• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція спортивної зали СЗШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Богдана Хмельницького, 17 смт.Літин Літинського району Вінницької області (коригування 2)

Завершена

6 686 932.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 66 869.32 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 12:30 - 23.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення

Номер: cfa0a665bccd43dfa22d1a266db3bfc6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-001388-a.a1
Назва: Вимога щодо усунення
Вимога:
В тендерній документації п. 2.1 включена вимога: «Окрім того, учасник надає докази сертифікації інженера з охорони праці (будівництво) згідно вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (надається сертифікат компетентності і кваліфікаційне посвідчення).» Оскільки даний вид сертифікації не передбачений законодавством для учасників, дана вимога суперечить Статті 26 п11. Закону України «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Оскільки сертифікат, котрий вимагається Тендерною Документацією є добровільним і приватним (Розроблений і видається Громадською організацією «Асоціація експертів будівельної галузі» на платній основі), вимога надання такого сертифікату учасниками торгів є дією, котра схиляє учасників до надання неправомірної вигоди суб’єкту господарювання недержавного сектору економіки, що є ознакою правопорушення, передбаченого Статтею 365-2. «Зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги» « Зловживання своїми повноваженнями аудитором, нотаріусом, оцінювачем, уповноваженою особою або службовою особою Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, іншою особою, яка не є державним службовцем, посадовою особою місцевого самоврядування, але здійснює професійну діяльність, пов'язану з наданням публічних послуг, у тому числі послуг експерта, арбітражного керуючого, приватного виконавця, незалежного посередника, члена трудового арбітражу, третейського судді (під час виконання цих функцій), або державним реєстратором, суб’єктом державної реєстрації прав, державним виконавцем, приватним виконавцем з метою отримання неправомірної вигоди, якщо це завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам або інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам юридичних осіб, - карається обмеженням волі на строк до трьох років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до десяти років.» Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вищезгадана вимога дискримінує учасників, котрі не входять до добровільного громадського об’єднання ««Асоціація експертів будівельної галузі», чим порушують Статтю 314. Ч.2 Конституції України «Належність чи неналежність фізичної особи до політичної партії або громадської організації не є підставою для обмеження її прав, надання їй пільг чи переваг» Вимагаємо: Вилучити вищезгадану дискримінаційну вимогу з Тендерної Документації. Копію вимоги, направляємо письмово, за адресою: 03035, м.Київ, вул. Василя Сурикова, 3, Національне антикорупційне бюро України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, на Вашу скаргу щодо законності вимоги надати у складі тендерної пропозиції сертифікат компетентності і кваліфікаційного посвідчення інженера та головного інженера з охорони праці (будівництво) згідно вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 повідомляємо наступне. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон), Тендерна документація, окрім перерахованих у Законі відомостей, які мають бути надані у складі ТД, може містити і іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога надання доказів сертифікації інженера та головного інженера з охорони праці (будівництво) згідно вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (надається сертифікат компетентності і кваліфікаційне посвідчення) базується на ст. 15 ЗУ "Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб, де роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Таким чином, незалежно від кількості працівників, функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Стосовно вимоги доказів сертифікації інженера з охорони праці (будівництво) згідно вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» базується на вимогах Наказу Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, яким затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» (див. http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1111-17), в якому, окрім іншого, регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме: «координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)» (див. абзац 4, пункту 4, Розділу IV). Підтвердження відповідності (продукції, процесів, послуг, систем або персоналу) незалежним органом є ніщо інше, як сертифікація (див. статтю 1., Розділу І, Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»). Для замовника наявність такого сертифікату у інженерів охорони праці є свідченням про спроможність постачальника забезпечити виконання робіт у відповідності з вимогами діючого законодавства та нормативно – правової документації. Враховуюч вищевикладене, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки, оскільки роботи будуть здійснюватися під час освітнього процесу в приміщеннях і місцях, де можлива присутність дітей, для замовника вкрай необхідне дотримання професійної безпеки, на підтвердження чого в складі тендерної документації замовник вимагає від учасників (потенційних виконавців послуг) надання сертифікату компетентності , що не містить жодних дискримінаційних елементів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.06.2021 12:39