• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (розхідні матеріали медичного призначення: 38 найменувань).

Завершена

874 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 370.00 UAH
Період оскарження: 27.06.2017 15:16 - 09.07.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

про внесення змін до тендерної документації

Номер: e89cb97bccfa4572b41cf1514c4dfc05
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-27-001838-b.a1
Назва: про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
вих. № _____________ від «30» червня 2017р. Департамент охорони здоров’я Одеської міської ради м. Одеса, вул. Коблевська, 13 ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1183647, номер тендеру у UA-2017-06-27-001838-b) 14.07.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: За Код ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (розхідні матеріали медичного призначення: 38 найменувань). Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № з/п Торговельна назва або еквівалент Одиниця виміру Кількість 1 Маска медична неткана штука 65000 2 Скарифікатори стерильні одноразові № 200 упаковка 505 3 Пипетка з скаріфікатором стерильна № 1 штука 20000 4 Дзеркало гінекологічне стерильне, одноразового використання, поворотно-зубчастий тип з'єднання (всі розміри) штука 300 5 Петлі для дозованого пересіву із ПС, 10 мкл, темно-сині,20 шт/паков упаковка 1800 6 Прозора плівкова пов'язка на рамці Tegederm TM, 6см*7см штука 100 7 Бинт марлевий медичний стерильний, 7м*14 см № 1 тип 17 штука 50 8 Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна, зигзагоподібна стрічка, 100 г н/ст. №1 штука 50 9 Серветка 50х40 см, пл. 25-30 г/м2 одноразова стерильна штука 2000 10 Серветки зі спиртовим просоченням 65х30мм №100 упаковка 5700 11 Канюля внутрішньовенна типу Butterfly (всі розміри) штука 15400 12 Катетер аспіраційний одноразового використання Fr6 штука 100 13 Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з ін'єкційним клапаном р.26 штука 200 14 Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з ін'єкційним клапаном р.24 штука 100 15 Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з ін'єкційним клапаном р.22 штука 100 16 Канюля назальна педіатрична штука 23 17 Подовжувач інфузійних помп з трьохходовим краником, тип конектора Luer-Lock PPIK390LL штука 50 18 Подовжувач інфузійних помп з трьохходовим краником, тип конектора Luer-Lock PPIK3150LL штука 550 19 Подовжувач інфузійних помп з трьохходовим краником, тип конектора Luer-Lock PPIK37LL штука 500 20 Трубка ендотрахеальна б/манжети №4,0 штука 50 21 Трубка ендотрахеальна б/манжети №3,5 штука 150 22 Трубка ендотрахеальна б/манжети №3 штука 50 23 Трубка ендотрахеальна б/манжети №2,5 штука 50 24 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 1,0 мл голка 0,33*13мм. штука 3000 25 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання стерильні 2 мл голка 0,6*25мм. штука 65000 26 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання стерильні 5 мл голка 0,7*38мм. штука 73100 27 Шприц ін`єкційний одноразового використання стерильні 10 мл голка 0,8*38мм. штука 70200 28 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання стерильні 20 мл голка 0,8*38мм. штука 30050 29 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання стерильні 50мл 1,2*40мм штука 500 30 Канюлі для аспірації та введення лікарських засобів з мультидозових флаконів Mini-Spike штука 100 31 Рукавички хірургічні латексні стерильні з пудрою, текстуровані, з валиком на манжеті. пара 1500 32 Ємність для забору сечі 120мл (з РР, з кришкою, в індивідуальній упаковці) штука 36000 33 Зонд урогенітальний універсальний штука 1700 34 Ланцети Акку-Чек 25шт упаковка 45 35 Бактеріальний фільтр одноразового використання (електростатичний) штука 500 36 Nellcor Oximax SpO2 одноразовий датчик неонатальний штука 5 37 Набір гінекологічний оглядовий №3 з бахилами (рукавички оглядові-2шт, дзеркало гінекологічне-1шт, ендоцервікальна щіточка -1шт, бахали -2шт, папір для нотаток -1шт) штука 4244 38 Комплект одягу протиепідемічний № 1 стерильний (халат медичний хірургічний, 130см, із передньою вологонепроникною поверхнею-1шт, фартух медичний вологонепроникний-1шт, шолом захисний-1шт, бахали високі-1п, маска медична із захисним екраном -1шт) штука 2 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: 24 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 1,0 мл голка 0,33*13мм. штука 3000 25 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання стерильні 2 мл голка 0,6*25мм. штука 65000 26 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання стерильні 5 мл голка 0,7*38мм. штука 73100 27 Шприц ін`єкційний одноразового використання стерильні 10 мл голка 0,8*38мм. штука 70200 28 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання стерильні 20 мл голка 0,8*38мм. штука 30050 29 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання стерильні 50мл 1,2*40мм штука 500 , згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1183647, номер тендеру у UA-2017-06-27-001838-b шляхом виділення в окремий лот наступні найменування предмету закупівлі 24 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 1,0 мл голка 0,33*13мм. штука 3000 25 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання стерильні 2 мл голка 0,6*25мм. штука 65000 26 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання стерильні 5 мл голка 0,7*38мм. штука 73100 27 Шприц ін`єкційний одноразового використання стерильні 10 мл голка 0,8*38мм. штука 70200 28 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання стерильні 20 мл голка 0,8*38мм. штука 30050 29 Шприц ін`єкційний трьохкомпонентний одноразового використання стерильні 50мл 1,2*40мм штука 500 що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Про відсутність підстав зодоволення вимоги
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 05.07.2017 09:24
Підтвердження вирішення: Враховуючи специфіку підпорядкування лікувально-профілактичних установ м. Одеси (ЛПУ) до Департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради (далі – Департамент, Замовник) Замовником під час формування предмета закупівлі цих торгів ураховувались узагальнені заявки на придбання розхідних матеріалів медичного призначення від КУ «Міська дитяча лікарня ім. ак. Б.Я. Резніка», КУ «Міська клінічна інфекційна лікарня», КУ «Міський центр профілактики та боротьби з ВІЛ-інфекцією/СНІД», КУ «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 14», КУ «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 12», КУ «Міський шкірно-венерологічний диспансер», КУ «Міський протитуберкульозний диспансер» та виникнення нагальної потреби у закупівлі у найкоротший термін через погіршення епідситуації на кір у м. Одесі. Підтвердженням є Протокол позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Одеської міської ради від 15.06.2017 № 11 та оперативна інформація Державної установи «Одеський обласний лабораторний центр міністерства охорони здоров’я України» щодо захворюваності на кір станом на 22.06.2016 року (лист від 22.06.2017 № 04.1/1518). З метою забезпечення безперервного лікувального процесу кожна ЛПУ формує заявку в залежності від своєї спеціалізації відповідно річної потреби у розхідних виробах медичного призначення, а тому заявки об’єднують у себе, як шприци, канюлі, трубка ендотрахеальні, маски, вата, бинт тощо. Підставою для проведення процедури закупівлі, серед іншого, є заявка головних лікарів ЛПУ. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. На виконання зазначеної норми Замовником визначено предмет закупівлі відкритих торгів: «Код ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (розхідні матеріали медичного призначення: 38 найменувань)». Цей код словника включає у себе усі 38 найменувань витратних матеріалів, які включено до предмету закупівлі за цими торами. Звертаємо увагу, що поділ предмета закупівлі на окремі частини (лоти) становить певні ризики, у зв’язку з чим торги за окремими лотами можуть бути відмінені частково відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (недостатня кількість учасників, відхилення усіх тендерних пропозицій за лотом тощо) та призведе до зівання закупівлі та зволікання часом. Крім того, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 поділ предмета закупівлі на окремі частини (лоти) є виключно правом, а не обов’язком Замовника. З огляду на зазначене, вважаємо, що Замовником під час визначення предмета закупівлі за цими торгами було дотримано усіх вимог законодавства про публічні закупівлі, зокрема принципу здійснення закупівель – недискримінація учасників, а об’єднання витратних матеріалів медичного призначення у межах одного предмету закупівлі є обґрунтованим та підтверджується Протоколом позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Одеської міської ради від 15.06.2017 № 11 та оперативною інформацією Державної установи «Одеський обласний лабораторний центр міністерства охорони здоров’я України» щодо захворюваності на кір станом на 22.06.2016 року (лист від 22.06.2017 № 04.1/1518).