• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області

Завершена

5 327 748.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 638.74 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 12:50 - 23.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення

Номер: 70a60042d2e249489825241bbc46d97f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-006778-b.c2
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Апартменс Сільвер» (далі – ТОВ «Апартменс Сільвер»), як учасник закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-06-11-006778-b), повідомляє, що Тендерним комітетом Управління освіти Дубенської міської ради (далі – Тендерний комітет) були порушені права та законні інтереси ТОВ «Апартменс Сільвер», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим згідно ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», подаємо цю вимогу на рішення Тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» згідно Протоколу засідання тендерного комітету №152 від «12» липня 2021 року. Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Апартменс Сільвер», це рішення Тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» згідно Протоколу засідання тендерного комітету №152 від «12» липня 2021 року, оскільки пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» не відповідає умовам Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від «11» червня 2021 року, зокрема: 1) Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації технічним завданням було встановлено: - Демонтажні роботи: п. 13 Брухт металевий – 11,908 т; - Влаштування вузла обліку та регулювання теплової енергії: Теплообчислювач електронний MULTIKAL 603-F-4-56-8-32-2-00-00 – 1 шт. Тендерною документацією також встановлено: «Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається, зокрема, інформація про ціну та інформація від учасника Процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в Документації, завантаживши необхідні документи, що вимагаються у Документації, зокрема, розрахунок ціни Пропозиції з ПДВ, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Розрахунок ціни Пропозиції (для платників ПДВ –"з ПДВ", а для не платників ПДВ –"без ПДВ") має бути складений у повній відповідності технічним вимогам Замовника, вказаних в додатку 4 Документації,та завірений підписом уповноваженої особи учасника. В розрахунку ціни Пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями. До розрахунку ціни Пропозиції обов’язково мають бути надані, наведені нижче, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни виконані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень: - договірна ціна (тверда); - порядковий локальний кошторис (-си) з розрахунком одиничної вартості; - об’єктний кошторис (кошториси); - розрахунок прямих витрат і загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат; - розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів(сформований згідно рекомендацій ДБН ("Ціноутворення у будівництві" - Збірник офіційних документів та роз’яснень No4 за 2003рік), за наявності в складі відокремлених виробничих структурних підрозділів подати документальне підтвердження довільної форми); - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; - розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва. Однак, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» у його тендерній пропозиції, а саме – розрахунку договірної ціни, передбачено такі позиції у п.13 Локального кошторису 2-1-6 та п.3 Локального кошторису 2-1-7 відповідно без зазначення вартості таких позицій, що не відповідає ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Крім того, Замовником у тендерній документації не було встановлено, що такі види робіт (Демонтажні роботи: п. 13 Брухт металевий – 11,908 т; Влаштування вузла обліку та регулювання теплової енергії: Теплообчислювач електронний MULTIKAL 603-F-4-56-8-32-2-00-00 – 1 шт) будуть фінансуватися окремо за рахунок коштів Замовника. Тому, пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині. Отже, враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» не відповідає умовам Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від «11» червня 2021 року. На підставі вищевикладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: - надати додаткові роз’яснення щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів»; - скасувати рішення Тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» згідно Протоколу засідання тендерного комітету №152 від «12» липня 2021 року; - скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем – учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» згідно Протоколу засідання тендерного комітету №152 від «12» липня 2021 року; - відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від «11» червня 2021 року.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Управління освіти Дубенської міської ради (далі – Тендерний комітет) уважно розглянув Вимогу щодо скасування рішення про відхилення учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів». При проведенні закупівлі за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт щодо предмета закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області» № UA-2021-06-11-006778-b, Тендерний комітет керується Законом України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-IX (далі — Закон), а також іншими нормативно-правовими актами, що регулюють здійснення закупівель в Україні. Зауваження, щодо результатів розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» та її відхилення, викладені у Вашій Вимозі є безпідставними та необґрунтованими, а саме: Пунктом 5 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації «Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області» встановлено, що: «5. Розрахунок ціни тендерної пропозиції з ПДВ, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників ПДВ – «без ПДВ») має бути складений у повній відповідності технічним вимогам Замовника, вказаних в Додатку 4 тендерної документації, та завірений підписом уповноваженої особи учасника. В розрахунку ціни тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями. До розрахунку ціни тендерної пропозиції обов’язково мають бути надані, наведені нижче, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни виконані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень: 1) Договірна ціна (тверда) 2) Порядковий локальний кошторис (-си) з розрахунком одиничної вартості 3) Об’єктний кошторис (кошториси) 4) Розрахунок прямих витрат і загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат 5) Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (сформований згідно рекомендацій ДБН («Ціноутворення у будівництві» - Збірник офіційних документів та роз’яснень №4 за 2003рік), за наявності в складі відокремлених виробничих структурних підрозділів подати документальне підтвердження довільної форми) 6) Підсумкова відомість ресурсів 7) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів 8) Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва. Пояснення: Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання усіх робіт, передбачених в технічних вимогах Замовника. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинен бути виконаний відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» із урахуванням змін та доповнень. Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них, в тому числі врахування податків, необхідних страхових внесків, транспортних витрат, затрат на отримання дозволів, затрат на розробку необхідних технологічних карт, затрат на організацію будівельного майданчика, виконання тимчасових підключень до мереж, інших затрат, необхідних для повного виконання робіт. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт. Загальна підсумкова вартість розрахунку ціни повинна відповідати ціні вказаній у тендерній пропозиції учасника за результатами аукціону. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. До розрахунку ціни тендерної пропозиції торгів не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий у друкованому вигляді, виконаний у актуальній, на дату підписання договору, версії, програмного комплексу "АВК" або "СМЕТА ДСТУ" або аналогічного іншого (сумісного із зазначеними) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень.» . п. 13 Локального кошторису 2-1-6 передбачено Брухт металевий 11,908 т, який є зворотнім матеріалом. Даний матеріал після демонтажу може повертається Замовнику, тому кошторисом не передбачається його вартість або залишатись Підряднику, тоді його вартість буде з «-», як зворотні суми. В п. 3 Локального кошторису «2-1-7 Теплообчислювач електронний MULTIKAL 603-F-4-56-8-32-2-00-00» не вказано ціну, проте у відомості ресурсів п.223 (в колонці 14 Обгрунтування ціни) вказано, що даний теплообчислювач постачається з витратоміром, то ж його ціну враховано у вартості витратоміра (п. 2 Локального кошторису 2-1-7, Витратомір ультразвуковий ULTRAFLOW 54 65-5-СМСН). Вимога ТзОВ «Апартментс Сільвер» є безпідставною, оскільки вище вказані позиції враховано повною мірою і не передбачають ніякого окремого фінансування з боку Замовника. Таким чином, враховуючи вищевикладені положення норм чинного законодавства України, приймаючи до уваги встановлені фактичні обставини наданої вимоги, вважаємо, що вона є необґрунтованою, а рішення тендерного комітету управління освіти Дубенської міської ради - правомірним.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

порушення Закону України Про публічні закупівлі

Номер: 7183ac00042548f08c648da0aab98a7d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-006778-b.a1
Назва: порушення Закону України Про публічні закупівлі
Вимога:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ Згідно протоколу №152 засідання тендерного комітету Управління освіти Дубенської міської ради від 12 липня 2021р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" було визнано переможцем процедури відкритих торгів предмету закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області», номер закупівлі UA-2021-06-11-006778-b. Однак у документах тендерної пропозиції ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» є невідповідності умовам тендерної документації. Згідно вимог тендерної документації 1 ТД.doc (Розділ III п 1 п.п.5 та п.п.8) учасники торгів повинні були виконати розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірної ціни) згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ДСТУ-Н Б Д.1.-3:2013 з урахуванням змін та доповнень. У документах учасника торгів ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» 18.Кошторис_ч1.rar та 18.Кошторис_ч2.rar не враховані кошти на відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва, що є порушенням п 6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (правила визначення вартості будівництва). Слід також відмітити, що відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. В той же час, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 року № 405 (далі - ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів) При цьому, відповідно до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що при визначені загально виробничих витрат (далі – ЗВВ) у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: - заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення (показник I блоку ЗВВ); - покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник III блоку ЗВВ). Також, пунктом 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, до складу якої зокрема включаються ЗВВ, що розраховані з урахуванням показників I та III блоку ЗВВ, які визначені саме розрахунково-аналітичним методом виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), та з наданням підтверджуючих розрахунків у відповідності до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, тобто з наданням у складі тендерної пропозиції учасників визначених розрахунково-аналітичним методом показників I та III блоку ЗВВ по об'єкту замовлення, на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт установлено, що відповідно до наданого у пропозиції розрахунку загальновиробничих витрат ЗВВ в складі тендерної пропозиції (договірної ціни) ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» розраховані за усередненими показниками, а не на підставі поданого учасником розрахунку аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 та пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, та не відповідає умовам п.п. 5 та п.п.8 пункту 1 розділу III тендерної документації. Крім того згідно додатку №4 до тендерної документації та зазначеній у додатку таблиці «Відомості обсягів робіт» розділ Система опалення№ 1 п 10 п 12 п15, розділ Система опалення №2 п9 п11 п14, розділ Система опалення№ 3 п13 п15 п18 , розділ Система опалення №4 п 33 п35 п38, розділ Система опалення №5 п 29 п 31 п34, учасники повинні застосовувати при розрахунку одиницю виміру –комплект, проте учасник ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» застосував одиницю виміру -100шт, внаслідок чого невірно застосував розцінки на наступні види робіт у всіх системах опалення : - установлення радіаторних терморегуляторів локальний кошторис №2-1 п 10, локальний кошторис №2-1-2 п 9, локальний кошторис №2-1-3 п13, локальний кошторис №2-1-4 п 33,локальний кошторис №2-1-5 п29; -установлення термостатичних елементів локальний кошторис №2-1 п12 , локальний кошторис №2-1-2 п 11, локальний кошторис №2-1-3 п15, локальний кошторис №2-1-4 п35,локальний кошторис №2-1-5 п31; -установлення клапанів запірних локальний кошторис №2-1 п15 , локальний кошторис №2-1-2 п 14, локальний кошторис №2-1-3 п18, локальний кошторис №2-1-4 п38,локальний кошторис №2-1-5 п34. Також було встановлено , що згідно вимог додатку №4 до тендерної документації таблиці «Відомості обсягів робіт» для ізоляції трубопроводів діаметром 22 мм учасники повинні застосовувати конструкції теплоізоляційні комплектні на основі циліндрів мінераловатних на синтетичному зв’язувальному, товщиною теплоізоляційного шару 20 мм, проте ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» всупереч вимогам тендерної документації застосовує циліндр техно-ніколь 80 1000-25-20 замість техно-ніколь 80 1000-22-20. Отже, враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» не відповідає умовам Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від «11» червня 2021 року. На підставі вищевикладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: -надати додаткові роз’яснення щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області»(ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), номер закупівлі:UA-2021-06-11-006778-b учасника ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів»; -скасувати рішення Тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області»(ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), номер закупівлі:UA-2021-06-11-006778-b учасника ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» згідно протоколу №152 засідання тендерного комітету Управління освіти Дубенської міської ради від 12 липня 2021р; -скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем – учасником ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» згідно протоколу №152 засідання тендерного комітету Управління освіти Дубенської міської ради від 12 липня 2021р.; - відхилити тендерну пропозицію учасника ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від «11» червня 2021 року.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Управління освіти Дубенської міської ради (далі – Тендерний комітет) уважно розглянув Вимогу щодо скасування рішення про відхилення учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів». При проведенні закупівлі за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт щодо предмета закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області» № UA-2021-06-11-006778-b, Тендерний комітет керується Законом України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-IX (далі — Закон), а також іншими нормативно-правовими актами, що регулюють здійснення закупівель в Україні. Зауваження, щодо результатів розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» та її відхилення, викладені у Вашій Вимозі є безпідставними та необґрунтованими, а саме: Пунктом 5 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації «Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області» встановлено, що: «5. Розрахунок ціни тендерної пропозиції з ПДВ, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників ПДВ – «без ПДВ») має бути складений у повній відповідності технічним вимогам Замовника, вказаних в Додатку 4 тендерної документації, та завірений підписом уповноваженої особи учасника. В розрахунку ціни тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями. До розрахунку ціни тендерної пропозиції обов’язково мають бути надані, наведені нижче, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни виконані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень: 1) Договірна ціна (тверда) 2) Порядковий локальний кошторис (-си) з розрахунком одиничної вартості 3) Об’єктний кошторис (кошториси) 4) Розрахунок прямих витрат і загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат 5) Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (сформований згідно рекомендацій ДБН («Ціноутворення у будівництві» - Збірник офіційних документів та роз’яснень №4 за 2003рік), за наявності в складі відокремлених виробничих структурних підрозділів подати документальне підтвердження довільної форми) 6) Підсумкова відомість ресурсів 7) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів 8) Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва Пояснення: Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання усіх робіт, передбачених в технічних вимогах Замовника. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинен бути виконаний відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» із урахуванням змін та доповнень. Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них, в тому числі врахування податків, необхідних страхових внесків, транспортних витрат, затрат на отримання дозволів, затрат на розробку необхідних технологічних карт, затрат на організацію будівельного майданчика, виконання тимчасових підключень до мереж, інших затрат, необхідних для повного виконання робіт. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт. Загальна підсумкова вартість розрахунку ціни повинна відповідати ціні вказаній у тендерній пропозиції учасника за результатами аукціону. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. До розрахунку ціни тендерної пропозиції торгів не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий у друкованому вигляді, виконаний у актуальній, на дату підписання договору, версії, програмного комплексу "АВК" або "СМЕТА ДСТУ" або аналогічного іншого (сумісного із зазначеними) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень.» Отож, Тендерною документацією не було передбачено обов’язково врахувати витрати на відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва, тому включення даних витрат у договірну ціну здійснюється на розсуд учасників аукціону залежно від розташування бригад і можливостей їх роботи в даному регіоні. Згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 розмір загально-виробничих витрат необхідно враховувати розрахунково-аналітичним методом. Проте, визначений розмір ЗВВ розрахунково-аналітичним методом не повинен перевищувати нормативні показники, тому учасники аукціону в разі перевищення показників, визначених розрахунково-аналітичним методом, повинні враховувати їх за нормативними значеннями. (Фактичні розрахунки було надано). Так як кількість терморегуляторів відповідає заявленій в завданні, а учасники в праві надати свою ціну на певний вид робіт. При застосуванні одиниці виміру шт. чи комплект суть не зміниться. Вважаємо дане зауваження не суттєвим. (так само можна вважати шт/комплект опискою, що суттєво не впливає на визначення ціни) Замовником було здійснено усний запит виробнику по суті даного зауваження: у зв’язку з тим, що циліндри ТехноНіколь для трубопроводів діаметром 20 мм не виготовляються товщиною 22 мм і відсутні у асортименті заводу-виготовлювача, можна застосовувати циліндри товщиною 25 мм, що в свою чергу покращить теплоізоляцію трубопроводів. Таким чином, враховуючи вищевикладені положення норм чинного законодавства України, приймаючи до уваги встановлені фактичні обставини наданої вимоги, вважаємо, що вона є необґрунтованою, а рішення тендерного комітету управління освіти Дубенської міської ради - правомірним.
Статус вимоги: Не задоволено