-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі для об’єкта «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область»
Завершена
216 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 080.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 080.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2021 16:59 - 24.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога UA-2021-06-10-011176-b
Номер:
fddd402f55bf48d5a01541fd759e9546
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-10-011176-b.b1
Назва:
Вимога UA-2021-06-10-011176-b
Вимога:
У додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 30.06.2021 18:43
- Протокол (1).PDF 02.07.2021 14:40
Дата подачі:
30.06.2021 18:43
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто вимогу та прийнято наступне рішення.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, учасники повинні надати документи, що підтверджують кваліфікаційний критерій, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для виконання цієї вимоги надається:
- інформація за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (за наявності) про наявність виконання аналогічного договору (із зазначенням предмет договору, № та дати укладання, найменування покупця) за період з 2019 по 2021 рік;
- скан – копія одного договору, який був виконаний у період з 2019 по 2021 рік, та на який є посилання у п.1 інформації про наявність виконання аналогічного договору за період з 2019 по 2021 рік;
- видаткова накладна або акт прийому – передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку у період 2019 по 2021 року, на який є посилання у п.1 інформації про наявність виконання аналогічного договору за період з 2019 по 2021 рік.
Переможцем аукціону ТОВ «УТП ГРУП» надано наступні документи:
- довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в якій зазначено: найменування товару: шкільні меблі (столи-стільці), № та дата договору, кількість і строки поставки: договір № 1 від 29.11.2019, одна поставка від 17.12.2019; сума договору: 178944,00 грн.; назва організації з якою укладено договір: Чоповицька селищна рада; адреса, контакті телефони відповідальної за виконання договору особи покупця: смт Чоповиці, вул. Вайсера, 1а, (04133)7-31-31, начальник відділу освіти, культури та спорту виконавчого комітету Флоненко Н.;
- скан-копія договору № 1 від 29 листопада 2019 року, укладеного між Чоповицькою селищною радою та ТОВ «УТП ГРУП», на загальну вартість 178944,00 грн., який містить додатки з описом меблів;
- скан-копія видаткової накладної № 377 від 17 грудня 2019 року до договору № 1 від 29 листопада 2019 року, укладеного між Чоповицькою селищною радою та ТОВ «УТП ГРУП», вартістю 178944,00 грн.;
- лист-відгук від Чоповицької селищної ради про поставку по договору № 1 від 29 листопада 2019 року, укладеного між ними та ТОВ «УТП ГРУП», з рекомендацією останнього як надійного та відповідального партнера.
Також хочемо звернути увагу на те, що Замовником не вимагалося надання аналогічного договору за показником 4 знаку національного класифікатора України ДК 021:2015.
Враховуючи, що закупівля була саме меблів для об’єкта «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область» аналогічний договір про закупівлю комплектів шкільної мебелі повністю відповідає вимогам Замовника.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципів здійснення публічних закупівель: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; тендерний комітет не може задовольнити вимогу ФОП ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ.
Статус вимоги:
Відхилено