-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4 білий, папір газетний формату А4 сірий)
Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», та здійснює спрощену закупівлю з використанням електронної системи з метою відбору постачальника товару (товарів), для укладення договору
Завершена
55 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 275.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2021 11:54 - 17.06.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
c4906bb3e4034fc3ad671a9a0d453233
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-11-001264-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-06-11-001264-c на закупівлю «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня". Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-06-11-001264-c нами було встановлено, що вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу, а саме «Maestro Standard+». Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати. Просимо Вас доповнити вимоги і викласти їх в наступній редакції: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»» для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2021 09:46
Вирішення:
Доброго дня, шановний учаснику!! Дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі!! КНП «НЦМЛ» уважно розглянуло Вашу вимогу щодо внесення змін до документації підготовленої в рамках спрощеної закупівлі ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне», ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-001264-c. За результатами розгляду повідомляємо, що відповідно до абзацу 2 пункту 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, та ця умова не є обов’язком. До того ж, замовник оголошує закупівлю для задоволення своїх потреб та з дотриманням усіх принципів передбачених ч. 1 cm. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежує потенційних учасників до прийняття участі у закупівлі згідно ч. З, ч. 4 cm. 5 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.06.2021 17:36