• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійний комплекс)

Завершена

60 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження: 10.06.2021 16:17 - 18.06.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні характеристики

Номер: a6be2a36c89e465d949ae7fbc5054089
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-005135-c.b5
Назва: Технічні характеристики
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі, Ви вказуєте, що дошка повинна мати наступні розміри: «Зовнішні розміри: не менше 1775 мм х 1283 мм х 37,5 мм Ефективна площа торкання: не менше 1710 мм х 1219 мм Зовнішня діагональ: не більше 2191 мм». Зазначені Вами розміри вказують на те, що Ви хочете закупити тільки дошку торгової марки INTBOARD, чим обмежуєте конкуренцію в даній закупівлі. Визначення Вами таких точних діапазонів розміру дошки не дає можливості іншим Учасникам підібрати відповідний еквівалент. Чому до зовнішніх розмірів Ви встановлюєте вимогу "не менше", а до зовнішньої діагоналі "не більше", хоча вони мають відношення до одного показника??? Тому, з метою забезпечення здорової конкуренції вимагаємо розширити вимоги до інтерактивної дошки та встановити наступні розміри: «Зовнішні розміри: не менше 1775 мм х 1283 мм х 37,5 мм Ефективна площа торкання: не менше 1710 мм х 1219 мм Зовнішня діагональ: не менше 2191 мм».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У рамках реалізації громадського проекту, його автором були зазначені саме такі параметри дошки. Змінювати, які він не збирається.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.06.2021 09:05
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення прав

Номер: a94a7dfa263e4d8eb0ce8bd0064f696b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-005135-c.b4
Назва: Порушення прав
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 1 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання, а також підтвердження трудових відносин з особою, яка буде виконувати монтаж - Наказ про прийняття на роботу. Звертаємо Вашу увагу, що Учасник може залучати до виконання робsт (в тому числі, монтажу обладнання) осіб на підставі цивільно-правових угод. Встановивши вимогу щодо необхідності надання ВИКЛЮЧНО наказу про прийняття на роботу Ви дискримінували інших Учасників, які мають бажання взяти участь у Вашій закупівлі, але не можуть, тому що мають монтажника, який працює на підставі цивільно-правової угоди. Тому, для дотримання принципу недискримінації вимагаємо розширити вимогу та викласти її у наступній редакції "Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання, а також підтвердження трудових відносин з особою, яка буде виконувати монтаж - Наказ про прийняття на роботу та/або цивільно-правову угоду".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання наказу про прийняття на роботу особу яка буде виконувати монтаж обладнання не є дискримінаційною, адже така вимога встановлена з метою отримання якісних послуг від Учасника та надає гарантію Замовнику у здійсненні закупівлі, та мінімізує настання ризиків для зриву закупівлі через неможливість поставки Учасником необхідного обладнання, а також надання послуг некваліфікованими працівниками. Враховуючи вищезазначене, дана вимога не є дискримінаційною та не обмежує коло потенційних Учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.06.2021 09:05
Вимога
Вирішена

Дискримінація Учасників

Номер: f59799f083634e0e8f4ca0bd0d22e5e1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-005135-c.b3
Назва: Дискримінація Учасників
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 1 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Документ, який Ви вимагаєте (що виданий на обладнання конкретної торгової марки) має лише працівник компанії «Крео Сінержі». Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 Тендерної документації та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінація

Номер: 20dcb95e74d14562bc62f66c3e60c73f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-005135-c.b2
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 7.8 Додатку 1 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій на інтерактивні дошки. Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. По-перше, відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів. По-друге, Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви навмисне встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель вимагаємо прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій на інтерактивні дошки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Обмеження конкуренції

Номер: 8c485177292443b8a52fc9b26dadbac2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-005135-c.b1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 7.8. Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій на інтерактивні дошки. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на це обладнання)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 Оголошення та видалити пункт 7.8. щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій на інтерактивні дошки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено