• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ЛОТ 3 33600000-6- Фармацевтична продукція МНН

Найменування та міжнародна непатентована назва (МНН), а також асортимент (кількість) та вимоги до товару зазначено в Додатку 2 до тендерної документації (технічне завдання). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „ Ціна – 100%”.

Завершена

293 627.35 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 468.14 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 13:19 - 25.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення щодо визначення переможця

Номер: b438e26785e44e20ad31732941043da6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-007374-b.c1
Назва: Скасування рішення щодо визначення переможця
Вимога:
02.07.2021 року Протоколом №41 розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ «СТМ-Фарм» по закупівлі № UA-2021-06-11-007374-b, що проводило Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня імені братів М.С. і О.С. Коломійченків" Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади. Проаналізувавши документи, що надані у складі тендерної пропозиції учасника – переможця, ТОВ «СТМ-Фарм» (надалі – Переможець), нами - ТОВ «УКРЕРА», було виявлено невідповідність, а саме: Переможцем було запропоновано лікарський засіб який не відповідає вимогам Замовника, а саме: по позиції 33 було запропоновано МЕТФОРМІН-АСТРАФАРМ. таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 1000 мг; по 10 таблеток у блістері; по 6 блістерів у коробці з картону, що не відповідає потребі Замовника, тому що даний лікарській засіб не має пролонгованої дії яку має ДІАФОРМІН® SR, табл. пролонг. дії 1000 мг, №60. Виходячи з вище наведеного просимо переглянути Ваші рішення що затверджені Протоколом №41 розгляду тендерних пропозицій від 02.07.2021 р. та відхилити пропозицію ТОВ «СТМ-Фарм», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, до Постійно діючої адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та/або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно статті 23 ч.4 Закону про "Про публічні закупівлі" зазначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент та згідно документаціі торгів в МТВ Примітка: У разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то вважається, що технічне завдання містить вираз (або еквівалент). Згідно Наказу № 2092 від 19.12.2016 року МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). Таким чином даний препарат запропонований ТОВ «СТМ-Фарм», МЕТФОРМІН-АСТРАФАРМ. таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 1000 мг; по 10 таблеток у блістері; по 6 блістерів у коробці з картону відповідає заявленому в тендерній документації , так як МНН Metformin співпадає ДІАФОРМІН® SR, табл. пролонг. дії 1000 мг, №60, також нашу лікарню та лікарів повністю влаштовує наданий еквівалент. Хочемо нагадати , Відповідно зі ст. 5 Закону про "Про публічні закупівлі" закупівлі повинні здійснюватись, за такими принципами, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено