• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Високовольтні електронагрівачі

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Високовольтні електронагрівачі) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 17 321 746,75 грн. (сімнадцять мільйонів триста двадцять одна тисяча сімсот сорок шість грн. 75 коп.), з ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.07.2021 18:00 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 519 648,00 грн. (п’ятсот дев’ятнадцять тисяч шістсот сорок вісім грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 12.07.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 173 218,00 грн.(сто сімдесят три тисячі двісті вісімнадцять грн. 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

17 321 746.75 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 173 218.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 09:04 - 09.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: c40e7035a62d4b9e981bdd11ad9e692e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-000611-b.c9
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також суперечать принципам здійснення закупівель.
Дата розгляду скарги: 22.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.07.2021 21:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.07.2021 19:37
Дата виконання рішення Замовником: 05.08.2021 17:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: Розглянувши: Рішення №16833-р/пк-пз від 22.07.2021 АМКУ, лист АЦК-03/156 від 03.08.2021, ТУ У 27.5-33806480-001:2015, ТУ У13-04696895-005-97, ТУ ИАБЕ.681815.016 ТУ погоджені в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничної адміністрації , яка є членом Ради із залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності, "Електричне обладнання пасажирських вагонів Керівництво по капітальному ремонту" № ЦЛ-0021 (далі - Керівництво), затверджене наказом Укрзалізниці від 25.07.2000 №288-Ц. В Керівництві зазначено показник «Величина сопротивления новых нагревательных элементов должна быть 118+2,5 Ом», що має допуск – 2,5 ом отже мінімально допустиме значення становить 115,5. Відповідно вищевказаних ТУ У даний показник становить Ом та/або 123±2, що свідчить про допустимість вищого активного опіру в холодному стані, Ом ніж 120,5 відповідно допусків 118+2,5 Ом. Зважаючи на викладене та на виконання рішення №16833-р/пк-пз від 22.07.2021 АМКУ та з метою розширення конкуренції вважаємо за можливе викладення показника в наступній редакції: Активний опір в холодному стані, Ом не менше 115,5 Вирішили внесення змін до тендерної документації 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Високовольтні електронагрівачі), UA-2021-06-11-000611-b, а саме: 1. Внести зміни до пунктів 1 Розділу II «Документальне підтвердження» Додатку №1 Тендерної документації та викласти в наступній редакції: 1.1. На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає: сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів; або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності. Зазначені документи мають бути видані органом з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо вищевказаний документ видано в іншій державі то такий документ надається разом з свідоцтвом про визнання виданим органом сертифікації України з відповідної галузі акредитації. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. Додаток А, Розділу ІІ, Додатку 1 та викласти показник Активного опору в холодному стані в новій редакції: Активний опір в холодному стані, Ом Не менше 115,5 2. У п.4.5. «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації цифри «14.07.2021 18:00» замінити на «13.08.2021 18:00».
Автор: ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП", Максим Орлов +380445810878, +380983860000 info@elg.com.ua http://elg.prom.ua
Вимога
Відхилено

Вимога замовнику

Номер: ce06eb33a008435a969fa9ccb110af7c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-000611-b.a8
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Наше підприємство є вітчизняним виробником та має намір взяти участь у процедурі закупівлі. Проте замовником у тендерній документації поставлені обмеження на документи щодо підтвердження відповідності – дозволяється надання лише сертифікату відповідності. Для виключення дискримінаційного фактору, з метою дотримання ст.5 Закону України «Про Публічні закупівлі» просимо доповнити Додаток 1 тендерної документації та викласти п. 1.1. у наступній редакції: «1.1. На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає: 1.1.1.Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96) та/або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації або свідоцтво про визнання видане органом сертифікації України з відповідної галузі акредитації разом з сертифікатом відповідності виданим органом з сертифікації іншої держави. Зазначені документи (крім декларування відповідно законодавства та декларації про відповідність, складеної відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006), мають бути видані органом з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. 1.1.2. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо: у зв’язку з тим, що високовольтні електронагрівачі підлягають обов’язковій сертифікації, тому запропоновані Вами зміни вважаємо недоцільними. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога замовнику

Номер: 1ed2883e72184a14bcf266cc41c94718
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-000611-b.a7
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Наше підприємство є вітчизняним виробником та має намір взяти участь у процедурі закупівлі. Проте замовником у тендерній документації поставлені обмеження на документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію – участь може приймати лише виробник, що виготовляє продукцію згідно ТУ, узгодженого із АТ «Укрзалізниця» або згідно кресленика, актуальність якого повинна бути підтверджена визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Для виключення дискримінаційного фактору, з метою дотримання ст.5 Закону України «Про Публічні закупівлі» просимо доповнити Додаток 1 тендерної документації, а саме п.2 наступним: «2.4 Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо: у зв’язку з тим, що предмет закупівлі високовольтні електронагрівачі є продукцією залізничного призначення, тому документ, згідно якого він виготовляється, повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 947ce2775a144930922fb5c35654c3da
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-000611-b.a6
Назва: Вимога
Вимога:
Наше підприємство є офіційним представником іноземного виробника (який має досвід виготовлення і постачання продукції для потреб залізничного транспорту) та має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. З метою дотримання ст.5 Закону України «Про Публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п. 2.2. Додатку №1 у редакції: «2.2. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами необхідно надати: - титульний лист та листи з погодженням. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення, затверджені після 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітки про перевірку на відповідність законодавству України в органах Мінекономрозвитку України та внесення до бази даних «Технічні умови України». Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником, крім загальнодоступних (ГОСТ, ДСТУ та інше).»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін

Номер: aff3ac13aed348418742e65f48c5524c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-000611-b.a5
Назва: Щодо внесення змін
Вимога:
У зв’язку із тим, що розпорядженням №ЦЦТех 10/62 від 22.01.21р відмінено дію зобов’язання №ЦЦТех 11/342 від 17.07.2019р. щодо узгодження філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» креслеників шляхом маркування, нанесення штампів, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації та викласти п. 2.3 Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації у редакції: «2.3. Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 (за винятком креслеників, які входять в комплект конструкторської документації на машину, механізм, обладнання)надати: - копію кресленика на продукцію. - копію документу про надання права використання даного кресленика у виробництві продукції, що пропонується до постачання виробником, продукція якого пропонується учасником до постачання (якщо виробник не є власником кресленика). Актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом письмового узгодження.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо додаткової інформації

Номер: 39b1e1d9706547a5a2053a149c458663
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-000611-b.a4
Назва: Щодо додаткової інформації
Вимога:
Наше підприємство є представником виробника та має намір взяти участь у аукціоні. Для можливості надання еквіваленту, що повністю відповідатиме вимогам предмету закупівлі, просимо викласти у складі тендерної документації копію кресленика на продукцію, що вимагається до закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення, та радимо з приводу надання креслення, звернутися до філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» (НДКТІ) за адресою, 03038, м. Київ, вул. І.Федорова, 39, тел.: (044)465-39-95.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 11186faabcde4b469b1c1dc74536d8ad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-000611-b.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Враховуючи строки отримання документів, які підтверджують відповідність продукції, з метою дотримання ст.5 Закону України «Про Публічні закупівлі», просимо доповнити п.1.1. Додатку №1 тендерної документації та викласти його у редакції: «1.1. На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з наступних документів: 1.1.1. сертифікат відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96) та/або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації або свідоцтво про визнання видане органом сертифікації України з відповідної галузі акредитації разом з сертифікатом відповідності виданим органом з сертифікації іншої держави. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. 1.1.2. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. 1.1.3 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне, внесення змін вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Усунення порушень

Номер: da29630ce28b4d80b268151862a0e11e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-000611-b.a2
Назва: Усунення порушень
Вимога:
Повідомляємо, що відповідно стандарту на Электронагреватели трубчатые ГОСТ 13268-88 п.3.9. Сопротивление изоляции ТЭН в холодном состоянии должно быть не менее 0,5 МОм, а при приемо-сдаточных испытаниях на заводе-изготовителе - не менее 50 МОм, проте відповідно до умов тендерної документації опір повинен становити не менше 2500МОм. Вважаємо, що такі дискримінаційні вимоги до тендерної документації були встановлені випадково. Вимагаємо, перевірити вимоги щодо продукції відповідно Додатку А до тендерної документації та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації відповідно до вимог ЦЛ-0021, п.4.9.6. "Електричне обладнання пасажирських вагонів. Керівництво по капітальному ремонту" Величина опору нових нагрівальних елементів повинна бути 118±2,5 Ом, та опір ізоляції - не нижче 100 МОм. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

усунути дискримінаційні вимоги

Номер: ed618c123c18407780cd9ead44bfa53a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-000611-b.a1
Назва: усунути дискримінаційні вимоги
Вимога:
Наше підприємсто, як уповновноважений представник іноземного виробника, має намір прийняти участь у відкритих торгах. Ознайомившись із тендерною документацією, стає зрозумілим, що окремі вимоги є дискримінаційними та обмежать кількість учасників. Зокрема, Додатком 1, Розділом 2.1. передбачено: 1.1. На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з наступних документів: 1.1.1. сертифікат відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96) та/або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. 1.1.2. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. У той же час, згідно законодавтсва України, сертифікат відповідності видається органом лише на продукцію, яка виготовлена, знаходиться на території України та митно оформлена. Таким чином, учасники, які пропонують продукцію іноземного виробнитцва не матимуть змоги прийняти участь у торгах. Враховуючи викладене, просимо внести відповідні зміни у ТД, та викласти Розділ 2.1. у такій редакції: 1.1. На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з наступних документів: 1.1.1. сертифікат відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96) та/або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. 1.1.2. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. 1.1.3. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

усунення порушення

Номер: a6498de647ee4ba9b38919182bdfa9bf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-000611-b.c10
Назва: усунення порушення
Скарга:
усунути порушення
Дата розгляду скарги: 08.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.08.2021 18:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.09.2021 14:57
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", Ковальчук Максим 380660149907 KMGTRAIDING@GMAIL.COM