перевірки дій уповноваженої особи у процедурі закупівлі UA-2021-03-18-003652-b та проведення моніторингу процедури закупівлі, яка надасть аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону). Додатково повідомляємо, що маємо намір звернутися до масмедіа для розголошення ситуації, що склалася зі свавільним, злочинним витрачанням бюджетних коштів міста!!!!
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 05.07.2021 14:14
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 13803aafe92e469c8781690429b775e5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-007953-b.b2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Роботи які необхідно виконати , виходячи з технічного завдання та назви Виготовлення проектно-кошторисної документації з реконструкції вуличного освітлення вул. Старокостянтинівське шосе, вул Героїв Небесної Сотні, проспект Миру, вул. Валі Котика, вул. Лісова, вул. Островського, вул.Залізнична, вул. 400-річчя Шепетівки, вул. Судилківська, вул. Українська, вул. Генерала Шухевича, вул. Чкалова м. Шепетівка Хмельницької області) закупівлі згідно законодавства виконує не інженер-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості, а інженер- проектувальник в частині забезпечення економії енергії або Інженер-проектувальник в частині безпека експлуатації та захист від шуму. Прошу забрати незаконну вимогу про надання кваліфікаційного сертифікату -іінженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості. Прошу вказати правильний сертифікат у кваліфікаційних вимогах
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно даного Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Тому, встановленого законодавством вичерпного переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону не має. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства. В нашому випадку до різних предметів закупівлі замовником самостійно визначено перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається наявність не менше одного кваліфікованого інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості. Вважаємо цей кваліфікаційний критерій законним, а, відтак, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: f6bc3cb018c34b3aad883f44e8f23667
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-007953-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовник вимагає: надання документів сертифікатів підприємства : - сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT). Прохання надати роз"яснення на які норми чинного законодавства ми спираєтесь? Проаналізувавши вимоги тендерної документації ми виявили в ній дискримінаційні вимоги та такі, які порушують ст. 5 Закону України «Про Публічні закупівлі». В Розділі II пункт 16 "Інші документи" тендерної документації вимагається надання від учасників процедури закупівлі сертифікат на систему ISO відповідно. Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 5 статті 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому навіть враховуючи посилання на ст. 22 п.3 Закону, де зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, ключовим моментом є «вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством». Наголошуємо, що обов’язок у наявності у учасника Сертифікати ISO не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Тому, ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. Вимагаємо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію - видалити дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату ISO
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно даного Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Тому, встановленого законодавством вичерпного переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону не має. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства. В нашому випадку замовником самостійно визначено перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам. По суті Вашої вимоги щодо необхідності сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. ДСТУ ISO 37001:2018 Системи щодо протидії корупції – вважаємо такі документи вважливими, оскільки вони видаються після перевірок компетентними сертифікаційними органами і засвідчують високий рівень організації управління у потенційного учасника і виконавця робіт, що є немаловажним для якісного виконання робіт. Такі сертифікати є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції/робіт на всіх етапах їх створення і підтверджує результативність та якість роботи підприємств. В разі відповідності підприємства критеріям сертифікації його взмозі отримати будь яке підприємство. Це дає можливість оцінити потенційного партнера ще до початку взаємодії, спираючись на висновки компетентного органу, а не проводити оцінку самостійно. Такі документи можуть бути отримані будь-якою проектувальною організацією за її бажанням у необмеженого кола сертифікаційних органів, в цьому не існує жодних перешкод, а значить будь-який учасник може виконати такі умови. Тому умова про необхідність сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. ДСТУ ISO 37001:2018 Системи щодо протидії корупції залишається незмінною. З огляду на це, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні